Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trenger råd ved valg av raid frames.

Har brukt grid i noen år, men aldri vært helt fornøyd.

En i guilden satte meg på healbot. Den er jo fin, men for meg er det mange ting som irriterer. Fore eksempel at når jeg klikker på frames, så healer jeg, men targeter ikke.

Vet jo at det bare er å shift klikke.

 

Healobot fungerer jo, men små ting som irriterer gjør at jeg lurer på om det finnes bedre alternativer.

 

takk for svar

Lenke til kommentar
Jeg trenger råd ved valg av raid frames.

Har brukt grid i noen år, men aldri vært helt fornøyd.

En i guilden satte meg på healbot. Den er jo fin, men for meg er det mange ting som irriterer. Fore eksempel at når jeg klikker på frames, så healer jeg, men targeter ikke.

Vet jo at det bare er å shift klikke.

 

Healobot fungerer jo, men små ting som irriterer gjør at jeg lurer på om det finnes bedre alternativer.

 

takk for svar

Du kan jo gå inn og bare endre av vanlig left-click er target...?

Lenke til kommentar
Såå. Jeg har etter lang tid samlet opp mange 100 herbs i Stork Peaks på kartet ved bruk av Gatherer. Men nå er de alle forsvunne, av en eller annen grunn. Er det noe jeg har gjort feil, eller er dette noe som ikke skal skje?

 

Dette har ikke skjedd i forbindelse med oppdatering av Gatherer, bruk av repair.exe eller lignende? Du har ikke vært i WTF-folderen og gjort noe moro?

Lenke til kommentar
Såå. Jeg har etter lang tid samlet opp mange 100 herbs i Stork Peaks på kartet ved bruk av Gatherer. Men nå er de alle forsvunne, av en eller annen grunn. Er det noe jeg har gjort feil, eller er dette noe som ikke skal skje?

 

Dette har ikke skjedd i forbindelse med oppdatering av Gatherer, bruk av repair.exe eller lignende? Du har ikke vært i WTF-folderen og gjort noe moro?

 

Jeg hadde tydeligvis tatt "Kjør som administrator" når jeg startet WoW. Er så lei Vista. Grunnen til at jeg gjorde det, var at da jeg først logget på i dag, etter å ha lastet ned oppdateringene, så måtte jeg konfigurere UIet mitt på nytt. Jeg tok så en re-log for å laste ned noen mods som jeg manglet, men da jeg logget på igjen var UI-et slik som før jeg konfigurerte det. Derfor avsluttet jeg WoW, og gikk på "kjør som administrator", og da jeg logget inn igjen var UI-et mitt slik jeg hadde satt det opp.

 

Var uansett det som var "feilen", takk Gud for det..

Lenke til kommentar

Ikke gidd å pirke eller noe bare fordi je ikke vet dette, vi var alle ferske en gang.

Jeg har noen spørsmål;

 

- Hva er UI? Hva står det for?

- I førsteposten studerte jeg screenshot'en, men hvordan får man opp dette vinduet hvor det står "unlock window", "rename window" og "create new window"?

Lenke til kommentar

Hei. Lurte på om dere kunne vise meg, hjelpe meg å få en oversiktlig skjerm (UI).

Fant en link til en som jeg likte.

http://img132.imageshack.us/my.php?image=minuicm5.jpg

Men lurer på hva det er av Add-on han bruker eller dere.

Likte spesielt party vinduene, og at det viser liv i %.

Det gjør jo pitbull og, men syns den var litt vanskelig å bruke.

Så hvis dere har noe annet jeg kan bruke som ligner på den linken som visste lengre opp hadde jeg blitt glad :)

Så bruker jeg bartender4, den er jeg fornøyd med:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...