Gå til innhold

Spiderman starter salg 00:00!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Når du kjøpte pre-ordere pakken så var det samtidlig din oppgave å si at du ville ha en kopi lagt av.

PS: Min bror var på Elkjøp Leangen (eller hva det heter ved KBS i Trondheim) og fikk lagt av en Collectors Edition idag, var bare å komme å hente om fredagen :)

Tok broren din på kornet og løp (busset) ned på Elkjøp når jeg las det, for å reservere en kopi til meg selv. Selvsagt så hadde de reservert bort den siste kopien en halvtime før jeg kom, men den snille elkjøp-mannen sjekket heldigvis opp Elkjøp Tiller for meg, og der hadde de fire kopier igjen.

Bare å stocke opp på sprudlevann og pizzabokser så er helgen klar! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Tok broren din på kornet og løp (busset) ned på Elkjøp når jeg las det, for å reservere en kopi til meg selv. Selvsagt så hadde de reservert bort den siste kopien en halvtime før jeg kom, men den snille elkjøp-mannen sjekket heldigvis opp Elkjøp Tiller for meg, og der hadde de fire kopier igjen.

Bare å stocke opp på sprudlevann og pizzabokser så er helgen klar! :D

Good for you:)

det begynner å bli vanskelig å få skaffet CE gitt... (heldigvis har jeg en bestilling inne på cdon, men ser ikke ut som om jeg får det til helga)

Men sprudlevann og pizza blir det uansett, får vel benke meg ved pc'n til bruttern og se på spillinga der da :)

Endret av apollox

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...