Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men når kan man begynne å bruke dette? Blir man testet om man har lave nivåer?

 

de sier så men det er piss, se på Belfort..

Jeg har vært rundt roid brukere i 12år, jeg ser en swole kar på steroider når jeg ser dem..

 

Verste med dette er at karen garantert kjører noe ale ghrp-6,gh,igf, samt annet nytt som har kommer, alt dette bygger alt fra hurtighet til reaksjons evne..

 

Jukser rett å slett, alle de i topp 100 burde testes etter OL standard random 6-7ganger i året utenom de vanlig testene..

 

Jeg er PRO steroider men ikke i konkurranse..

Endret av DaniNichi
Lenke til kommentar

Min prognose:

 

170 lbs.: Georges "Rush" St. Pierre (24-2) vs. Johny "Bigg Rigg" Hendricks (15-1)

 

Hendricks utfordret ikke Carlos Condit nok stående til å overbevise meg om at han har en sjanse mot GSP. Han vant på brytingen, noe som ikke er mulig mot mesteren. GSP på dommeravgjørelse.

 

 

205 lbs.: "Suga" Rashad Evans (18-3-1) vs. Chael Sonnen (28-13-1)

 

Denne blir litt vanskligere, men tar en sjanse på at Chael sonnen tar denne. Også en dommeravgjørelse, split decision. Hadde jeg veddet penger, spørs det om jeg hadde ombestemt meg...

 

 

170 lbs.: "Ruthless" Robbie Lawler (21-9) vs. Rory "Ares" MacDonald (15-1)

 

Rory, uten tvil. Han tar Robbie ned i første runde, og avslutter på bakken. MacDonald på TKO, runde 1.

 

 

170 lbs.: Josh "Kos" Koscheck (17-7) vs. Tyron "The Chosen One" Woodley (11-2)

 

Josh har hatt det tøft i det siste, men Tyron Woodley har vel ikke vunnet mot skikkelig motstand. Kan gå begge veier, så sier split decision til... Kos.

 

 

125 lbs.: Ali "Puncher King" Bagautinov (11-2) vs. Tim Elliott (10-3-1)

 

Har ikke peiling. Har jukset litt her, og lest på nettet hva andre tror. Så, siden han er russer, Bagautinov på TKO i runde 3.

Lenke til kommentar

Holder en liten knapp på Woodley, men er ellers enig med Orwandel.

Gleder meg veldig til hovedkampen i natt. Hendricks er den vanskeligste motstanderen GSP har møtt, og "Big rigg" har definitivt en solid punchers chance. En liten tabbe av GSP kan være nok til å avgjøre kampen i Hendricks´ favør. Men jeg tror ikke Hendricks vil få så mange muligheter. GSP kommer til å holde han på avstand med jabben, og jeg tipper han cruiser inn til en grei decision. Det er også mulig at Pierre kan vinne på en sein submission. Hendricks har ikke sett bra ut de få gangene han har havnet på ryggen, og det kommer han nok til å gjøre noen ganger mot GSP.

Lenke til kommentar

I MMA vinner den som vinner flest runder. Selv om én utøver vinner to runder veldig tydelig, men taper såvidt tre runder, så taper han kampen. Det er ikke som i Japan/Pride at kampen blir vurdert i sin helhet. Jeg er helt klart upartisk, men følte faktisk at GSP vant rett etter kampen, men den var jevn. Problemet var at de rundene Hendricks vant, vant han mye klarere enn GSP vant sine runder. GSP vant runde 3 og 5, Hendricks vant klart 2 og 4. Runde 1 var veldig jevn, og jeg ga den til GSP da kampen pågikk.

Lenke til kommentar

Man har en poengskala som i utgangspunktet går fra 1-10 og hvor 10-10 er et legitimt resultat. Det er for meg uforståelig at dommerne ikke klarer å forstå dette.

 

Ja til flere 8-10-runder og 10-10-runder!

 

Ja, det er jeg enig i. Da kunne vi kanskje ha unngått mye problemer med split decision hvis fightere faktisk fikk flere 10 - 8 runder der de dominerte, og 10 - 10 i runder hvor det var veldig likt (som i runde 1).

Lenke til kommentar

Veldig spesiell kamp, jeg følte Hendricks vant helt klart. Han knocka han nærmest ut opptil flere ganger.

Men jeg likte heller ikke at St. Pierre mistet minnet etter slagene, det er ikke bra .......

 

Hvis det blir rematch så taper Pierre, problemet er som Hendricks også sa var at alt Pierre leverte gjorde ingen skade. Føltes som han gikk sparring. Alle sparkene var bare for å touche og score poeng, ikke for å ta ned en motstander. Han traff jo Hendricks med et høyt spark også men gjorde jo absolutt ingenting.

 

Veldig rart siden han har trent mye tradisjonell kampsport, du må ha hurtighet og styrke. Ikke bare en av delene.

 

Dana White var rimelig pissed off i post intervjuet :p

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...