Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Bra. Har jo kommet ut mer informasjon nå, blant annet at ribbeinet antageligvis er knekt. Hvem er interessert i å se en skadet Aldo sloss? Ikke meg ihvertfall. Synes det står respekt av at han selv skjønte han var for skadet å trakk seg ut. Dana å Co derimot er nok ikke glade. Men igjen, de ser ikke annet en $ de kan tjene. Men uansett, må tenke på helsen sin ført. Uansett er jeg glad McGregor må møte Mendes. Han har hatt en alt for lett vei til å sloss om belte. Snakk om en fighter som har blitt beskyttet av UFC pga personligheten sin. Mendes blir vel faktisk den første sterke bryteren han møter.......

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra. Har jo kommet ut mer informasjon nå, blant annet at ribbeinet antageligvis er knekt. Hvem er interessert i å se en skadet Aldo sloss? Ikke meg ihvertfall. Synes det står respekt av at han selv skjønte han var for skadet å trakk seg ut. Dana å Co derimot er nok ikke glade. Men igjen, de ser ikke annet en $ de kan tjene. Men uansett, må tenke på helsen sin ført. Uansett er jeg glad McGregor må møte Mendes. Han har hatt en alt for lett vei til å sloss om belte. Snakk om en fighter som har blitt beskyttet av UFC pga personligheten sin. Mendes blir vel faktisk den første sterke bryteren han møter.......

 

Enig med alt over. Mendes er McGregors første skikkelige test, bortsett fra kanskje Dustin Poirier.

Lenke til kommentar

Det er kjedelig at Aldo er skadet, ikke kjedelig at han trekker seg med brukket ribbein altså. Ser at posten min kan tolkes som om jeg vil at han skal drite i det å gå i ringen. 

 

Vurderer PPV på UFC.TV, men vet ikke om jeg klarer å holde øya oppe hele natten..

 

Det tror jeg ikke jeg skal, klarer ikke følge med når det er midt på natta. Når ca norsk tid går maincard?

Lenke til kommentar

Starter 04:00 norsk tid ja. Hvem holder folk med da? Team McGregor all the way her. Så håper jeg på MacDonald på co-main eventen. Har sansen for den fyren. Gleder meg også til å se Gunnar Nelson igjen, håper han puller ut en W denne gangen.

Endret av Continum
Lenke til kommentar

Chad Mendes vs. Conor McGregor - Tror på McGregor, som er den beste vinneren med tanke på kamp mot Aldo. Men håper samtidig han får skikkelig motstand. Det er en sannsynlighet for at Mendes gir han store problemer med brytingen sin.

 

Robbie Lawler © vs. Rory MacDonald - Liker igrunn begge. MacDonald er ikke like solid stående, men han har mer varierte ferdigheter.

 

Dennis Bermudez vs. Jeremy Stephens - Tipper på Bermudez.

 

Gunnar Nelson vs. Brandon Thatch - Digger Nelson, så håper på han.

 

Brad Pickett vs. Thomas Almeida - Tipper Pickett.

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...