Gå til innhold

Spiderman starter salg 00:00!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

det står jo 00.00.. da regner jeg med at det er om natta! skal helt klart ned dit den kvelden .. forhåndsbestilling er gjordt! :w00t:

Endret av bigben247
Skrevet

Er litt fristende, men jeg jeg tror heller jeg prøver lykken på elkjøp og SmartClub. Siden man ikke kan forhåndsbestille CE derfra så kan det muligens være sjans for å få tak i en kopi, og hvis ikke så sparer jeg i alle fall en hundrings.

Skrevet
det står jo 00.00.. da regner jeg med at det er om natta! skal helt klart ned dit den kvelden .. forhåndsbestilling er gjordt! :w00t:

Serverene altså? Snakker du om det samme, i så fall hvor står det?

Skrevet

skal se om æ kommer mæ ned til spiderman(stavanger) kl.00:00 på torsdag/fredag, husker æ riktig, noe æ trur æ ikke gjør, så sa han ene fyren at WoW begynnte kl.00:00. Men tar nok feil.

Andre fra stav. som skal ned å hente det?

Skrevet
snakka visst litt rundt hverandre. :) Jeg snakka om spiderman!  :blush:

skal vi slåss om å komme først inn døra eller? :p , hvis du kommer så møtes vi sikkert :)

hvis du bor i oslo så ses vi sikkert! vi kan sloss i døra..! :p

tror det kommer til å komme en del folk dit!

Skrevet

Ble litt skremt i går når kameraten min fortalte at de fortsatt ikke hadde fått spillet. Bruker jo å få det 4-5 dager før, men skulle vist ta det med ro, fikk det torsdag når han var ferdig på jobb :D:D Hadde det ikke vært sånn at jeg fikk det da så hmm.. hadde det blitt spiderman

Skrevet

Jeg kjøpte Beta kittet, er jeg automatisk sikret et kopi av WoW På fredagen da?

håper da det for jeg har ikke muligheten får å skaffe spillet før i 3 tiden på fredag(skole er noe dritt)

Kjøpte beta kittet på spiderman i oslo, de skrev en sånn lapp som jeg må ha med når jeg skal hente spillet...

Skrevet

:roll:

Selvsagt har du IKKE krav på spillet for det, sier seg jo selv. Du må jo ringe og sette deg på liste vist du skal ha noe krav på å få spillet.

Bare for du har vert der og kjøpt beta versjonen, så veit jo ikke spiderman hvem du er. De er nok interesert i å selge unna så fort som mulig, og har neppe 20 spill liggende for at sånne som deg kommer luskende med en beta kvitering.

Ble litt pist når spiderman skulle ha 50 kr for å sette meg opp på liste, hvor har det blitt av kundeservisen. Om de er redde for at de ikke skal få solgt spilla for at folk som står på lista ikke kommer, er det jo bare og si at de vil bli solgt de 3 siste timene første dagen. Og vist folk ikke har tid og hente dem, så syns jeg ikke synd på dem heller, en får jo alliere seg med noen da heller.

Skrevet

:roll:

Selvsagt har du IKKE krav på spillet for det, sier seg jo selv. Du må jo ringe og sette deg på liste vist du skal ha noe krav på å få spillet.

Bare for du har vert der og kjøpt beta versjonen, så veit jo ikke spiderman hvem du er. De er nok interesert i å selge unna så fort som mulig, og har neppe 20 spill liggende for at sånne som deg kommer luskende med en beta kvitering.

Ble litt pist når spiderman skulle ha 50 kr for å sette meg opp på liste, hvor har det blitt av kundeservisen. Om de er redde for at de ikke skal få solgt spilla for at folk som står på lista ikke kommer, er det jo bare og si at de vil bli solgt de 3 siste timene første dagen. Og vist folk ikke har tid og hente dem, så syns jeg ikke synd på dem heller, en får jo alliere seg med noen da heller.

For det første kan du svare på er ordentlig måte syns jeg, du virka litt grinete i posten, værtfall sånn jeg oppfatta det.

Og hvor sikker er du på at vi ikke er sikra en kopi? hadde vært fint med noe som kan backe opp det du sier, og vis det er sant så får jeg vel ringe å høre eller noe da, jeg skal nemlig ha en kopi på fredagen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...