Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Mulig, er skole på torsdag, kl 8 til 15.00 så er vel ikke på elkjøp før mellom 4-5 :/ er redd for at det skal bli utsolgt, men får vel krysse fingrene å håpe på at den ikke er det.

Hvis det er så uhyre viktig å ha den samme dag den kommer ut, kan du jo alltids ringe dem og spørre om de kan holde av en til deg...? ;)

 

-P

Er ikke det, er bare redd for at det skal bli fort utsolgt :p har hørt div. rykter om at de som importere PSPen regner med å selge 100000 eksemplarer på veldig kort tid? eller ut året eller lignende...

Men uansett går vel bra, er bare jeg som overdriver litt nå :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Glad nyhet for alle EU ventere, det er enda håp for homebrew, som dere kanskje vet så kommer EU versjonen med 1.52(som er sikret mot homebrew) og så får man med 2.0 på demo UMD discen, men IKKE legg inn 2.0. 1. September vil det komme ut en såkalt "downgrader" som nedgraderer PSP'en din til 1.50(men kun fra 1.51 og 1.52 så har man 2.0 må man nok vente litt til)

 

Tenkte bare folk skulle få beskjed nå, slik at dere ikke kjører demo discen ;)

 

Mulighetene til homebrew er foressten mange, man åpner for småspill, programmer og nyttige funksjoner(og piratvirksomhet)

Lenke til kommentar

Ja leste om dette, men er det 100% sikkert at ikke 2.0 vil være ferdig installert på PSP'en da?

 

Edit: Syns nesten PSP skulle fått sin egen kategori her på hw.no, PSPen er jo tydeligvis veldig populær og vil bli enda mer populær når EU versjonen kommer kan jeg tenke meg.

Men men det skjer nok ikke :p hadde bare vært kult med et eget forum for PSP her.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Ja leste om dette, men er det 100% sikkert at ikke 2.0 vil være ferdig installert på PSP'en da?

 

Edit: Syns nesten PSP skulle fått sin egen kategori her på hw.no, PSPen er jo tydeligvis veldig populær og vil bli enda mer populær når EU versjonen kommer kan jeg tenke meg.

Men men det skjer nok ikke :p hadde bare vært kult med et eget forum for PSP her.

Nei, såvidt jeg vet så sendes EU PSP med 1.52 og 2.0 på bonus UMD'en som følger med(så man trenger ikke å oppdatere :) )

Lenke til kommentar
(litt før den kom i Japan...)

Før? du mener etter? :roll:

Jobber sikkert for Sony eller de som har med Playstation i Norge?!?!

Mener faktisk før...(2 dager) Men var et testeksemplar med masse bugs... De fleste er fikset i SW nå...

Altså nesten et år siden? :ohmy:

cool, men hvordan fikk du den?

 

Ville aldri gitt fra meg en "beta" utgave av en så kul ting som PSP jeg da, men det får være ditt valg :p

Nesten et år siden ja(kontakter i sony fra gamle jobben), men fy faen så mye bugs det var til å begynne med... Skal gi den til en god venn, som setter enda mere pris på en "beta utgave av en så kul ting" enn meg... Har dessuten fått en Europesik utgave nå, så kan forsvare det for meg selv...

Lenke til kommentar

Vurderer å kansellere min bestilling hos komplett.no nå.. og heller kjøpe den japanske versjonen på elprice.no til 1990,-

 

Mitt spm. er:

Er det noen bakdeler ved å kjøpe PSP'en den der?

Jeg vet at maskinen er Japansk versjon med engelsk språk og at medfølgende bruksanvisning er på Japansk.

Men det spiller jo ingen rolle..

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Vurderer å kansellere min bestilling hos komplett.no nå.. og heller kjøpe den japanske versjonen på elprice.no til 1990,-

 

Mitt spm. er:

Er det noen bakdeler ved å kjøpe PSP'en den der?

Jeg vet at maskinen er Japansk versjon med engelsk språk og at medfølgende bruksanvisning er på Japansk.

