Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal snart til spania, og har der tenkt å kjøpe meg den nye psp-en. :thumbup: det jeg lurer på er at hvis jeg kjøper den der, kan jeg da kjøpe spill i norge. det er jo noen steder det ikke funker med utenlanske spill p.g.a noen koder og tull :hmm: hadde vært fint om noen kunne svart meg raskest mulig på mitt spørsmål :thumbup::thumbup::thumbup:

Det skal nok fungere det. Det er meningen at man kan spille spill fra hele verden på PSP'n. Og siden du skal kjøpe den i spania så regner jeg med at du får den europeiske versjonen, i og med at spania ligger i europa hehe. Så det skal nok ikke være noe problem.

Lenke til kommentar
The attempt to obtain the ip address timed out

Dette skjer høyst sannsynlig fordi det er noe gale på access-punktet. Sjekk alle instillinger igjen. :)

 

Ok jeg sjekket alle instillingene og alt ser ut til å være fint... men nå kom det opp en ny melding '' There was a DHCP communicattions error (80410503) Hva skal jeg gjøre? hva har jeg gjort galt? alt jeg har gjort er riktig og før i dag fikk jeg til å gå inn på internett.

 

Håper på hjelp!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Jeg fikk 2 1 gb kort. de kostet 1295 også så trakk de fra den garantien. Tusen takk Gandalf !

Lefdal sin prisgaranti mener du? Hvor mye ble det? :D

 

Selv så venter jeg 1 gb psp edition fra USA, det er kommet til Oslo nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
sory at jeg spørr men noen som vet hva man taster for å tilbake ringe noen på telefon uten å ha nr dems mener å huske at det var en kode

Litt offtopic. :p

 

Du har kanskje en knapp som det står R eller noe sånt på, hvis du trykker på den så ringer du tilbake tror jeg...

Lenke til kommentar
Jeg fikk 2 1 gb kort. de kostet 1295 også så trakk de fra den garantien. Tusen takk Gandalf !

1295 ja, de har visst sunket prisen litt da, men regner med at det enda var en god del billigere, ble vel ca. 650,- for et kort eller noe?

Ja ca 650 bra pris det og ca halvparten så billig, selv om damen i kassen begynte å mase om at jeg måtte vist utskriften før jeg spurte etter den, men fikk heldigvis fikk jeg grint meg ned til den rette prisen! :p

Endret av Jonasbrann
Lenke til kommentar
Jeg fikk 2 1 gb kort. de kostet 1295 også så trakk de fra den garantien. Tusen takk Gandalf !

Lefdal sin prisgaranti mener du? Hvor mye ble det? :D

 

Selv så venter jeg 1 gb psp edition fra USA, det er kommet til Oslo nå.

1gb psp edition sier du? er det hva jeg tror det er? psp med 1gb minnebrikke istede for 32? vis det hvor mye dyrer vil denne være?

Vis jeg tar feil hva er denne 1gb psp edition greia?

Lenke til kommentar
1gb psp edition sier du? er det hva jeg tror det er? psp med 1gb minnebrikke istede for 32? vis det hvor mye dyrer vil denne være?

Vis jeg tar feil hva er denne 1gb psp edition greia?

Original psp-minnebrikke på 1gb? :dontgetit:

 

 

Er altså ikke psp, 1gb edition ;)

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Hvilken butikk kjøpte du fra, øyvind? Prisene ligger jo på rundt 110-120 USD, ganske fin pris :)

Jeg kjøpte det av en fyr på QXL for 909,-. Bare gå innpå spill og konsoller - PSP så finner dere de. :) Men det er vel kanskje billigere og bestille fra en eller annen butikk i USA, hvis du slipper toll og slikt da.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...