Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

De addet vel på hybrid for en stund tilbake, men i mine øyne er ikke en druid en hybrid.

 

Vil du gjøre en ting, kan du ikke gjøre de 3 andre. En paladin kan gå med skjold og plenty stamina gear, eller kjøre på med fullt str/agi gear, og han mister fremdeles ikke evnen til flash of light uten å gjøre seg videre sårbar. Dette er hva jeg kaller en hybrid.

 

Edit:

Skal en druid kalles hybrid fordi man kan ha veldig varierende spillestil, må flere klasser kalles det også. Prester er et prime example.

7801471[/snapback]

Druid er da selvfølgelig en hybrid. Du kan tanke, DPS'e og heale. Jeg har ikke noe problemer å heale med full feral spec så lenge jeg bruker healing-gearet mitt (Det kan hende det forandrer seg for meg end-game da).

 

"Hybrid er et begrep som benyttes til å beskrive en blanding mellom ulike slag" Fra Wikipedia. Synes druid passer utmerket til denne beskrivelsen.

7801553[/snapback]

Hva slags hybrid fjerner så godt som alle muligheter til å gjøre noe som helst annet enn det formen du er i tillater? Det er ikke bare å skifte ut, heale seg litt, moonfire spam, HoT, shifte til en annen form, litt dps, osv osv.

 

Du kan bare gjøre en av tingene på en gang, personlig kaller jeg ikke dette for en hybrid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
At hun ikke har mye armor er vel ikke vår feil? Hvis hun hadde hatt shaman resto set pieces, så hadde hun hatt mail, og da har man en del armor jo..

 

Det lønner seg vel ikke å grinde med en 2h arms og resto shammy. En shaman kan heale bra som om den ikke den resto specca..

7801487[/snapback]

 

med resto har hu vel en 4-5k mana og 2 snart 3totem som gir mye mana tilbake + at hun healer mye bedre med Resto.

har også earth shield som gjør at hun får sånn ingen cast interupt..

 

er en stor fordel trust me :=)

7801503[/snapback]

 

Selvfølgelig healer hun bedre med resto >_> Men hun kan heale bra uten å være resto^^

 

Hvorfor trenger hun å ha et earth shield på seg hvis du tanker? Klarer du ikke å holde aggro? :!:

7801537[/snapback]

pleier og ha earth shield på meg men i noen kamper er det let og miste agro ^^

 

men vis jeg mister agro så mister hu nesten ikke liv og kan enda heale greit :=)

Lenke til kommentar
At hun ikke har mye armor er vel ikke vår feil? Hvis hun hadde hatt shaman resto set pieces, så hadde hun hatt mail, og da har man en del armor jo..

 

Det lønner seg vel ikke å grinde med en 2h arms og resto shammy. En shaman kan heale bra som om den ikke den resto specca..

7801487[/snapback]

 

med resto har hu vel en 4-5k mana og 2 snart 3totem som gir mye mana tilbake + at hun healer mye bedre med Resto.

har også earth shield som gjør at hun får sånn ingen cast interupt..

 

er en stor fordel trust me :=)

7801503[/snapback]

 

Selvfølgelig healer hun bedre med resto >_> Men hun kan heale bra uten å være resto^^

 

Hvorfor trenger hun å ha et earth shield på seg hvis du tanker? Klarer du ikke å holde aggro? :!:

7801537[/snapback]

 

Kan jo få utrolig fort aggro når du healer da, da er jo earth shield perfekt.! Spillt en shammy ?

7801583[/snapback]

Om tanken ikke er så utrolig flink er det veldig lett ja. Heals gir aoe threat, men fremdeles veldig lite i forhold til hvit damage, sunder, revenge etc. Bytt target og ta en sunder eller to på en annen target.

En tank som klarer å holde alle mobs fra healeren, er en udødelig gruppe.

Lenke til kommentar
De addet vel på hybrid for en stund tilbake, men i mine øyne er ikke en druid en hybrid.

 

Vil du gjøre en ting, kan du ikke gjøre de 3 andre. En paladin kan gå med skjold og plenty stamina gear, eller kjøre på med fullt str/agi gear, og han mister fremdeles ikke evnen til flash of light uten å gjøre seg videre sårbar. Dette er hva jeg kaller en hybrid.

 

Edit:

Skal en druid kalles hybrid fordi man kan ha veldig varierende spillestil, må flere klasser kalles det også. Prester er et prime example.

7801471[/snapback]

Druid er da selvfølgelig en hybrid. Du kan tanke, DPS'e og heale. Jeg har ikke noe problemer å heale med full feral spec så lenge jeg bruker healing-gearet mitt (Det kan hende det forandrer seg for meg end-game da).

