Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Jeg har et lite problem med å posisjonere tekst i Pitbull. I bildet nedenfor har jeg satt:

 

Player > Texts > Health : Outside, Left-Top

Player > Texts > Power: Outside, Left-Bottom

 

og,

 

Target > Texts > Health : Outside, Right-Top

Target> Texts > Power: Outside, Right-Bottom

 

351626.jpeg

 

Problemet er at de ser forskjellige ut, selv om jeg har satt samme verdier. Noen som kan hjelpe meg med å løse dette?

Endret av maglame
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har finni ut at jeg trenger litt hjelp med å finne brukbare unit/partyframes fikk litt leia av xperl i går så jeg sletta skjiten, dog har ikke helt klart å finne noe brukbart på egenhånd. jeg trenger noe som ser litt bedre ut enn xperl, som viser buffs/debuffs på en bra måte, og gjerne at det takler lette modifiseringer i størelse og utseende.

 

noe annet jeg også er på utkikk etter er en mod for å utvide petbar til hunter, til å vise mer enn kun 4 abilities. er ikke intressert i mods som krever keybinds etc, gidder ikke ta meg bryet med det rett og slett.

 

har dere linker så hadde det vært fint.

Lenke til kommentar
har finni ut at jeg trenger litt hjelp med å finne brukbare unit/partyframes fikk litt leia av xperl i går så jeg sletta skjiten, dog har ikke helt klart å finne noe brukbart på egenhånd. jeg trenger noe som ser litt bedre ut enn xperl, som viser buffs/debuffs på en bra måte, og gjerne at det takler lette modifiseringer i størelse og utseende.

 

noe annet jeg også er på utkikk etter er en mod for å utvide petbar til hunter, til å vise mer enn kun 4 abilities. er ikke intressert i mods som krever keybinds etc, gidder ikke ta meg bryet med det rett og slett.

 

har dere linker så hadde det vært fint.

Du kan prøve ag_UnitFrames.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Var ikke så verst den der, men er ikke helt enig i plasseringa av framsa. Ville også skaffet meg noe annet enn standard.

 

Morsomt bilde forresten. Det er faktisk noen flere igjen i verden som ikke har widescreen :p

ja, unit frames er egentlig bare plassert der jeg synes det er mest behagelig for øynene.

 

haha ja, er veldig lysten på en widescreen-skjerm, men klarer meg helt fint med 19tommeren foreløpig.

 

Jeg gikk fra en dårlig 19" LCD til en 24" Widesceen, og jeg kan love deg at det er som å tre inn i en helt ny verden!:D PLutselig har du så sykt mye bedre plass å ha saker og ting på!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...