Falconetti Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Avalon har også nattåpent. Og i motsetning til Spiderman så holder de det de lover og har kjempebra service. Har snakket med ihvertfall 4 forskjellige i Spiderman i begge butikkene i Oslo. Felles for alle er at det er søpleservice og at alle sammen har løyet. Ikke svarer de på mail heller.
guttorm Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 (endret) "For det første kan du svare på er ordentlig måte syns jeg, du virka litt grinete i posten, værtfall sånn jeg oppfatta det" Da fåreslår jeg at du får ut fingen og ringer, det minker nemelig svært fort på dem Brysk? mulig du oppfatter det sånn, jeg syntes bare at det jeg skrev er svært så innlysende. Edit, jeg er litt trøtt, spilte beta til the bitter end, var våken 36 timer i strekk og har bare sovet 9 etterpå. Virker kansje inn på humøret. Endret 8. februar 2005 av guttorm
Rookie_NO Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Avalon har også nattåpent. Og i motsetning til Spiderman så holder de det de lover og har kjempebra service. Ja, hvis du synes det er greit at de tar altfor stor påslag i prisen sin så skal du handle der... Jeg havna en gang i en diskusjon med sjefen på Avalon i Paleet. Jeg var så freidig og forslå at de kanskje tok litt vel mye for figurene sine. Han ba meg finne et annet sted å handle. Etter det var jeg ferdig med den sjappa. Da handler jeg heller alt annet jeg trenger fra den type butikk hos OUTLAND!
Ravn Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 (endret) Avalon har også nattåpent. Og i motsetning til Spiderman så holder de det de lover og har kjempebra service. Ja, hvis du synes det er greit at de tar altfor stor påslag i prisen sin så skal du handle der... Jeg havna en gang i en diskusjon med sjefen på Avalon i Paleet. Jeg var så freidig og forslå at de kanskje tok litt vel mye for figurene sine. Han ba meg finne et annet sted å handle. Etter det var jeg ferdig med den sjappa. Da handler jeg heller alt annet jeg trenger fra den type butikk hos OUTLAND! JA de er litt harde på prisene. Jeg har ingenting imot å støtte spillsjapper med et stort utvalg i forhold til å kjøpe billigst mulig hos Elkjøp. Men det får være grenser. Skulle kjøpe NeverWinter Nights Pris Avalon: 499.- Pris Spaceworld: 99.- Hallo..!!! Endret 8. februar 2005 av Odland81
duda Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Det som da er vel ille er vel at Spaceworld ligger ti meter unna Avalon på Paleet.
M@R7!N Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Eh, kjøper du Pre order kitet har du krav på en kopi! Det er jo forhåndsbestilling, tenk gutt !
Falconetti Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 (endret) På Avalon så koster CE 500 og standard 400. Det er hele 1 krone mer enn Spiderman... Og det eksempelet med Neverwinter Nights er bare håpløst. Jeg er sikker på at det andre steder blir dumpet priser konkurrentene ikke vet om også. Dessuten så er det stor forskjell på å sitte inne med et stort parti(Elkjøp kjøper alltid store partier), og det å ha et produkt som en del av et sortiment. Service er viktigst, Elkjøp skjønner nada, men dra gjerne dit og spar 50-100 kroner på et produkt man kanskje ikke får. Ringte en gang Elkjøps kundeservice og fikk bekreftet at Doom 3 var ute, og jeg kunne kjøpe det. Jeg kjørte til Elkjøp, men kunne selvfølgelig ikke få det før dagen etter uansett om idioten på kundesenteret hadde sagt noe annet. De 50 kronene jeg sparte på det ble sugd opp i bensin, parkeringsavgift og tapt tid. Bah, aldri mer Elkjøp. Avalon ligger i Kirkegata, de flyttet fra Paleet for et år siden. Endret 8. februar 2005 av Falconetti
Zindre- Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Har snakket med ihvertfall 4 forskjellige i Spiderman i begge butikkene i Oslo. Felles for alle er at det er søpleservice og at alle sammen har løyet.Ikke svarer de på mail heller. Eneste problemet jeg har hatt med Avalon så langt er nett butikken deres. De oppdaterte seg sakte, og jeg måtte sende mail tre ganger før de tok vekk bestillingen min.
Rincewind Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Vel, hele poenget med den Beta-kampanjen som Blizzard kjørte igang var ja at det var en "Pre-Order Beta". Hele kampanjen gikk jo ut på at de som forhåndsbestilte (les: kjøpte beta-kitten) var garanterte kopier på lanseringen. Slik er det iaffall på EBGames hvor jeg kjøpte det, og hvis Spiderman gjør noe annet, burde dere nesten ta det opp med Blizzard sin support eller noe. Hele poenget med kampanjen var jo som sagt at det var en forhåndsbestilling.