 

"Hybrid er et begrep som benyttes til å beskrive en blanding mellom ulike slag" Fra Wikipedia. Synes druid passer utmerket til denne beskrivelsen.

7801553[/snapback]

 

Les den engelske wikipedia'n du.. tipper for at du finner ut at en druid er en slags hybrid, ettersom det tydligvis finnes mange typer hybrider, men den enkle oversettelsen sier at en hybrid er egentlig en slags kryssning..

Og kan en druid heale i cat form? Ikke sist jeg var online :p

 

Jeg sier ikke at druids ikke er hybrider, men at de er en annen slags kategori hybrider enn shamans/palas'

Lenke til kommentar
Om tanken ikke er så utrolig flink er det veldig lett ja. Heals gir aoe threat, men fremdeles veldig lite i forhold til hvit damage, sunder, revenge etc. Bytt target og ta en sunder eller to på en annen target.

En tank som klarer å holde alle mobs fra healeren, er en udødelig gruppe.

 

jeg pleier og holde agro greit :) men er noen ganger en eller annen som ikke holder seg på meg men pleier og få han tilbake fort med en ms + ww :=)

Lenke til kommentar
At hun ikke har mye armor er vel ikke vår feil? Hvis hun hadde hatt shaman resto set pieces, så hadde hun hatt mail, og da har man en del armor jo..

 

Det lønner seg vel ikke å grinde med en 2h arms og resto shammy. En shaman kan heale bra som om den ikke den resto specca..

7801487[/snapback]

 

med resto har hu vel en 4-5k mana og 2 snart 3totem som gir mye mana tilbake + at hun healer mye bedre med Resto.

har også earth shield som gjør at hun får sånn ingen cast interupt..

 

er en stor fordel trust me :=)

7801503[/snapback]

 

Selvfølgelig healer hun bedre med resto >_> Men hun kan heale bra uten å være resto^^

 

Hvorfor trenger hun å ha et earth shield på seg hvis du tanker? Klarer du ikke å holde aggro? :!:

7801537[/snapback]

 

Kan jo få utrolig fort aggro når du healer da, da er jo earth shield perfekt.! Spillt en shammy ?

7801583[/snapback]

Om tanken ikke er så utrolig flink er det veldig lett ja. Heals gir aoe threat, men fremdeles veldig lite i forhold til hvit damage, sunder, revenge etc. Bytt target og ta en sunder eller to på en annen target.

En tank som klarer å holde alle mobs fra healeren, er en udødelig gruppe.

7801606[/snapback]

 

Det skal jeg være enig i. Setter bestandig ES på MT. Et pluss på restro shammy er jo Nature Guardian som healer det når HP er under 30%.

Lenke til kommentar
At hun ikke har mye armor er vel ikke vår feil? Hvis hun hadde hatt shaman resto set pieces, så hadde hun hatt mail, og da har man en del armor jo..

 

Det lønner seg vel ikke å grinde med en 2h arms og resto shammy. En shaman kan heale bra som om den ikke den resto specca..

7801487[/snapback]

 

med resto har hu vel en 4-5k mana og 2 snart 3totem som gir mye mana tilbake + at hun healer mye bedre med Resto.

har også earth shield som gjør at hun får sånn ingen cast interupt..

 

er en stor fordel trust me :=)

7801503[/snapback]

 

Selvfølgelig healer hun bedre med resto >_> Men hun kan heale bra uten å være resto^^

 

Hvorfor trenger hun å ha et earth shield på seg hvis du tanker? Klarer du ikke å holde aggro? :!:

7801537[/snapback]

 

Kan jo få utrolig fort aggro når du healer da, da er jo earth shield perfekt.! Spillt en shammy ?

7801583[/snapback]

Om tanken ikke er så utrolig flink er det veldig lett ja. Heals gir aoe threat, men fremdeles veldig lite i forhold til hvit damage, sunder, revenge etc. Bytt target og ta en sunder eller to på en annen target.

En tank som klarer å holde alle mobs fra healeren, er en udødelig gruppe.

7801606[/snapback]

 

Det skal jeg være enig i. Setter bestandig ES på MT. Et pluss på restro shammy er jo Nature Guardian som healer det når HP er under 30%.

7801620[/snapback]

 

ja hu har den og så har du den som gjør at hu får mindre agro :=)

pleier ikke slite :=)

lite mana = totem

lite mana = enda et totem

Lite mana = mana pot (jeg lager med alch)

lite mana = sliter litt nå :p men totem + jeg skifter til 1h shield og shield wall + hp pot vis det er mange på meg :p vis ikke så tar jeg bare hp pot og prøver og dps moben ned før meg

Lenke til kommentar
De addet vel på hybrid for en stund tilbake, men i mine øyne er ikke en druid en hybrid.

