Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her ja :) Endelig fant jeg en tråd om akkurat dette. Jeg ble forvirret etter at jeg fant ut det mellom UFC / PRIDE

 

Prøvde og lage en annen tråd for og finne ut hvor alle fightere fra PRIDE har blitt av . Fedor Har jeg ikke sett siden Yarenooka, den korte kampen mot Hong Man Choi.

 

Etter som jeg har skjønt er det nå HDnet Fights som gjelder ? Eller tar jeg feil nå?

 

JimRamse :

 

Joakim henger på veggen min :) Men kan du oppdatere meg litt på hva som skjer? Hva er fks Dream?

Lenke til kommentar

Etter at Pride vart kjøpt opp av Zuffa (UFC) har fleire av deltakarane gått over til ulike andre organisasjonar, medan enkelte er hos UFC. Fedor er no hos den nystarta organisasjonen M-1, men dette er ikkje ein eksklusiv kontrakt så han kan og delta i stemner hos andre organisasjoner. Sånn eg har forstått det vil han delta i DREAM sine stemner. DREAM er ein nystarta organisasjon som er basert på tidlegare Pride.

Lenke til kommentar

Dream er noe nye greier. Er vel folka bak Pride som har startet det hvis jeg ikke tar helt feil. Cro Cop som akkurat sluttet hos UFC etter noen eledige kamper der har jo signert med Dream. skal bli morro å se fremover om de signerer flere store navn. Light Weight klassen deres er jo full av veldig bra fightere, flere enn i UFC vil jeg si.

 

Angående Fedor, er ikke helt sikker på hva som skjer der. Er jo snakk om at han har sluttet i M1 også. Kanksje han dukker opp i Dream han også?

Lenke til kommentar

Allright :) Nå skjønner jeg litt mer.

 

UFC synes jeg ikke så mye om, sikkert mye pga de var så forbanna frekke og kjøpe opp PRIDE, før de 4 minutter senere legger det ned. Men nå vet jeg ikke hvem som skal ta æren for at det gikk som det gikk, de japanske eierne eller UFC ledelsen?

 

Godt og vite at det er andre organisasjoner og sponsorer som nå har gått sammen, for og igjen skape en av verdens beste fighter turneringer . Der Fightere får penger etter prestasjonen de gjør og ikke blir behandlet som møkk. "HOST! UFC"

 

:)

 

Har Dream startet opp eller er det kommende?

 

Edit:

 

Leif

Endret av =Iko=
Lenke til kommentar

Hva tror dere generelt om formen til Fedor og framtidige prestasjoner ?

 

Jeg synes han har begynt og tapt seg med tanke på at han de siste 6 - 7 kampene har vunnet med den berømte armlåsen sin. Greit engang i blandt med armlås , men han har gjort det til en vanesak

 

Savner "POUNDING" og de kjappe slagene som sjokkerte motstanderne i senk , armlås er greit vist motstander har overtaket som fks Coleman Vs Fedor fra noen år tilbake.

 

Der Coleman klart hadde overtaket de første 20 sekundene . Nesten så Coleman fikk en bodylock på Fedor før det hele snudde

 

Kan det være at Fedor primært prioriterer familien framfor alt annet?

 

Jeg hadde helt klart prioritert familie nå og ikke en eventuel hjerneskade som slossere lett får

Lenke til kommentar

Hadde vært digg :) er endel utrolig gode fightere han ikke har møtt enda.

 

Synes kampene mot Coleman og Randleman pekte seg skikkelig ut.

 

likte også den "hevnaksjonen" han førte mot Antonio Rogerio Nogueira etter at Fedor fikk seg et 4 cm langt og dypt kutt første kamp noe som førte til omkamp.

 

Alle som har sett omkampen mellom Antonio Rogerio Nogueira og Fedor vet hva jeg snakker om :)

 

Facepounding

 

Edit:

 

Eller blander jeg de to brødrene nå?

 

Antonio Rogerio Nogueira var med i PRIDE?

 

Antonio Rodrigo Nogueira er vel han som er i UFC eller ?

Endret av =Iko=
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9
Hadde vært digg :) er endel utrolig gode fightere han ikke har møtt enda.

 

Synes kampene mot Coleman og Randleman pekte seg skikkelig ut.

 

likte også den "hevnaksjonen" han førte mot Antonio Rogerio Nogueira etter at Fedor fikk seg et 4 cm langt og dypt kutt første kamp noe som førte til omkamp.

 

Alle som har sett omkampen mellom Antonio Rogerio Nogueira og Fedor vet hva jeg snakker om :)

 

Facepounding

 

Edit:

 

Eller blander jeg de to brødrene nå?

 

Antonio Rogerio Nogueira var med i PRIDE?

 

Antonio Rodrigo Nogueira er vel han som er i UFC eller ?

 

Du blander de ja ;) Fedor har aldri sloss mot Lil Nog (Rogerio), bare Big Nog (Rodrigo). Begge Nog-brødrene har forsåvidt vært med i PRIDE. Nå er Big Nog i UFC, mens Lil Nog sloss i HCF (Hardcore Championship Fighting).

 

Ole :)

Lenke til kommentar

Antonio Rodrigo Nogueira er den tidligere HW mesteren i Pride. Det er samme person som Fedor banket for å bli verdensmester i Pride, å også banket i omkampen du snakker om. Antonio Rodrigo Nogueira har nå gått videre til UFC, å er nå verdensmester der.

 

Antonio Rogerio Nogueira som er tvillingbroren til overnevnte sloss i Pride i lett tungvekt altså samme vektklasse som som Wanderlei, Rampage, Henderson osv. Hvor han slåss nå er jeg ikke sikker på. Er en stund siden jeg har hørt noe om han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...