Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bah. Primal fury er jo tullete å ikke velge, og Shredding attacks er lite vits i når du har Mangle (og ikke Lacerate ennå). Feral agression er heller ikke noe særlig, Ferocious bite er ikke alltid den beste finisheren, og spesielt ikke etter Mangle.

 

Og, å ikke velge Feral charge er også lite lurt. Selv om du har høyere dps i catform, taper du mye på å holde deg i den formen hele tiden. Spesielt i PvP er det fint å starte i catform, få dem til å blø, så shifte ut til bearform og ha nok hp/armor til å overleve i en halv evighet.

 

Det er også forskjell på de talentene som er i spillet nå, og de som du har linket til. Her er de gjeldende.

Lenke til kommentar
Da var den endelige lvl 60 talent-speccen min klar! *trommevirvel*

 

!Her!

 

Som dere ser er jeg en feraldruid som satser katt!

7585620[/snapback]

Absolutt enig med Psilo. Hvis du er level 60, så se for deg hvilke angrep du bruker så skjønner du at den speccen ikke var tipp topp. Har laget en her som du kan bruke til grinding og PvP. Kanskje til å levle med også. Merk at jeg ikke har spilt feral etter patchen.

 

1/44/6

Du kan jo endre småting etter hvordan spillestil du har, men jeg ville gått for noe slikt.

Lenke til kommentar
Da var den endelige lvl 60 talent-speccen min klar! *trommevirvel*

 

!Her!

 

Som dere ser er jeg en feraldruid som satser katt!

7585620[/snapback]

Absolutt enig med Psilo. Hvis du er level 60, så se for deg hvilke angrep du bruker så skjønner du at den speccen ikke var tipp topp. Har laget en her som du kan bruke til grinding og PvP. Kanskje til å levle med også. Merk at jeg ikke har spilt feral etter patchen.

 

1/44/6

Du kan jo endre småting etter hvordan spillestil du har, men jeg ville gått for noe slikt.

7586465[/snapback]

 

Din build linker til den samme.

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Bah. Primal fury er jo tullete å ikke velge, og Shredding attacks er lite vits i når du har Mangle (og ikke Lacerate ennå). Feral agression er heller ikke noe særlig, Ferocious bite er ikke alltid den beste finisheren, og spesielt ikke etter Mangle.

 

Og, å ikke velge Feral charge er også lite lurt. Selv om du har høyere dps i catform, taper du mye på å holde deg i den formen hele tiden. Spesielt i PvP er det fint å starte i catform, få dem til å blø, så shifte ut til bearform og ha nok hp/armor til å overleve i en halv evighet.

 

Det er også forskjell på de talentene som er i spillet nå, og de som du har linket til. Her er de gjeldende.

7585773[/snapback]

 

La oss si at det her er en grindebuild helt til lvl 60. Umm... 70! Jeg kommer helt sikkert til å respecce da!

 

Kunne det vært en god grindebuild?

 

*Edit* Vent nå litt... Lurer på om jeg har klussa litt i speccinga mi... Skal skjekke det ut så fort jeg har tid! Hold on...!

Endret av Poor Leno
Lenke til kommentar

Jah! Det var det jeg trodde! Wowheads talentcalculator er feil! Primal Fury er i virkeligheten... (virkeligheten var et rart ord å bruke, men allikevel)... delt opp i to forskjellige talents. Blood Frenzy (katt) og Primal Fury (bjørn). Jeg har tatt to poeng i Blood Frenzy!

 

Edit: Og inne i spillet _hadde_ jeg ikke Shredding attacks! Der kan du se :)

 

Hvordan linker jeg trær fra Thottbot?

Endret av Poor Leno
Lenke til kommentar

Jeg synes druid eier både i pvp og pve.