 

Vil du gjøre en ting, kan du ikke gjøre de 3 andre. En paladin kan gå med skjold og plenty stamina gear, eller kjøre på med fullt str/agi gear, og han mister fremdeles ikke evnen til flash of light uten å gjøre seg videre sårbar. Dette er hva jeg kaller en hybrid.

 

Edit:

Skal en druid kalles hybrid fordi man kan ha veldig varierende spillestil, må flere klasser kalles det også. Prester er et prime example.

7801471[/snapback]

Druid er da selvfølgelig en hybrid. Du kan tanke, DPS'e og heale. Jeg har ikke noe problemer å heale med full feral spec så lenge jeg bruker healing-gearet mitt (Det kan hende det forandrer seg for meg end-game da).

 

"Hybrid er et begrep som benyttes til å beskrive en blanding mellom ulike slag" Fra Wikipedia. Synes druid passer utmerket til denne beskrivelsen.

7801553[/snapback]

 

Les den engelske wikipedia'n du.. tipper for at du finner ut at en druid er en slags hybrid, ettersom det tydligvis finnes mange typer hybrider, men den enkle oversettelsen sier at en hybrid er egentlig en slags kryssning..

Og kan en druid heale i cat form? Ikke sist jeg var online :p

 

Jeg sier ikke at druids ikke er hybrider, men at de er en annen slags kategori hybrider enn shamans/palas'

7801614[/snapback]

 

Når er det ikke snakk om en kamp. Men generelt sett. Men uansett, de kan gå ut av catform å heal kan de ikke ?

Lenke til kommentar
Når er det ikke snakk om en kamp. Men generelt sett. Men uansett, de kan gå ut av catform å heal kan de ikke ?

5701428[/snapback]

 

Ja, selvfølgelig kan de gå ut av cat form og heale, men dette kalles shapeshifting. Og hva kalles en som shapeshifter hele tiden? Jo, en shapeshifter!

 

En druid må shapeshifte for å kunne bruke sine hybride egenskaper.

 

Og hvem snakket vel om kamp? Og hva har det med saken å gjøre?

Lenke til kommentar

Slik jeg tolker din wiki quote, er ikke druids hybrids. Når min druid er i catform, er han ikke noen blanding. Heller ikke i bearform, moonkin form, treeform, flightform, travelform eller humanoid form. Druiden er aldri en blanding, men du kan endre stilen din drastisk med et klikk. I endgame er gear uansett så spesialisert at du kan bare glemme å heale noe som helst annet enn deg selv par-tre ganger, og da helst utenfor combat (druids er ekstremt sårbare når de healer. Lange heals, lite armor) om du ikke bruker NS. Selv om du bruker NS, er det dette mange venter på. 2 sekunder i humanoid form er alt roguen trenger for å snu kampen.

Endret av Superslask
Lenke til kommentar
får og si det enkelt og greit

paladin er hybride

Shaman er hybride

Druide er hybride

7801687[/snapback]

Slående argument! Jeg bøyer meg i støvet, med min dps druid som knuser warriors og samtidig har 30k armor.

7801705[/snapback]

 

ok og?

viser jo bare mitt poeng i Nerf druide armor :=)

Lenke til kommentar
får og si det enkelt og greit

paladin er hybride

Shaman er hybride

Druide er hybride

7801687[/snapback]

Slående argument! Jeg bøyer meg i støvet, med min dps druid som knuser warriors og samtidig har 30k armor.

7801705[/snapback]

 

men men greit at hemo rogues pleier og ta de med mye armor lett :=) og bra jeg spiller det da vis jeg møter på deg

Lenke til kommentar
får og si det enkelt og greit

paladin er hybride

Shaman er hybride

Druide er hybride

7801687[/snapback]

Slående argument! Jeg bøyer meg i støvet, med min dps druid som knuser warriors og samtidig har 30k armor.

7801705[/snapback]

 

men men greit at hemo rogues pleier og ta de med mye armor lett :=) og bra jeg spiller det da vis jeg møter på deg

7801768[/snapback]

 

Right..jeg har aldri tapt 1vs1 mot noen hemo rogue siden TBC kom ut.. Nå kan vi stunne i cat form også veit du ;)

Lenke til kommentar
får og si det enkelt og greit

paladin er hybride

Shaman er hybride

Druide er hybride

7801687[/snapback]

Slående argument! Jeg bøyer meg i støvet, med min dps druid som knuser warriors og samtidig har 30k armor.

7801705[/snapback]

 

men men greit at hemo rogues pleier og ta de med mye armor lett :=) og bra jeg spiller det da vis jeg møter på deg

7801768[/snapback]

 

Right..jeg har aldri tapt 1vs1 mot noen hemo rogue siden TBC kom ut.. Nå kan vi stunne i cat form også veit du ;)

7801788[/snapback]

 

dere burde få en nerf ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...