Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Noen som vet om classtimer funker i phase3 på Malygos?

Funker ikke, trengs ikke tho, 112112112112 erke så hardt at det gjør noe :)

Hva om man legger til den manuelt?

112112 er vel også en dårlig kombinasjon? 111112 gjør at den varer over 12sek, og man kan stacke den. Jeg fikk en 17-stack forrige gang, og eide alle andre som spamma finisher.

 

Jeg aktiverer standard unit-frames i ag_UF slik at jeg kjører med begge. Så får jeg se kombo-points jeg har på dragen (addons sliter med dette, siden det er pettet ditt som får combo points).

Jeg har hatt nære 40k ticks på de første killsa, så jeg nekter å tro at å bruke finisher etter 5 strikes er best.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, har akkurat skaffet meg Dominos, og lurte på om noen av dere hadde erfaringer med denne?

 

Legger ved et screenshot av problemet:

 

319651.jpeg

 

Som du ser vises spellsene to steder, noe som er utrolig irriterende om jeg f.eks går i bear, da spellsene fremdeles er der. Om jeg f.eks legger til et nytt spell i "actionbaren", vises den også der oppe. Anyone?

Endret av Gynekologen
Lenke til kommentar

Takker, funker nå :)

 

Noen som vet om noen pene addons/mods som kunne passet til dette?

319793.jpeg

 

Har sett noen som har en "digital klokke", noen som vet hva den addonen heter? Og hva heter den som gjør det mulig å flytte mappet til andre deler av skjermen? :p Er også langt fra fornøyd med bag + "hjelpelinjen" nede i høyre hjørne, og vil gjerne ha den flytta.

 

De eneste "design" addonsene jeg bruker nå (om en kan kalle det det) er: Xperl og Dominos

Endret av Gynekologen
Lenke til kommentar
Jeg så for leeenge siden en som kjørte dualscreen hvor den ene skjermen viste WoW som vanlig, mest den andre var helt svart. På "wow-skjermen" hadde han bare det som man kunne trenger å ha kort vei til (unit frames, action bars osv), imens på den andre svarte skjermen hadde han buffs, mindre brukte actionframes osv osv.

 

Har noen peiling på hvordan man kan få til dette?

 

 

WoW EU Forum (Interface), fant noe på forumet om det du spurte om, er link til addon på forumet også.

Lenke til kommentar

FuBar med diverse addons til?

 

 

Edit:

Ser etter en addon som kan gjøre dette

 

*Trykker ned valgfritt tast så vil det kommet fram bars hvor musen er på skjermen og kan deretter trykke på de barene som kommer fram med musen.

Husker ikke navnet desverre :/

Endret av zeus5k
Lenke til kommentar
Pleide å bruke chronometer pre-Wotlk, men den virker som om den er utdatert. Noen forslag til addon for å holde styr på hots/dots?

 

ClassTimer, men den viser bare buffs/debuffs på deg selv, aktivt target og focus-target. Personlig synes jeg det er bedre på den måten. Man kan få Quartz til å vise debuffs på aktivt target, men jeg foretrekker ClassTimer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...