Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jepp, så blir det jo interessant å se comebacket til Madadi :) + at jeg kommer til å se kampen til Pendred. Fulgte med når han var med på TUF, så er litt nysgjerrig på hvordan han klarer seg framover.

Endret av Continum
Skrevet

Jepp. Han får vel title shot regner jeg med? 

Har sett noen treningsvideoer av han i det siste, han ser brutal ut + at han virker motivert til 1000. 

Skrevet

Har sett noen treningsvideoer av han i det siste, han ser brutal ut + at han virker motivert til 1000.

Helt kart, blir morsomt å se han med litt mer styrke! Men bare meg som irriterer seg over dybden på knebøyene til Jones? Tror han har litt for mye på for å gå helt ned i dybde, hehe.

• 2 uker senere...
Skrevet

Helt kart, blir morsomt å se han med litt mer styrke! Men bare meg som irriterer seg over dybden på knebøyene til Jones? Tror han har litt for mye på for å gå helt ned i dybde, hehe.

Vært planlagt lenge dette :p

Var vel et par UFC stevner siden hvor reklamen for UFC 200 i juli neste år kom. Garantert der Jones gjør sitt comeback.

Skrevet

Shamrock vs Gracie 3, Kimbo Slice vs Dada 5000 27 Februar. Bellators første tentpole event i 2016. Haha, dette blir bra!

Rizin FC begynner å ta seg opp også.

• 2 uker senere...
Skrevet

RR beviste at hun ikke er den smarteste kniven i skuffen. Velger å boks mot Holm

Jeg tror treneren hennes har det meste av skylden. Han snakker stadig om hvor god hun er å bokse, når realiteten er en helt annen. Hun har kanskje kraft i nevene, men bokser som en full sjømann! Hun må finne seg et nytt team.

Skrevet

RR beviste at hun ikke er den smarteste kniven i skuffen. Velger å boks mot Holm

Jeg tror treneren hennes har det meste av skylden. Han snakker stadig om hvor god hun er å bokse, når realiteten er en helt annen. Hun har kanskje kraft i nevene, men bokser som en full sjømann! Hun må finne seg et nytt team.

Enig i det. Du hører til og med treneren sier "Your'e doing great" ?

• Liker 1
Skrevet

Enig i det. Du hører til og med treneren sier "Your'e doing great"

Han ser ut til å mene at hun gjorde det bra stående:

http://www.bloodyelbow.com/2015/11/16/9742780/ufc-193-ronda-rousey-coach-tarverdyan-holly-holm-didnt-better-striking-mma

Skrevet

Ser folk sier de ikke forstår hvor Rondy valgte å bokse med Holly. Ronda valgte da ikke det. Hun prøvde å få kampen til marka hver gang de clinch'et. Holly hadde rett å slett for bra fotarbeid til at Ronda fikk mange sjangser til det, å de få gangene hun klarte det spratt Holly rett opp igjen. Derfor foregikk mesteparten av kampen stående, der Holly er totalt overlegen. Har sett kampen 4 - 5 ganger nå, å hvis man følger nøye med ser man at Holly vant en totalt overlegen seier. Var ingen fluke spør du meg, men i stedet en perfekt gjennomført "gameplan"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...