Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

kl 04 blir for sent, selv om jeg sikkert kan klare være våken, og sikkert ikke sovner før rundt 4 blir det ikke særlig sitte halv dø se på noe til 6 på morgningen..

 

Bettet på alle kampene på main card, utrolig bra kort og masse kamper jeg ser fram til å se når jeg våkner imorra..

Lenke til kommentar

Leben takker nei til runde 2 etter å få et stygt slag i trynet av Uriah Hall!

 

Siste jeg ventet meg, regnet med han skulle tape dessverre, men ikke sånn..

 

Betsson litt OT men fy for noe søppel, kan jo ikke sjekke mine kuponger etter de er spilt, står bare "laster" :thumbdown:

 

Måtte se dette live, gleder meg til Barnett,Ronda, og Silva sine kamper..

Lenke til kommentar

 

Var jo imponerende av Weidman. Bra gjort av en bryter å forbedre seg så kjapt når det kommer til kickboxing. La merke til med en gang at han var blitt god på å blokkere lave spark. Så det var Weidman som vant, ikke Silva som tapte.

 

Helt enig, de som ikke så at Weidmann var dominerende her må kjøpe briller, han knocket Silva nesten ut i første runde..

 

Helt rått, vel fortjent champion..

 

Nå venter mohawk jesus lover, håper Belfort blir knust han er så roidet at det spruter ut ørene..

Endret av DaniNichi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Veldig bra card denne helgen!

 

Sjokkavslutning for Silva. Han er nok ute i laaang tid, og om han noen gang kommer tilbake så blir det nok aldri på topp igjen, føler jeg. Hadde vært veldig usannsynlig i alle fall.

Heldigvis rakk Weidman å dominere Silva før dette skjedde. Hadde vært litt kjedelig om det knakk 30 sek ut i første omgang. Har likt Silva, men nå er det en ny på tronen, og blir spennende å se hvordan det blir framover!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...