Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mener du seriøst at dette cardet er bedre enn Affliction Banned? Synes ihvertfall ikke jeg. Uansett, gleder meg til å se stevnet. Som du sier så er det endel kamper som kan bli bra her :)

 

Jeg mener det personlig. Av flere grunner.

1: Det er 4 kamper her som jeg mener kunne vært main event kamper i hvilket som helst annet card.

2: Evensen er med. Tipper han bli knust, men jeg er patriot i hjerte.

3: Min favoritt fighter er med her (Maia).

4: Jeg syntes main eventen til Affliction Banned er evig overrated. Fedor burde hatt 1:10 i odds. Han er overlegen Sylvia på alle aspekter. Dermed ble kampen "kjedelig" for meg. (selvom oppvisningen til Fedor var underholdene)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Morro å se at Randy snart er tilbake i action ja. Eneste som er synd er at Brock også er en veldig flink bryter, å mye større en Randy. Ser for meg at det kan bli en lang natt for Randy desverre. Tror ikke han har nok submission skills til å vinne på submission, å ikke er sterk nok til å vinne ved GnP.

 

Som du sier, synd det ikke ble mot Fedor men bra at han er tilbake i en ring. Er ikke mange kampene han har igjen desverre grunnet alderen.

 

Vinneren av Randy vs Brock skal møte vinneren av Frank å Big Nog. Hva med å mate vinneren av disse igjen til Fedor? :-D Det som er tragisk er jo at Fedor alleree har most Big Nog 2 ganger, å ser ikke for meg Frank vinne over Big Nog. Er vi egentlig interessert i enda en Fedor vs Big Nog? Ikke jeg ihvertfall. Fedor vs Brock hadde også blitt en kort prosess tror jeg. Armbar 1st Round. Eneste som hadde vært interresant her er faktisk Fedor vs Randy. Resten av HW Devision i UFC er en vits.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...