Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt bedre? Synes nå han har møtt veldig mange harbarka slossere

 

 

Men noen slossere blir litt lammet av frykt og gjør det gjerne dårligere en vanlig mot Fedor , synes jeg da :)

Var kanskje litt dårlig formulert av meg, men det jeg mente var at han de siste årene bare har møtt fightere som er laaaangt unna topp 10. Sist han møtte en bra utfordrer var mot Crocop i 05.

 

Noen som ser på TUF?? Må si jeg likte nye konseptet med at de måtte fighte seg inn i huset :thumbup:

Lenke til kommentar

Ja, det var nasty >_<

 

Det nye systemet med å fighte seg inn i huset var kult, men samtidig litt "nådeløst". De gutta trodde at de hadde kommet inn, og noen av dem har sagt opp jobben etc. for å være med. Da er det litt slemt, vil jeg påstå, at halvparten bare blir sparka rett ut igjen. De burde heller hatt en bedre prosess på hvem som kommer inn, selv om jeg kan skjønne hvorfor de gjorde det sånn.

 

De første episodene av forrige sesong var jævla plagsomme pga han karen som sippa om at han ville dra hjem osv. Det kan jo bli noe sånt herk i denne sesongen også, men det er lov å håpe at vi slipper ^_^

Lenke til kommentar
Sist han møtte en bra utfordrer var mot Crocop i 05.
Tullball! Husk at han gikk mot Mark hunt og der han slet bra mesteparten av kampen til han fikk inn sin berømte sub. Gikk også mot matt linland som er en god fighter dog i helt feil vektklasse.

Egentlig ikke da Mark Hunt er en K-1 fighter! Var derfor jeg ikke nevnte han :thumbup:

Lenke til kommentar
Sist han møtte en bra utfordrer var mot Crocop i 05.
Tullball! Husk at han gikk mot Mark hunt og der han slet bra mesteparten av kampen til han fikk inn sin berømte sub. Gikk også mot matt linland som er en god fighter dog i helt feil vektklasse.

Egentlig ikke da Mark Hunt er en K-1 fighter! Var derfor jeg ikke nevnte han :thumbup:

Huh? Joda mark hunt kom fra K-1 bakgrunn men er da like fullt MMA some f.eks crocop som du nevnte.

 

Anyways blir TUF nå snart. Syns det er gøy underholdning. :D

Lenke til kommentar
?? Vennligst informer mer hva GSP er :) eller hvem

 

Edit:

 

Okey , etter at jeg søkte på GSP tonight 19 april 2008 så kommer det opp et muligens svar

 

Er det omkamp mellom GSP Vs Serra ? Streames dette noen plass?

 

GSP - Georges St. Pierre. Dette er omkampen ja, en av de største upsets noensinne.

For å streame eventet live blir du nødt å betale for ppv, 45$ (om jeg ikke husker helt feil), http://sports.yahoo.com/mma/ufcppv/83,

Lenke til kommentar

Tja, hva kan man si.

 

 

Starnes oppførte seg som en totalt tulling. Kaste vekk karrieren sin på den måten.Heller bli slått ut enn å oppføre seg som en feiging. Heldigvis så showet Quarry nok til at jeg fikk meg ett smil av kampen uansett. Rocky imitasjonen på slutten var jo helt legende :)

 

Over til GSP VS Serra kampen. Kan vel si at GSP viste oss her at tapet hans forrige gang var en fluke. Han dominerte jo Serra totalt denne gangen. Var ikke like imponerende som når GSP tok Hughes nå sist gang, men uansett en bra seier.

 

Lutter VS Franklin hadde jeg ikke noen store formeninger om. Har alltid likt Franklin, å regnet egentlig med han kom til å vinne denne kampen, noe han også gjorde. Det som er litt dumt er at han nå igjen viser seg å være helt i toppen av vektklassen sin, å jeg har veldig lite lyst til å se han bli ydmyket totalt av Anderson Silva igjen.

 

Det som har meg mest glad om dagen er jo at det så å si 100% sikkert blir Tim Sylvia VS Fedor iløpet av sommeren.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

 

Tror ikke rich får noe tittelshot igjen før noen har overtatt beltet til A.Silva.

Merket og responsen fra Rich ikke var helt i taket når han ble spurt om dette under pressekonferansen etterpå.

 

På en måte synes jeg det hadde vært flott om en game Travis Lutter, med bedre cardio og god vekt, hadde fått en sjangse til mot A.Silva. Evt. få inn Lindland.

 

 

Sylvia mot Fedor blir jo noe som jeg selvfølgelig ser frem til i sommer. Virker jo som Affliction (eller er det M-1?, henger ikke med på den fronten lenger) plukker opp en del solide utøvere fra andre promotions, noe som kan bli spennende.

Lenke til kommentar

 

Det jeg synes var moro var at planen til Lutter og hjørnet hans var å "Wear him out", til tross for hans dårlige cardio. Var jo helt utrolig morsomt da å se Franklin kunne danse rundt han til slutt.

 

 

Gleder meg helt sykt til neste UFC, fightcardet er jo ganske bra da. Noen som har noen forventninger til den?;D

Lenke til kommentar

Det jeg synes var moro var at planen til Lutter og hjørnet hans var å "Wear him out", til tross for hans dårlige cardio. Var jo helt utrolig morsomt da å se Franklin kunne danse rundt han til slutt.

 

 

Gleder meg helt sykt til neste UFC, fightcardet er jo ganske bra da. Noen som har noen forventninger til den?;D

 

Ja jeg forventer at BJ gruser Sean Sherk, Silva knuser Jardine og Machida spenner ned Tito.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...