Gå til innhold

Den store priest tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som kan være lurt i enkelte tilfeller er å specce shadow frem til lvl ~40, for så å gå over til Holy (Om du planlegger å solo'e mer effektivt i starten). Shadow-priests er ikke like populære som Holy-priests (selvfølgelig). Og man merker forskjellen på så høy level.

 

Er du priest for å gjøre dmg når du er i en gruppe, har du misforstått oppgaven din. En Priest er aldri en mage.

 

Noe annet som kan være lurt, er å kaste renew på den som holder aggro. Med renew får du ikke aggro, i motsetning tilk hva som kan skje om du caster heal. Cast aldri PowerWord: Shield på den som holder aggro. Kun i nødssituasjoner. Om du caster PW: S på aggro-holderen kan det føre til at mobs angriper deg i stedet. Det værste som kan skje er at mobs angriper priesten.

 

Det som Zindre- sier er selvfølgelig smart om du planleggger å spille sammen i parties/grupper, noe en Priest nesten må gjøre.

Endret av CobraM
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Jeg spilte undead prist til level 14 da jeg spilte USA-beta.

Men jeg så aldri over noe Holy og Shadow.

Husker rett og slett ikke...

 

Hva er forskjellen?

Kan noen ramse dem opp?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Men kan ikke shadow ress'e og heale i det heletatt?

Er vel ikke så lett å komme seg noen vei som priest uten

party om du er Holy?

 

Da er man best til å heale?

Lenke til kommentar
De eneste tilfellene skjold kan brukes er når du er 100% sikker på tank har så mye aggro på seg at du ikke vil få aggro.

 

Men det kan brukes på mage, får når han drar aggro fra tank, så vil ikkje skjoldet ta aggro fra han igjen.

 

Du kan jo kaste skjold på tank FØR dere går i kamp. Du ser han springer mot en mob å kaster før de kommer i aggro-avstand.

 

Skjold ble mye brukt tidligere til å redde folk som sleit, og hadde retrett fra kamp. Men dette går jo ikke nå lengre når du bare kan kaste det på folk i party.

Jeg vil så absolutt ikke anbefale å kaste shield på tanken din hvis han er warrior, da vil han generere mye mindre rage... ta heller å kast shield på mage, rogue, osv. FØR dere går inn i kamp, så kan du fokusere mer på å heale tanken.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Ikke kast skjold på andre.. Da får de heller død så får du revive dem..

hvorfor ikke skjold på andre?

Å bruke skjold på andre skaper så mye mer aggro enn heal og renew!

 

De eneste tilfellene skjold kan brukes er når du er 100% sikker på tank har så mye aggro på seg at du ikke vil få aggro.

 

Men det kan brukes på mage, får når han drar aggro fra tank, så vil ikkje skjoldet ta aggro fra han igjen.

 

Du kan jo kaste skjold på tank FØR dere går i kamp. Du ser han springer mot en mob å kaster før de kommer i aggro-avstand.

 

Skjold ble mye brukt tidligere til å redde folk som sleit, og hadde retrett fra kamp. Men dette går jo ikke nå lengre når du bare kan kaste det på folk i party.

Hvis du skal kaste skjold så kast før han/hun du skal kaste skjold på angriper.

Lenke til kommentar
Er UD Priest jeg og!

Spiller på Sylvanas!

Lvl? Guild? :p

Lvl 21, husker ikke helt nøyaktigt hva guildet heter, men det er noe sånn som dette:

Sythetic Dreams..

 

EDIT: On Topic:

Tror det er lurt å ta intellect og Spirit..

Mye mana + fortere regain av HP og Mana

Er du en aktiv spiller da? Kjenner til guildet, Synethic Dreams...norsk guild...

Lenke til kommentar
Gjest member-60584

"holy er mer populær i party"

 

alle priests er populær, vet du kor mange gang partyet mitt må ha hatt en pala eller druid som healer? ALLTID!!! dette er når jeg spiller på roguen min...

 

er så glad main charen min er Priest. lvl60.. shadow spec.. gjør scholo/strat/UBRS så mye jeg vil uten at noen skal mase om holy spec.

 

cut the crap...

Lenke til kommentar

og jeg er møkk lei av å heale som paladin, det er da for svarte ikke jobben vår å være main healer i en instans. Greit nok at vi er der som backup tank og healer, men ikke main tank/healer takk.

 

Hvis jeg vil heale fyrer jeg bare opp main charactern min, lvl 55 priest.

Noe må gjøres for å få flere til å spille healer klasser. De er ikke attraktive nok slik som det er nå. for spesielt interesserte om du vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...