Men det spiller jo ingen rolle..

 

Ha en fin dag

Det var jo en stor fordel med å kjøpe japansk versjon, siden en god del av de hadde FW 1.50. Da kan man legge inn emulatorer og egne programmer men det kan man ikke i de nyere versjonene, blandt annet 1.52 som blir solgt i Norge på torsdag.

 

Men så er det slik at det er nettopp kommet ut et program slik at du kan nedgradere versjon 1.51 eller 1.52 til 1.50. Så da er det bare å kjøpe en her i Norge. Men hvis du finner en japansk versjon som er billigere så er det bare å kjøpe den, men du får vel ikke garanti da. Og manualen finner du på nettet.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Vurderer å kansellere min bestilling hos komplett.no nå.. og heller kjøpe den japanske versjonen på elprice.no til 1990,-

 

Mitt spm. er:

Er det noen bakdeler ved å kjøpe PSP'en den der?

Jeg vet at maskinen er Japansk versjon med engelsk språk og at medfølgende bruksanvisning er på Japansk.

Men det spiller jo ingen rolle..

 

Ha en fin dag

Det var jo en stor fordel med å kjøpe japansk versjon, siden en god del av de hadde FW 1.50. Da kan man legge inn emulatorer og egne programmer men det kan man ikke i de nyere versjonene, blandt annet 1.52 som blir solgt i Norge på torsdag.

 

Men så er det slik at det er nettopp kommet ut et program slik at du kan nedgradere versjon 1.51 eller 1.52 til 1.50. Så da er det bare å kjøpe en her i Norge. Men hvis du finner en japansk versjon som er billigere så er det bare å kjøpe den, men du får vel ikke garanti da. Og manualen finner du på nettet.

Går rykter om at Yoshiro fra gruppa "Wab" har klart dette, men om det er rykter eller ikke vet jeg ei. =)

Lenke til kommentar
Ja det står Datakryptering og nedenfor så står nettverksnøkkelen men når jeg prøver å kopiere det som står det elelr hvis jeg bare trykker på nøkkelen så forsvinner det.

 

SÅ jeg kan ikke kopiere WEP koden. Noe annet jeg kan gjøre for å finne WEP key?

Har du prøvd å kopiere med papir og blyant? :lol:

 

-P

Den var jo morsom :nei: . Koden står med skjulte bokstaver dvs svarte prikker

Lenke til kommentar
Ja det står Datakryptering og nedenfor så står nettverksnøkkelen men når jeg prøver å kopiere det som står det elelr hvis jeg bare trykker på nøkkelen så forsvinner det.

 

SÅ jeg kan ikke kopiere WEP koden. Noe annet jeg kan gjøre for å finne WEP key?

Har du prøvd å kopiere med papir og blyant? :lol:

 

-P

Den var jo morsom :nei: . Koden står med skjulte bokstaver dvs svarte prikker

Hvis det er inne på routeren, så pleier koden å stå der. Er hvertfall sånn på min ;) HVis det går ann så kan du jo ta å endre WEP koden da :)

 

Kan man legge inn filmer fra pcen til PSP uten sånn minnekort?

Du trenger et minnekort for å ha film, mp3, bilder osv på PSP`en

Lenke til kommentar
Kan man legge inn filmer fra pcen til PSP uten sånn minnekort?

Du trenger et minnekort for å ha film, mp3, bilder osv på PSP`en

Er ikke de korta veldig dyre? 600 kr for 512 mb eller no sånt...

Det er nok noe sånt ja desverre, er dyrt.

Ettervært så forundrer det meg ikke om jeg kommer til å ende om med noen bare slike minnebrikker..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Kan man legge inn filmer fra pcen til PSP uten sånn minnekort?

Du trenger et minnekort for å ha film, mp3, bilder osv på PSP`en

Er ikke de korta veldig dyre? 600 kr for 512 mb eller no sånt...

Er ikke så veldig dyrt da, 478 for et 512 MB. Jeg har nettopp kjøp meg et på 1 GB.

Du finner de her i prisguiden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...