 

Selv har jeg en 60 Tauren Druid med +400 healing. (+470 i tree form). Jeg har ingen problemer med å holde en warrior i live mens han slåss mot 2-3 andre i BG, heller ikke problemer mot noen i pvp så lenge det er en mot en. Kommer det flere enn en om gangen på meg, er det greit å ha forberedt seg litt, ha strategien klar i hodet osv. Druid er nok den morsomste klassen jeg har spillt, gjør ikke mest skade, men gjør brukbar skade og veldig bra healing. Jeg kjører 51 poeng i restoration for øyeblikekt og har ingen problemer i pvp. Dette er forresten ikke et svar til forrige svar, men til trådstarter :)

Lenke til kommentar
Jeg synes druid eier både i pvp og pve.

 

Selv har jeg en 60 Tauren Druid med +400 healing. (+470 i tree form). Jeg har ingen problemer med å holde en warrior i live mens han slåss mot 2-3 andre i BG, heller ikke problemer mot noen i pvp så lenge det er en mot en. Kommer det flere enn en om gangen på meg, er det greit å ha forberedt seg litt, ha strategien klar i hodet osv. Druid er nok den morsomste klassen jeg har spillt, gjør ikke mest skade, men gjør brukbar skade og veldig bra healing. Jeg kjører 51 poeng i restoration for øyeblikekt og har ingen problemer i pvp. Dette er forresten ikke et svar til forrige svar, men til trådstarter :)

7594955[/snapback]

 

hva liker du best i pvp/pve da? shaman eller druid? stiller dette spm siden jeg har også har en av hver:D

Lenke til kommentar

Hm, har levlet opp druiden min fra 1 til 34 på en uke nå :p

 

Jeg har ganske dritt gear akkurat nå, og er speccet full feral. Jeg lurer litt på om jeg skal respecce til Feral/Resto, men vet ikke helt hva som er mest effektivt for å levle opp.

 

Hva anbefales for raskest mulig levling? Full feral, eller Feral/Resto? Eller noe annet? :) Har ganske dårlig gear, så...

 

Edit: Dette er builden min nå. Tenkte kanskje å respecce til noe slikt?

Endret av Pug
Lenke til kommentar
Hm, har levlet opp druiden min fra 1 til 34 på en uke nå :p

 

Jeg har ganske dritt gear akkurat nå, og er speccet full feral. Jeg lurer litt på om jeg skal respecce til Feral/Resto, men vet ikke helt hva som er mest effektivt for å levle opp.

 

Hva anbefales for raskest mulig levling? Full feral, eller Feral/Resto? Eller noe annet? :) Har ganske dårlig gear, så...

7613263[/snapback]

 

 

full feral.. gå får +str, +sta gear.

Lenke til kommentar
Hm, har levlet opp druiden min fra 1 til 34 på en uke nå :p

 

Jeg har ganske dritt gear akkurat nå, og er speccet full feral. Jeg lurer litt på om jeg skal respecce til Feral/Resto, men vet ikke helt hva som er mest effektivt for å levle opp.

 

Hva anbefales for raskest mulig levling? Full feral, eller Feral/Resto? Eller noe annet? :) Har ganske dårlig gear, så...

7613263[/snapback]

 

 

full feral.. gå får +str, +sta gear.

7613290[/snapback]

Oki... Bear form da, eller? Har en del +stam og +agi slik det er nå, og grinder en del i cat form... Tar en del damage da =/

Lenke til kommentar
Er dette en bra lvl 60 build, for pvp.

og kan jeg bruke den mens jeg lvler og? :hmm:

 

Druid 60 build

7613416[/snapback]

Denne her for lvling imo, 1sec lengre stun er bedre en natures grasp for lvling, og nurturising intstinct er imba.. Fjerne Shredding attacks også, blir lite av det i lvlinga..

Feral swiftness er vel også grei men ikke nødvendig om du vil ha noen andre ting.

Btw fjerna natures grasp pga at i lvling har du enten tid til og kaste roots ellers trengs det ikke..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...