Nitrius Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Ringte til spiderman i kirkegata i oslo, og dem sa værtfall at jeg er sikra en kopi på fredagen. Spurte om jeg hadde vært i butikken og kjøpt og jeg sa ja og at jeg fikk en sånn kvitering osv... og han jeg prata med værtfall sa at jeg var sikra en kopi. Så da tror jeg på det, og gleder meg til fredagen
TarjeER Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Hvordan er det med betaling ved WOW? Jeg har hørt at dette er månedsbetaling? Er det sant? Høres jo ut som et skikkelig kult spill, tenkte jeg skulle kjøpe det.
Lacim Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Til dere som lurte på når komplett sender: En kompis av meg sendte mail ang. dette i går, de sender visstnok ikke før den 11.
guttorm Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Ringte til spiderman i kirkegata i oslo, og dem sa værtfall at jeg er sikra en kopi på fredagen.Spurte om jeg hadde vært i butikken og kjøpt og jeg sa ja og at jeg fikk en sånn kvitering osv... og han jeg prata med værtfall sa at jeg var sikra en kopi. Så da tror jeg på det, og gleder meg til fredagen Ok. Jeg skal krype til korset og inrømme at jeg tok feil. Men det er litt interesang senario: En butikk selger 70 pre.order/final beta. De får 100 spill in for salg. De kan bare selge 30 spill, for de venter på at 70 stk skal komme med kvitering. Hva vist disse ikke kommer? Hvor lenge har de tenkt og vente? Det står faktisk at vi er garantert en kopi. Jeg kan ikke hente min kopi, for jeg kjøpte Pre order 15 mil unna. Og går heller på lokal butikk og kjøper CE. Ser dere problemstillingen?
Tåkefyrste Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Eh, kjøper du Pre order kitet har du krav på en kopi! Det er jo forhåndsbestilling, tenk gutt ! du kan ikke bare fly inn å vise preorder pakken din å si at du har krav på en kopi. Når du kjøpte pre-ordere pakken så var det samtidlig din oppgave å si at du ville ha en kopi lagt av. PS: Min bror var på Elkjøp Leangen (eller hva det heter ved KBS i Trondheim) og fikk lagt av en Collectors Edition idag, var bare å komme å hente om fredagen
Snipershot Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Eh, kjøper du Pre order kitet har du krav på en kopi! Det er jo forhåndsbestilling, tenk gutt ! du kan ikke bare fly inn å vise preorder pakken din å si at du har krav på en kopi. Når du kjøpte pre-ordere pakken så var det samtidlig din oppgave å si at du ville ha en kopi lagt av. PS: Min bror var på Elkjøp Leangen (eller hva det heter ved KBS i Trondheim) og fikk lagt av en Collectors Edition idag, var bare å komme å hente om fredagen Pre-order pakken = Pre-order. De legger til side til deg med mindre de har forstått det feil. Har ikke den ved siden av meg men husker ganske sikkert at det stod på den lappen at du var sikret spillet på release dato hvis du tok med preorder kitet og kvitteringen til den butikken du kjøpte det hos. Så ganske klart at blizzard mente at man ikke trenger å si ifra iallefall.
Tåkefyrste Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Pre-order pakken = Pre-order.De legger til side til deg med mindre de har forstått det feil. Har ikke den ved siden av meg men husker ganske sikkert at det stod på den lappen at du var sikret spillet på release dato hvis du tok med preorder kitet og kvitteringen til den butikken du kjøpte det hos. Så ganske klart at blizzard mente at man ikke trenger å si ifra iallefall. ja da gjør butikkene i såfall en kjempestor tabbe, for det er sinnsykt mange som har kjøpt pre-order og så absolutt ikke kommer til å kjøpe spillet på samme sted.
Snipershot Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Bare spekulasjoner, men siden det stod at vi var sikret på release datoen så kanskje de ikke venter lenger enn 1 dag for å selge de som ikke kommer innom da.
M@R7!N Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 (endret) Ehrm, tror du ikke jeg har kvittering? .. Ser virkelig ikke problemet hvis jeg har kvittering. På EB games (Stavanger) måtte man faktisk betale 50kr ekstra hvis man skulle få de til å legge av et CE(les: CE(!)) ejksemplar. De nevnte ikke vanelig versjon, og siden jeg ikke hadde mer peng med meg så.. Og dessuten så kan de ikke være særlig smarte hvis de tror at folk som har kjøpt preorder kit gidder å vente til de får inn nye eksemplarer igjen i samme butikk. De går til neste sjappe de, og dermed mindre penger til EBgames. Edit: Jeg skipper uansett de 2-3 første timene på skolen på fredag for å hente spillet, så no problemo Endret 8. februar 2005 av M@R7!N
Dandar Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 ja da gjør butikkene i såfall en kjempestor tabbe, for det er sinnsykt mange som har kjøpt pre-order og så absolutt ikke kommer til å kjøpe spillet på samme sted. Eller som rett og slett ikke kommer til å kjøpe spillet.
Nitrius Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Var nedom SpiderMan idag, før å være 110% sikker på at jeg har en kopi på fredag og spurte igjen om de som har kjøpt beta kittet er sikra en kopi, og jeg fikk ja som svar igjen, men vis ikke noen kommer å henter kopien sin, så venter dem nok ikke så alt for lenge før de selger de til noen andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå