Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Heisann :)

 

Har en prot. warrior som trenger sårt addons, bruker såvidt addons (AtlasLoot, QH, recount etc.) Men trenger noen flere "tanke" addons som gjør tingene litt lettere, f.eks. den som gjør at combatteksten går rundt characteren istedenfor rett ned, og kanskje en annen som passer til prot. warrior, hva vet jeg?

 

Takker ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mik's Scrolling Battle Text bruker jeg. Blir veldig uoversiktlig med SCT synes jeg. Denne modden tar all incoming ting (dmg/heal) og tar på venstre side av charren din, og all outgoing på høyre side. Alle +rage kommer på toppen. I tillegg grupperer den ting for bedre oversikt. For eksempel "Shockwave 12451 [5 hits]", istedet for 5 forskjellige tall med shockwave damage.

Lenke til kommentar
Mik's Scrolling Battle Text bruker jeg. Blir veldig uoversiktlig med SCT synes jeg. Denne modden tar all incoming ting (dmg/heal) og tar på venstre side av charren din, og all outgoing på høyre side. Alle +rage kommer på toppen. I tillegg grupperer den ting for bedre oversikt. For eksempel "Shockwave 12451 [5 hits]", istedet for 5 forskjellige tall med shockwave damage.

 

Er ikke noe problem å konfigurere SCT til å oppføre seg på samme måte.

Lenke til kommentar

Har lastet ned Caiths-UI og konfigurert litt, og fjerna litt jeg ikke vil ha:

 

377582.jpeg

Har endel spørsmål, får vel bare ramse opp her:

Hvordan får jeg den fine svarte rammen rundt actionbaren min + chatboxen? Hvordan lager jeg en ekstra chat boks på andre siden av skjermen som f.eks kan inneholde Guildchat, mens den andre innehold raid, trade, bg osv. Og et siste spm: hvordan unngår jeg at de boksene kommer opp når jeg sveiper musen over skjermen? :p

 

Ps: legger med et lite bilde av slik jeg vil actionbars+chatboxes skal se ut

http://s.wowinterface.com/preview/pvw19239.png

Lenke til kommentar

De svarte boksene kan være eepanels2 eller kgpanels, ikke ta dette for god fisk, da jeg er veldig usikker.

 

Ekstra chatbokser kan fikses med Blizz standard chat mod (og de fleste andre også), bare høyreklikk på genral-tabben, og du vil få mulighet til å lage en ekstra chatboks og til å unlocke den slik at du kan flytte de.

Endret av Macord
Lenke til kommentar
Trur kanskje han mener en lett måte og dele opp en stack på 20 i 20 forskjellige biter, isteden for å måtte shift klikke, velge 1, også legge itemet i bag'en 20 ganger.

 

Jau, men man kan bare shift klikke, også trykke inn 20, f.eks også legge det i baggen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...