Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nettop begynt med WoW igjen, og måtte installere det på nytt, så nå er alle addons borte.

 

Kan noen hjelpe meg med og finne ut navnene på alle addonsene som er brukt her? dette var før jeg sluttet

http://img4.imageshack.us/img4/5337/wowscr...22608233527.jpg

 

Vil lage den samme UI igjen, håper ivertfall jeg kan få hjelp med og finne ut hvordan jeg lagde actionbars slik.

Lenke til kommentar

Grid (raidframes)

Recount (dpsmeter)

bartender 3/4 (actionbars)

Atlasloot (skjult på bildet, men tror jeg ser ikonet, viser all loot in-game)

En eller annen tooltip jeg ikke gjenkjenner.

 

Anbefaler i tillegg til disse:

Prat (chat, fjerner de fæle knappene på siden og gir deg fin funksjonalitet)

Pitbull (unitframes, lette å confige og man får de der man vil istedenfor fæle standard frames oppe i hjørnet)

Lenke til kommentar

Trenger navnet på noen andre addons også.

En som gjør at man kan se både % og nummer på liv og hp med de vanlige blizzard unitframes

En addons som lar meg se hele skjermen i ruter, slik at man kan plasere addons og andre ting nøyaktig.

Og en tooltip addon (tror det heter tooltip?) sånn når man holder musen over en karkter så kommer det info om han, men mere en det vanligvis gjør. Slikt

som targets target.

Lenke til kommentar
Trenger navnet på noen andre addons også.

En som gjør at man kan se både % og nummer på liv og hp med de vanlige blizzard unitframes

En addons som lar meg se hele skjermen i ruter, slik at man kan plasere addons og andre ting nøyaktig.

Og en tooltip addon (tror det heter tooltip?) sånn når man holder musen over en karkter så kommer det info om han, men mere en det vanligvis gjør. Slikt

som targets target.

 

Tror spm er stilt før.

Align - Rutenett på skjermen.

 

http://home.online.no/~gurands/WoWScrnShot_031309_162210.jpg

- Xperl

- Dominos

- Squeenix (map)

- Titan Pane

 

BTW tok malygos idag :D

 

IMHO, så var det en litt rotet UI men hvis den funker deg så goodie :thumbup:

Endret av Zeüs
Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man kan gjøre slik at dots man har på fienden ikke vises med quartz? bruker hunter timers, og da trenger jeg ikke og ha sånt på quartz casting bar.

 

Og trenger en addon som lar meg se % og tall på de vanlige blizzard unitframes. på meg selv og target og pet, og alt sammen egentlig. Har spurt før, men ikke fått noe svar.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan man kan gjøre slik at dots man har på fienden ikke vises med quartz? bruker hunter timers, og da trenger jeg ikke og ha sånt på quartz casting bar.

 

Og trenger en addon som lar meg se % og tall på de vanlige blizzard unitframes. på meg selv og target og pet, og alt sammen egentlig. Har spurt før, men ikke fått noe svar.

 

Gå i Quartz menyen og disable Target og mirror. Da skal dots på target bli borte samt at du ikke ser positive buffs på folk i raidet. Mulig du må disable noe til. Men Target og Mirror skal være det du er ute etter.

Lenke til kommentar

hva gjør dere med menu bar , jeg bruker ct mod i dag , og den lar meg ikke forandre noe på den .

 

det jeg kunne tengt meg var noe som la den på titanbar eller lignende

 

ellers så ser jeg etter en replament for titanbar , en som bruker minimalt av sytemet .

 

eneste den trenger er og vise cords , ha en knapp for og åpnne alle bagger , vise durabilety , fps , og vise totalt gold på alle carr , og gjerne en mulighet for en dropdown for menybaren ( car info ol )

Lenke til kommentar

Hei, trenger litt hjelp her. Det jeg lurer på er hvordan man får flytta på den standard wow hover boksen som er markert med rødt. Plager meg veldig at det går over actionbarsa mine. Vil helst ikke ha et mod som adder veldig mye rart der og helst noe som er konfigurerbart. Noen som vet om et slikt mod?

 

ui.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...