Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spellbinder er en fin addon til akkurat det du spør etter, veldig grei interface hvor du bare finner spellen du vil binde på en liste. Trenger ikke noen ekstra bars heller.

 

Binder du rett fra Spellbooken da eller?

 

Skulle hatt noe for macroer også, har en del av dem.

 

Kan binde så og si alt, items - macro - spells (ofc). Verd å hvertfall prøve ut imho.

Veldig brukervennlig også.

Lenke til kommentar
Spellbinder er en fin addon til akkurat det du spør etter, veldig grei interface hvor du bare finner spellen du vil binde på en liste. Trenger ikke noen ekstra bars heller.

 

Binder du rett fra Spellbooken da eller?

 

Skulle hatt noe for macroer også, har en del av dem.

 

Kan binde så og si alt, items - macro - spells (ofc). Verd å hvertfall prøve ut imho.

Veldig brukervennlig også.

 

Så dette nå jeg også. Har ikke fått testet den enda, men det ser lovende ut.

Lenke til kommentar
Hvordan får man dmg (altså dmg man gjør på et target..) til å poppe opp på siden av targetet, ikke over navnet. Hadde det før, men etter at jeg fikk ny ui ble det borte. anyone?

Prøver igjen her:

 

Hvordan får man dmg (altså dmg man gjør på et target..) til å poppe opp på siden av targetet, ikke over navnet. Hadde det før, men etter at jeg fikk ny ui ble det borte. anyone?

Lenke til kommentar
Hvordan får man dmg (altså dmg man gjør på et target..) til å poppe opp på siden av targetet, ikke over navnet. Hadde det før, men etter at jeg fikk ny ui ble det borte. anyone?

Prøver igjen her:

 

Hvordan får man dmg (altså dmg man gjør på et target..) til å poppe opp på siden av targetet, ikke over navnet. Hadde det før, men etter at jeg fikk ny ui ble det borte. anyone?

 

Enten Miks scrolling battletext (msbt) eller parrot kan vel gjøre det:)

Lenke til kommentar

Hei, har en paladin, så har jeg sett et UI fra en fyr en gang, han var holy.

Så når du er i instancer så kommer det opp på ikonene til folk hvor mye hp de "mangler" iforrhold til fullt liv. Sånn du slipper å studere ikonene til folk, istedefor kom det opp med store tall eks "-2,3k" på hele ikonet på en som mangler 2300 i liv.

Han fikk også hele raidet opp som sånne ikon.

 

Kan noen hjelpe meg hva den adon'en heter?

Lenke til kommentar

er det noen som kan anbefale en god debuff timer addon?

Vil ha en som viser debuffs, altså serpent sting, hunters mark og explosive shot etc. Gjerne kunne gjøre at barene blir større når den nærmer seg slutten.

har prøvd classtimer men den bugger som faen og dotimer, den falt heller ikke i smak.

noen som har noen tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...