Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg ville valgt 3 Inches of Blood - Men of Fortune. Bra låt, passende tekst, bra trøkk.

Her er et lite utvalg fra teksten:

Take ourselves to the limit
To the threshold of our wildest dreams

We want it! We want it!
We stake our rightful claim

Rise to the challenge
For glorious triumph we claim

All the glory we seek will be ours
No limitations, to the danger we scorn

No challenge is too great
No object too hard to obtain

Boldly moving forward
So our names will live on through history



Låta handler ikke direkte om kamp, men inspirerende likevel.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Jeg er en gammel Henderson-fan, men kan ikke si jeg ble så veldig overrasket over at Vitor vant.

 

Hadde gjettet på decision eller en sen (t)ko fra hendo. Trodde absolutt ikke at det skulle gå denne veien. Blir spennende å se hvordan Belfort gjør det i tittelkamp uten TRT.

Og så var det TRT, da. Gamle juksere som har ødelagt sin egen testosteronproduksjon får lov til å fortsette med jukset. Bakvendtland. Tviler sterkt på at Weidman evt. går med på å gå mot Belfort i Brasil, så vi får se hvordan det går, ja.

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar

andre en meg som blir sjokkerte av all ignoransen rundt kampsport da spesielt MMA i Norge ? les bare i kommentarfeltene på avisene, er sjokkerende.

 

greier virkelig ikke Nordmenn generelt respektere andre sine valg i livet, er vi blitt hjernevasket til et totalitært samfunn ? helt tragisk..

Lenke til kommentar

andre en meg som blir sjokkerte av all ignoransen rundt kampsport da spesielt MMA i Norge ? les bare i kommentarfeltene på avisene, er sjokkerende.

 

greier virkelig ikke Nordmenn generelt respektere andre sine valg i livet, er vi blitt hjernevasket til et totalitært samfunn ? helt tragisk..

 

Det er helt håpløst. Det er kommet til et punkt hvor jeg ikke engang orker å bruke energi på kommentarfeltene i nettavisene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...