Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva da, om hemo rogues dreper druids? Må hemo nerfes?

7801829[/snapback]

 

nei at dere kan stune i cat form :) vis jeg forsto det riktig kan dere stune uten stealth ?

7801833[/snapback]

Som brytes av damage (utenom bleed). hvorfor bør dette nerfes?

7801850[/snapback]

 

det blir jo som en gogue med damage :S

Lenke til kommentar

Nå begynner det å dukke opp litt ville items overalt, ettersom fler og fler nærmer seg med stormskritt.

Men jeg trenger hjelp til å huske hva +agi og +str er for druids i catform.

Jeg mener og huske at 1 agi er 1 AP, endel dodge og crit, mens 1 str er 2 AP. Er det riktig?

 

For nesten alle druids jeg ser har "_kun_" agility. Er det slutt på tida der AP er noe gjevt? Jeg foretrakk strength da jeg spilte på mine...

Lenke til kommentar
Nå begynner det å dukke opp litt ville items overalt, ettersom fler og fler nærmer seg med stormskritt.

Men jeg trenger hjelp til å huske hva +agi og +str er for druids i catform.

Jeg mener og huske at 1 agi er 1 AP, endel dodge og crit, mens 1 str er 2 AP.  Er det riktig?

 

For nesten alle druids jeg ser har  "_kun_"  agility. Er det slutt på tida der AP er noe gjevt? Jeg foretrakk strength da jeg spilte på mine...

7801860[/snapback]

 

1str = 2.4AP med Heart of the wild. Str og AP er klart å foretrekke, agi-druider fnyser man av.

Lenke til kommentar
Hva da, om hemo rogues dreper druids? Må hemo nerfes?

7801829[/snapback]

 

nei at dere kan stune i cat form :) vis jeg forsto det riktig kan dere stune uten stealth ?

7801833[/snapback]

Som brytes av damage (utenom bleed). hvorfor bør dette nerfes?

7801850[/snapback]

 

det blir jo som en gogue med damage :S

7801859[/snapback]

Ja? Er dette så ubalansert da? Rip + Rake gjør fremdeles mindre enn pain fra en greit gearet prest. Og preste har potensialet til å være den desidert beste healer klassen.

Så gi meg en grunn til at vår "gouge med damage" må nerfes.

 

Edit:

Og forresten, Maim gjør ikke damage, men den bryter ikke av bleed. Så det er bare "gouge med damage" om du applyer rip/rake/eventuelt pounce før du bruker den.

Maim er primært en spellinterrupt/limited crowdcontrol, ikke "gouge med damage".

Endret av Superslask
Lenke til kommentar
too slow icon2.gif

 

1 Str = 2.4 AP

1 Agi = 2.39 AP

 

Mens 1 Agi = 4.27 Mitigation Points i Bear tror jeg..

 

 

Bullshit :)

 

1str = 2.4ap i bear og catform

1agi = 1ap i catform

 

Man får ikke 2ap fra agi, hva er da vitsen med str?

7802041[/snapback]

 

Enda en liten korreksjon. 2.4AP per 1str får man bare i catform, det er 2AP per 1str i bearform. HotW gir en 20% bonus til stamina i bearform.

 

Men, nei, agi gir bare 1AP i catform, ingenting i bearform.

Lenke til kommentar
too slow icon2.gif

 

1 Str = 2.4 AP

1 Agi = 2.39 AP

 

Mens 1 Agi = 4.27 Mitigation Points i Bear tror jeg..

 

 

Bullshit :)

 

1str = 2.4ap i bear og catform

1agi = 1ap i catform

 

Man får ikke 2ap fra agi, hva er da vitsen med str?

7802041[/snapback]

 

Neivel. Les her og her da vel nibb..

 

1 Str = 2.40 AP i cat

1 Agi = 2.39 AP i cat

 

1 Str = 2.00 AP i bear

1 Agi = 1.30 AP i bear

Endret av Sigurdn
Lenke til kommentar

Mulig jeg tok feil når det gjelder hva som gir hva i bear form, men hva ...

 

 

The points have been calculated by comparing the effect of each stat on the effect of 1 Attack Power. The values used are:

 

+1 Str = 2,40

+1 Agi = 2,39

+1 AP = 1,00

+1 Weapon Skill Rating = 0,89

+1 Hit Rating = 1,37

+1 Critical Strike Rating = 1,57

 

Prøver du å si at det ikke står 1 agi = 2.39 AP her?

Lenke til kommentar
Mulig jeg tok feil når det gjelder hva som gir hva i bear form, men hva ...

 

 

The points have been calculated by comparing the effect of each stat on the effect of 1 Attack Power. The values used are:

 

+1 Str = 2,40

+1 Agi = 2,39

+1 AP = 1,00

+1 Weapon Skill Rating = 0,89

+1 Hit Rating = 1,37

+1 Critical Strike Rating = 1,57

 

Prøver du å si at det ikke står 1 agi = 2.39 AP her?

7802173[/snapback]

Jeg bryr meg egentlig lite hva en random fyr har skrevet, jeg kan bekrefte opp i mente at druids ikke får 2,39 attackpower fra agility i catform. Sjekk tooltipen!

Lenke til kommentar
Mulig jeg tok feil når det gjelder hva som gir hva i bear form, men hva ...

 

 

The points have been calculated by comparing the effect of each stat on the effect of 1 Attack Power. The values used are:

 

+1 Str = 2,40

+1 Agi = 2,39

+1 AP = 1,00

+1 Weapon Skill Rating = 0,89

+1 Hit Rating = 1,37

+1 Critical Strike Rating = 1,57

 

Prøver du å si at det ikke står 1 agi = 2.39 AP her?

