Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan man eie et annet menneske da?

Dette kalles jo i moderne land for slaveri.

 

 

Som du skal traske rundt og spørre disse dumme spørsmålene da.

"Hvordan kan man eie en annen spiller?"

"Hva er så ubalansert med det?"

Du vet da jævlig godt hva som menes med dette.

Stikk og troll en annen plass.

 

klikky

fin levlebuild?

Lenke til kommentar

Driver og levler en druid nå og syns det er veldig artig, men er en ting jeg lurer på; i hvilken level får man "track humanoids" i cat-form? Jeg er nemlig lvl 25 nå og mener jeg har hatt det før men så har det blitt borte..

 

Er det bare jeg som surrer, får man det i seinere levler? Hvis ikke, hva gjør jeg for å få det tilbake?

Lenke til kommentar
Huff dere feral druids har blitt så imba i det siste. på tide at dere blir nerfet igjen mener nå jeg

7778266[/snapback]

Tør vedde sjela mi på at du ikke har et eneste argument på hvorfor ferals er så imba. Alle sier det, men ingen veit hvorfor.

 

Feral har alltid vært effektivt. Null downtime er ikke nytt i hverken 2.0 eller expansion.

Lenke til kommentar
Huff dere feral druids har blitt så imba i det siste. på tide at dere blir nerfet igjen mener nå jeg

7778266[/snapback]

Tør vedde sjela mi på at du ikke har et eneste argument på hvorfor ferals er så imba. Alle sier det, men ingen veit hvorfor.

 

Feral har alltid vært effektivt. Null downtime er ikke nytt i hverken 2.0 eller expansion.

7778348[/snapback]

dere veit veldig godt at dere er imba, spesielt mot melee classes. Masse armor og veldig bra skade. Trenger man å si mer enn det?

 

Dere har blitt for gode, så gode at dere ikke vil bli nerfet.

Lenke til kommentar

Imba er å ta hardt i. Eg skal vere einig at warriors t.d trenger ein buffs.

Etter mitt syn har vi endelig fått den oppmerksomhet og rettferdighet vi fortener. Kvifor skal ikkje ein fullt specca feral druid klare å tanke like godt som warrior, eller i mange tilfeller betre?

Uansett kan du ikkje sei noke klart om dette før lvl 70, og har spelt med begge klasser i lvl 70 ( i instance, quest, bg etc. Korleis ting er på vei til lvl 70 kan fort endrast.

Endret av TheOneAsk
Lenke til kommentar
Imba er å ta hardt i. Eg skal vere einig at warriors t.d trenger ein buffs.

Etter mitt syn har vi endelig fått den oppmerksomhet og rettferdighet vi fortener. Kvifor skal ikkje ein fullt specca feral druid klare å tanke like godt som warrior, eller i mange tilfeller betre?

7779245[/snapback]

 

 

Hvorfor skal en likt gearet druid ikke trenge å skifte fra catform tå- mot- tå med en rogue ?

Eller hvorfor skal en druid i bearform critte for 1400 ?

 

 

Jeg er enig med at det var på tide at druids fikk litt kjærlighet, men hele kjærligheten er lagt i feral. Resto er bare trist med HoT- mania, mens balance er like unyttig som det alltid har vært.

Lenke til kommentar

Eg har aldri opplevd ein 1vs1 mot rogue der eg har kunne vert i cat form heile

tida. Har ikkje tatt duel mot rogue sidan eg hadde fullt blått pvp sett, TuF og litt anna dårlig feral gear. Veit ikkje korleis det hadde gått no men, trur ein god rogue hadde klart å tvinge meg ut i healing form og då knust meg. No som eg har fått maim har eg jo ein mulighet til å stunne i combat i cat og, men har ikkje fått testa det ut masse, fekk det i natt. Har gitt meg for kvelden no so, blir meir av det i måra.

 

Går som hovudsak alltid som bear mot duel mot rogues, har jo rundt 9.8k amor i bear so då vinne eg jo nesten kver gang. Dersom han/ho ikkje har ekstremt god dps so. Vel kanskje 1400 crit er masse i bear, men sidan dei minka threat vi får, må vi no kunne få critte litt for å klare å halde agro vel?:)

 

Vel eg er ein av dei som liker tree of life. Trur det blir enda betre med lifebloom.

 

Balance er lenge sidan eg har testa so kan ikkje uttale meg om da, men folk seier no at det har blitt betre.

Edit: Endra litt :)

Endret av TheOneAsk
Lenke til kommentar

her skal ikke diskuteres hvor imba druid er, men taktiker og andre druide ting..

 

så slutt å syt om at druid er imba. ikke alle som kan ta alle vet dere.. vedder på at flesteparten som skriker er warrior..

 

lag en egen nerf tråd og se hvor lenge den kommer til å leve isteden for å forsøple denne.

Lenke til kommentar
Huff dere feral druids har blitt så imba i det siste. på tide at dere blir nerfet igjen mener nå jeg

7778266[/snapback]

Tør vedde sjela mi på at du ikke har et eneste argument på hvorfor ferals er så imba. Alle sier det, men ingen veit hvorfor.

 

Feral har alltid vært effektivt. Null downtime er ikke nytt i hverken 2.0 eller expansion.

7778348[/snapback]

dere veit veldig godt at dere er imba, spesielt mot melee classes. Masse armor og veldig bra skade. Trenger man å si mer enn det?

 

Dere har blitt for gode, så gode at dere ikke vil bli nerfet.

7778385[/snapback]

Men dette er ikke nytt. Druids har alltid hatt mer enn ett ess i ermet mot melee. Warriors har alltid blitt tygd opp og spytta ut av druids, og rogues har ofte bare en sjanse til å få tatt en druid.

 

@kristteo

Hvorfor skal en bjørn critte 1400? Hvorfor skal klassen som er den desidert beste healerklassen ha muligheten til å critte 2,5k? Jeg har sett mind blasts på 4k. Pain på snart 500? Warriors hitter snart 1400, og du klager over en høy maulcrit? Jeg gjorde ~1k maulcrits allerede før 2.0.

En druid tar ikke en likt gearet rogue helt uten videre uten å shapeshifte. Alle kan ha flaks, men sannsynligheten for at en rogue vs. catform ender i kattas favør er liten.

 

jeg er bare 61 med druiden min, av flere grunner. Ene er oppførselen til folk i outlands for tiden, andre er min warrior som skal pvp'es med.

Lenke til kommentar
Kan man eie et annet menneske da?

Dette kalles jo i moderne land for slaveri.

 

 

Som du skal traske rundt og spørre disse dumme spørsmålene da.

"Hvordan kan man eie en annen spiller?"

"Hva er så ubalansert med det?"

Du vet da jævlig godt hva som menes med dette.

Stikk og troll en annen plass.

7750762[/snapback]

 

Fordi mange av ordene og utrykkene som brukes er så utrolig nerdete og tafatte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...