Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet dette er litt off-topic, men hva er dette snakket om AOE på en mage?

AoE = Area of Effect. Altså spells som gjør skade på mange mobs samtidig. F.eks. Blizzard og Arcane Explosion. Med Improved Arcane Explotion blir den instant. Det betyr at du kan samle sammen 15 mobs og trykke villt mens Priest healer deg. Dette gir dere enorme mengder xp om dere er raske og flinke. Veldig kjekt i instances også for å ta vekk overflødige non-elite mobs.

Lenke til kommentar
Skulle nesten ønske priester fikk Conjure water. Fortjener vi nesten. Warlocken har jo sin summon, Druidene kan ta shapeshift, mage'ene har conjure water og brøde, mens Priester har ingenting for å hjelpe til på grindinga. Gi oss litt vann da Blizzard :)

Boost spirit. Dere er tross alt klassen med mest spirit.

Lenke til kommentar
Skulle nesten ønske priester fikk Conjure water. Fortjener vi nesten. Warlocken har jo sin summon, Druidene kan ta shapeshift, mage'ene har conjure water og brøde, mens Priester har ingenting for å hjelpe til på grindinga. Gi oss litt vann da Blizzard :)

Boost spirit. Dere er tross alt klassen med mest spirit.

Det er litt treigt i lengden å alltid måtte vente på regen via spirit. Da skulle priest ihvertfall fått noe som mage har, ála evacation.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Tror dere det kommer til å bli greit med et slikt valg at talent points for priests som kjører Ony/MC/BWL (og alle de nye instancene som kommer) når expansion pack kommer?

 

Discipline Talents - 21 points

Unbreakable Will rank 5/5

Improved Power Word: Shield rank 3/3

Improved Power Word: Fortitude rank 2/2

Mental Agility rank 5/5

Mental Strength rank 5/5

Inner Focus rank 1/1

 

Holy Talents - 9 points

Improved Renew rank 5/5

Spiritual Healing rank 4/5

 

Shadow Talents - 31 points

Spirit Tap rank 5/5

Improved Shadow Word: Pain rank 2/2

Shadow Focus rank 3/5

Improved Mind Blast rank 4/5

Mind Flay rank 1/1

Improved Fade rank 2/2

Shadow Reach rank 3/3

Shadow Weaving rank 5/5

Darkness rank 5/5

Shadowform rank 1/1

 

5 ekstra poeng hadde vært perfekt for å få Silence, Vampiric Embrace og det siste poenget i Spiritual Healing. Men med 61 talent points klarer man å få alt man trenger for å kunne heale bra i grupper og kunne kjøre solo helt greit i tillegg. Å bytte ut poeng i Shadow og legge dem i Holy eller Discipline hjelper minimalt på healingen, men å beholde dem i Shadow styrker oss utrolig mye i 1v1 pvp og solo grinding. Jeg håper bare dette er godt nok for andre folk slik at man får være med i instancer.

 

Jeg sier vi tar ett oppgjør med WoW samfunnet. Dere får ikke undertrykke oss nå lenger! :w00t:

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar
priest er alt for bra, hadde jeg ikke vært warrior, hadde jeg vert priest.

5103578[/snapback]

 

 

Hva i helvete snakker du om? Priest er en ødelagt klasse på end-game.. ikke har vi noen overlevelsesmuligheter i PvP, og restoration druids kan outheale oss selv om vi er holy/disc specced.

 

Jeg ville bytta min godt geara priest mot en warrior anyday

 

 

Edit: Blir drittlei av å lese om uvitende folk som innbiller seg at priest er en sinnsyk pvp klasse på end-game.. Gå og les i Priest forumene både EU og US, det er en grunn til at 80% av alle som skriver der hevder at klassen deres er ødelagt..

Endret av dimdal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...