7802173[/snapback]

 

Ja, det gjør jeg. Prøver du å si at du får 0.89AP av 1 weapon skill rating, 1,37AP av 1 hit rating og 1.57 fra 1 critical strike rating?

Lenke til kommentar
Mulig jeg tok feil når det gjelder hva som gir hva i bear form, men hva ...

 

 

The points have been calculated by comparing the effect of each stat on the effect of 1 Attack Power. The values used are:

 

+1 Str = 2,40

+1 Agi = 2,39

+1 AP = 1,00

+1 Weapon Skill Rating = 0,89

+1 Hit Rating = 1,37

+1 Critical Strike Rating = 1,57

 

Prøver du å si at det ikke står 1 agi = 2.39 AP her?

7802173[/snapback]

 

 

Mulig du har rett.

Men.

1: Du trenger ikke slenge om deg med kallenavn ...

2: Theorycrafting fra druids på worldofwarcraft.com og wow-europe.com skal du ta med en klype salt. Ifølge folk der er balance bedre enn mages/locks, cat er bedre enn rogues, bear bedre enn warriors og resto selvfølgelig bedre enn priests.

Lenke til kommentar
Hva slags hybrid fjerner så godt som alle muligheter til å gjøre noe som helst annet enn det formen du er i tillater? Det er ikke bare å skifte ut, heale seg litt, moonfire spam, HoT, shifte til en annen form, litt dps, osv osv.

 

Du kan bare gjøre en av tingene på en gang, personlig kaller jeg ikke dette for en hybrid.

Guilden min har en druid som main tank. Av healers har vi en del druids. Vi hadde også hatt caster-druids hvis jeg hadde latt de få lov :!: .

Jeg kaller det en hybrid klasse jeg.

 

Det du klager over er at du ikke kan løpe rundt som bjørn samtidig som du spammer moonfire og healer deg selv.

Det er en grunn til at dere ikke kan det, ikke sant.

Lenke til kommentar
Mulig jeg tok feil når det gjelder hva som gir hva i bear form, men hva ...

 

 

The points have been calculated by comparing the effect of each stat on the effect of 1 Attack Power. The values used are:

 

+1 Str = 2,40

+1 Agi = 2,39

+1 AP = 1,00

+1 Weapon Skill Rating = 0,89

+1 Hit Rating = 1,37

+1 Critical Strike Rating = 1,57

 

Prøver du å si at det ikke står 1 agi = 2.39 AP her?

7802173[/snapback]

 

Ja, det gjør jeg. Prøver du å si at du får 0.89AP av 1 weapon skill rating, 1,37AP av 1 hit rating og 1.57 fra 1 critical strike rating?

7802219[/snapback]

 

Jeg quota noe som står stickied på Europa sin offesielle WoW sides forum. Veit ikke hvordan man regner det hvis man ikke bare tar av og på eq og ser forskjellen på AP'n da jeg.. Men du kan jo legge skylda på meg for å quote det >_<

Lenke til kommentar
Hva slags hybrid fjerner så godt som alle muligheter til å gjøre noe som helst annet enn det formen du er i tillater? Det er ikke bare å skifte ut, heale seg litt, moonfire spam, HoT, shifte til en annen form, litt dps, osv osv.

 

Du kan bare gjøre en av tingene på en gang, personlig kaller jeg ikke dette for en hybrid.

Guilden min har en druid som main tank. Av healers har vi en del druids. Vi hadde også hatt caster-druids hvis jeg hadde latt de få lov :!: .

Jeg kaller det en hybrid klasse jeg.

 

Det du klager over er at du ikke kan løpe rundt som bjørn samtidig som du spammer moonfire og healer deg selv.

Det er en grunn til at dere ikke kan det, ikke sant.

7802377[/snapback]

Les alt om igjen du, så kanskje du forstår. Ingen som klager over at druids ikke kan det jeg sier.

Gratulerer med druid som mt. Har vel farma naxx i noen måneder før BC kom ut da tenker jeg?

Lenke til kommentar
Hva slags hybrid fjerner så godt som alle muligheter til å gjøre noe som helst annet enn det formen du er i tillater? Det er ikke bare å skifte ut, heale seg litt, moonfire spam, HoT, shifte til en annen form, litt dps, osv osv.

 

Du kan bare gjøre en av tingene på en gang, personlig kaller jeg ikke dette for en hybrid.

Guilden min har en druid som main tank. Av healers har vi en del druids. Vi hadde også hatt caster-druids hvis jeg hadde latt de få lov :!: .

Jeg kaller det en hybrid klasse jeg.

 

Det du klager over er at du ikke kan løpe rundt som bjørn samtidig som du spammer moonfire og healer deg selv.

Det er en grunn til at dere ikke kan det, ikke sant.

7802377[/snapback]

Les alt om igjen du, så kanskje du forstår. Ingen som klager over at druids ikke kan det jeg sier.

Gratulerer med druid som mt. Har vel farma naxx i noen måneder før BC kom ut da tenker jeg?

7802433[/snapback]

Jeg har lest mesteparten av det du har skrevet, og du sier at paladins og shamans er gode hybrider, fordi de trenger ikke å gå inn og ut av form for å bytte mellom dps/healing i motsetning til druids.

 

Og nei, tanken har faktisk vært level 60 i 10 dager eller noe, men han er veldig flink, og nå som tbc er her spiller gearet liten rolle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...