Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

UFC har hatt med seg tungvektere i TUF en gang før, men var vel ingen av de som det ble noe særlig av etter showet var ferdig..........

 

http://en.wikipedia.org/wiki/TUF_2

 

Det var tungvekt i sesong 2, problemet er at de eneste deltakerne derfra som har blitt kjent, Keith Jardine og Rashad Evans (I hate that guy), har gått ned en vektklasse.

 

Blir det heavyweights neste sesong, tror dere? I tilfellet kommer det nok til å bli en kjeeeeeedeeeeelig sesong >_<

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat sett WEC 34 Destiny, å har bare en ting å si. Urijah Faber var sykt overbevisende i kampen sin mot Jens Pulver. Det er ikke uten grunn han blir sett på som nr.1 i Featherweight vektklassen. Anbefales at folk som kanskje ikke følger med på noe annet enn UFC å alikevel få med seg denne kampen. :thumbup:

Lenke til kommentar

Har virkelig fått sansen for Miguel Torres etter tittelkampen hans mot Chase Beebe. Makan til slick groundgame er det lenge siden jeg har sett. Har ennå ikke fått satt meg ned å se eventet, da jeg uheldigvis kom over spoilers når jeg stakk innom mmajunkie med et uhell :/ . Etter det jeg leste, en bra fight. Urijah Faber imponerer stadig. Håper han kan fortsette å få top-notch competition i fremtiden og.

:)

Lenke til kommentar
Har virkelig fått sansen for Miguel Torres etter tittelkampen hans mot Chase Beebe. Makan til slick groundgame er det lenge siden jeg har sett. Har ennå ikke fått satt meg ned å se eventet, da jeg uheldigvis kom over spoilers når jeg stakk innom mmajunkie med et uhell :/ . Etter det jeg leste, en bra fight. Urijah Faber imponerer stadig. Håper han kan fortsette å få top-notch competition i fremtiden og.

:)

 

Da kan du glede deg, for Miguel Torres vs. Yoshiro Maeda kampen var også skikkelig bra. ;)

Lenke til kommentar

UFC President Dana White revealed in an interview Thursday with ESPN The Magazine that he has secured a deal that is "going to blow people's minds."

 

White plans on announcing the deal, which he's calling "an indicator of where this business is going over the next five years," next week.

 

"That deal is done, but my employees don't even know yet," White told the magazine. "I'm renting out a place next Thursday and I'm going to tell them. Then we'll make the announcement later that day."

 

Kan det ha noe med dette å gjøre?

Lenke til kommentar
Eg har leita lenge etter dato m.m. når UFC er i UK neste gong.

 

Er det nokon som veit kor ein kan få ei god oversikt over dette? Me er ein større gjeng som har veldig lyst og ta turen over fjorden, og sjå UFC live.

 

De har jo sagt de skal prøve å få til ett stevne i Tyskland også i år. Skjer det, så tar jeg turen med en gang. Har forøvrig også vært inne på tanken å svippe til London neste gang de er der. Jobbet der for noen år siden, så hadde vært morro å hatt seg en tur uansett. :)

 

Edit:

 

På UFC sin hjemmeside har man oversikt ihvertfall ett par stevner frem i tid, så det er vel egentlig bare å følge med der. Er jo bare å ordne seg fri en lang helg fra jobb, å ordne seg billeter så er man i boks.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Affliction Banned må ha historiens beste card. Ikke nok med det Vitor

Belfort

har nettopp også kommet med.

 

Affliction 2 tror jeg blir en skuffelse etter dette.

 

Tja, de har lovet å komme med noen veldig bra fightcards, å heller ha litt færre av de hvert år. Vitor bryr jeg meg ikke om lengre. Siste kamp han imponerte i er jo faen meg nesten 10 år siden. Eneste som er kult, er at han skal slåss i en vektklasse lavere enn han alltid har gjort før.

 

Angående kvaliteten på Affliction - Banned. Tror ikke det er noen annen organisasjon som kan måle seg med dette fighcardet i sommer :)

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Noen som har fått sett Dream 4?

 

Nok en gang, imponerende av Manhoef. Å vinne så spektakulært over en gammel legende er jo imponerende. Synd med Jason Miller, fantastisk spennende kamp. Aoki og, slutter aldri å imponere med sin teknikk og ufattelig store arsenal med våpen (ground&pound tydeligvis ikke en av de. :))

 

 

Fikk ikke sett igjennom alle, da jeg måtte løpe på jobb. men var imponerende de få utvalgte fights jeg fikk sett. :)

Lenke til kommentar
Noen som har fått sett Dream 4?

 

Nok en gang, imponerende av Manhoef. Å vinne så spektakulært over en gammel legende er jo imponerende. Synd med Jason Miller, fantastisk spennende kamp. Aoki og, slutter aldri å imponere med sin teknikk og ufattelig store arsenal med våpen (ground&pound tydeligvis ikke en av de. :))

 

 

Fikk ikke sett igjennom alle, da jeg måtte løpe på jobb. men var imponerende de få utvalgte fights jeg fikk sett. :)

 

Satt å så stevnet istad. Likte det godt. Manhoef er ett beist stående, men skal bli morro å se hvordan han sitt ground game er.

Lenke til kommentar
Noen her som kjenner eller bare vet om Dan Evensen fra Norge som visstnok skal slåss mot Cheick Kongo i UFC 87?

 

Har aldri møtt mannen, men han er fra Arendal (akkurat som meg) Han har slåss litt i Bodog stevner å forskjellig, men dette er uten tvil det største han har vært med på til nå.

 

Edit.

 

Her er en artikkel om han fra VG.

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=3794

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...