Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

This new ability will consume a Rejuvenation or Regrowth effect to produce an instant heal.

Står vel ikke direkte at den bruker samme healing verdier som spellen den bruker, men alt annet enn det hadde vært tåpelig.

6033210[/snapback]

 

 

Evt. helt klart mest sannsynlig ikke. Og ihvertfall ikke tåpelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
This new ability will consume a Rejuvenation or Regrowth effect to produce an instant heal.

Står vel ikke direkte at den bruker samme healing verdier som spellen den bruker, men alt annet enn det hadde vært tåpelig.

6033210[/snapback]

 

 

Evt. helt klart mest sannsynlig ikke. Og ihvertfall ikke tåpelig.

6033932[/snapback]

Og hvorfor det?

Lenke til kommentar

Fordi Regrowth og Rejuvenation er to veldig kortvarige buffs, hvor kort sagt hvert sekund teller. Om Swiftmend skulle vært uavhengig av tiden som var igjen ville jeg kalt det dårlig design. Hva vil da poenget med å ja rejuv på eller ikke? Virker ubalansert at swiftmend skulle være en instant spell som healet x til y men bare fungerte på targets som hadde rejuv eller regrowth på seg. Etter selv den veldig lille forklaringen fra Blizz er det ikke så altfor mye tenkelig denne spellen kan gjøre, og det minst tåpelige for meg virker som det jeg skrev tidligere.

Den er tross alt instant i og med at du kan løpe og bruke den.

Hva tror du den gjør da?

Lenke til kommentar
Tviler. Slikt har man NS+HT til, dessuten er regrowth for dyr til å bruke som en komplett spell selv om den er instant.

6034980[/snapback]

 

Slik jeg leste det så virket det som noe lignende av det Hubman sier. Et target som har f.eks. en rejuv og en regrowth på seg og du bruker swiftmend, da blir den resterende HoT'en på de to spellene gjort om til insta heal (altså godt over 2k heal hvis du har litt + healing). Det er tross alt et 31-poengs talent vi snakker om her.

Lenke til kommentar

Jeg vil tippe den healer for et gitt beløp, uansett hvor mange tick den har heala, jfr conflagrate. Bidrag fra +heal vil følgelig bli like bidrag for andre instantspells, altså 42.7% eller.no.

 

Det er overhodet ikke selvfølgelig at du kun vil instantheale det som er igjen av en rejuv.

Lenke til kommentar

Jepp, som sagt tror jeg den vil bli noenlunde lik conflagrate, og ja da vil jo det mest manaøkonomiske være å vente til siste tick.

 

Hvis de gjør healen avhengig av hvor mange ticks som har gått blir den litt meningsløs imho. Rejuv + swiftmend rett etter rejuv cast som healer for det rejuv har igjen vil ikke gi mer heal enn en flash heal, og det på samme casttime (husk global cooldown er 1.5s, elelr er den 1s?).

 

Nei føler meg veldig sikker på at den blir a la conflagrate, og da vil jo nytteverdien avhenge veldig av cooldown, heal og manacost.

 

Vil tippe den healer for rundt 1k med mellom 10 og 30 sekunder cd.

Lenke til kommentar
Fordi Regrowth og Rejuvenation er to veldig kortvarige buffs, hvor kort sagt hvert sekund teller. Om Swiftmend skulle vært uavhengig av tiden som var igjen ville jeg kalt det dårlig design. Hva vil da poenget med å ja rejuv på eller ikke? Virker ubalansert at swiftmend skulle være en instant spell som healet x til y men bare fungerte på targets som hadde rejuv eller regrowth på seg. Etter selv den veldig lille forklaringen fra Blizz er det ikke så altfor mye tenkelig denne spellen kan gjøre, og det minst tåpelige for meg virker som det jeg skrev tidligere.

Den er tross alt instant i og med at du kan løpe og bruke den.

Hva tror du den gjør da?

6034869[/snapback]

 

"This new ability will consume a Rejuvenation or Regrowth effect to produce an instant heal."

 

Altså, Rej eller Rev må være på target før man kan caste denne.

 

Tror mer på sammenligning med Conflag. Bare at den nok blir enda litt bedre.

 

På Locken min critter jeg for 12-1400 med Conflag.. Som er instant.. Som kan kastes når jeg løper... Og er uavhengig av tiden som er igjen på Immolate..

 

Er det teit? Nei, nei og atter nei.

 

Blir nok en base heal på consumen.

Og hva er poenget med å ta Rejuv på? HoT self..

 

Ot: Probs med nettet hjemme, stresser på jobb :hrm:

Lenke til kommentar

Hei.

 

Tenkte jeg skulle rolle en druid, og jeg lurer på hva som lønner seg om jeg vil levle raskt? Feral? Er helt noob når det gjelder druid, så håper noen erfarne druids her har peiling på hvor jeg bør sette talentene mine i starten for å grinde/queste så effektivt som mulig.

Lenke til kommentar

Feral. Raskeste vei til HotW i feral treet, og så enten OoC eller NS. For full dps gå OoC(kan ha LotP også), men for mer healing/'outlast' pvp build gå NS (får ikke LotP)

 

Feral druid må være den klassen/spec med lavest downtime når det gjelder grinding, men hvor fort dette går er en annen sak ;)

Lenke til kommentar
Hei.

 

Tenkte jeg skulle rolle en druid, og jeg lurer på hva som lønner seg om jeg vil levle raskt? Feral? Er helt noob når det gjelder druid, så håper noen erfarne druids her har peiling på hvor jeg bør sette talentene mine i starten for å grinde/queste så effektivt som mulig.

6042224[/snapback]

 

Feline swiftness er essensielt. +30% travelform i cat er bare så ufattelig kjekt :D Kjør på talentpoints der asap, så får du +15% på level 20 og +30% på level 21. Ellers vil nok diverse andre feraltalents som maxer damage og crit være kjekke, i tillegg ta fairy fire feral, som vil øke din dps med en del prosent. (du gidder ikke shifte ut og kaste fairy fire for hver mob..).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...