Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det forresten noen som kan å få opp det trådløse nettet på psp?

Jeg finner koblinga og gjør de instillingene som skal til(tror jeg) men jeg får connection error når jeg tester oppkoblinga.

 

Har forresten Trådløst Nextgentel nett, hadde vært fint som noen luringer hadde kunnet hjelpe meg.

 

ps. kan det ha noe med at jeg ikke har oppdatert firmwaren med demodisken?

Lenke til kommentar

Kanskje du har en WEP-key på nette ditt å da må du skrive inn den på PSP...

 

mange som har skaffet seg PSP i dag eller? hehe... gled dere iallefall, hatt psp snart 1mnd nå.. den er bare uber digg... skjønner ikke at folk kan velge NDS framfor PSP :cry:

Endret av djrabbit88
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
PSP siden er oppe:)

 

PSP siden

ser at man kan regge pspen der å få Spiderman 2 UMD gratis.. kan jeg gøre det selv om jeg har japansk versjon? eller gjelder det bare norske?

Det gjelder nok bare den norske tror jeg, det er nok med en key eller noe sånt du må skrive inn. Men du kan jo bare prøve da.

Lenke til kommentar

nei kanskje ikke.. blir vel ikek skutt siden jeg kjøpte PSPen min i en butikk på gran canaria... finnes vel ingen regler for sånt...

 

får prøve når jeg kommer hjem, har ikke med meg PSP overalt sidne jeg ikek har no bære greie eller no for å beskytte den..

Endret av djrabbit88
Lenke til kommentar
Kanskje du har en WEP-key på nette ditt å da må du skrive inn den på PSP...

 

mange som har skaffet seg PSP i dag eller? hehe... gled dere iallefall, hatt psp snart 1mnd nå.. den er bare uber digg... skjønner ikke at folk kan velge NDS framfor PSP :cry:

kanskje de rett og slett digger mario?

 

som anti-fanboy på min hals så får jeg vel si at jeg digger begge.. bare så synd at psp er såpass mye dyrere enn ds'en.

Lenke til kommentar

Hei.

Har skrevet inn wep nøkkel og alt det der, alt ser fint ut til jeg kommer til den siste greia. test connection.

da står den å tester en stund før jeg får:

"a connection error has occured.(80110482)"

 

noen som har fått denne feilen før, og klart å fiksa den? isåfall åssen gjør jeg det?

har ikke lagt inn fw2.0, så jeg sitter vel på 1.52 enda...

 

takk for all hjelp.

 

rgla

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Hei.

Har skrevet inn wep nøkkel og alt det der, alt ser fint ut til jeg kommer til den siste greia. test connection.

da står den å tester en stund før jeg får:

"a connection error has occured.(80110482)"

 

noen som har fått denne feilen før, og klart å fiksa den? isåfall åssen gjør jeg det?

har ikke lagt inn fw2.0, så jeg sitter vel på 1.52 enda...

 

takk for all hjelp.

 

rgla

Jeg hadde samme problemet, du må slå av wep krypteringens så funker det. Men en ting, ikke oppdater til 2.0!

 

 

Jeg skal kjøpe meg sånn skjermbeskytter, og et ekstra batteri til psp'n. Hvor bør jeg kjøpe det??

Lenke til kommentar
Da har jeg også skaffa meg PSP:P

Kjøpte fra Lefdal for 2395+forsikring, btw dem har senket prisen på 1gb kort til 995,-

3 års forsikring kosta 449,synes den var billig:)

Forsikring er ikke dumt, kommer til å gå heftig for seg i LAN dette her =)

Yep,det var jammen billig også da, 2 år kosta noe med 379 og 3 år for 449.

Kommer sikkert til nytte,hvis noe uhell måtte skje.

Lenke til kommentar

Har regget meg selv, var ikke noe problem med min japanske psp. Bare lurer på om jeg faktisk får den pakken i posten da hehe. Tiden vil vise det.

 

Men så prøvde jeg å registrere meg på nettverksspilling, men der må man ha en nettverkstilgangskode. Jeg vet ikke hvor den liksom skal stå, og der så står det bare at den skal være med PSP systemet. Prøvde meg fram med de forskjellige tallene som var på psp'n og esken, men ingen fungerte. Er det noen som vet hvor denne koden er hen?

Lenke til kommentar

“Important! Before using your PSP (PlayStation Potable) system for the first time, insert the Demo Disc included in this pack and switch on your PSP for the latest system for the latest system software update. It is only necessary to insert the disc once.”

 

Betyr det at hvis jeg sette i demo discen så vi lden automatisk oppdatere firmwaren til 2.0? Eller kan jeg bruke demo discen uten å måtte oppgradere den.

 

btw angående nettverkspilling så fant jeg dette:

 

Also, you have a network access code in the box for the UK PSP. This means, that even if you have bought UK games, you will need an access code to play them, So this might not work on USA and JAP PSPs. Without a hack that is. Consumers are

directed to the website http://yourgamename.com to register their access code

and get a gamer tag. Yikes!!! (Website not yet live)

Lenke til kommentar
“Important! Before using your PSP (PlayStation Potable) system for the first time, insert the Demo Disc included in this pack and switch on your PSP for the latest system for the latest system software update. It is only necessary to insert the disc once.”

 

Betyr det at hvis jeg sette i demo discen så vi lden automatisk oppdatere firmwaren til 2.0? Eller kan jeg bruke demo discen uten å måtte oppgradere den.

 

btw angående nettverkspilling så fant jeg dette:

 

Also, you have a network access code in the box for the UK PSP. This means, that even if you have bought UK games, you will need an access code to play them, So this might not work on USA and JAP PSPs. Without a hack that is. Consumers are

directed to the website http://yourgamename.com to register their access code

and get a gamer tag. Yikes!!! (Website not yet live)

Tror nok det er best å holde seg unna demo discen ja :ermm:

Lenke til kommentar
“Important! Before using your PSP (PlayStation Potable) system for the first time, insert the Demo Disc included in this pack and switch on your PSP for the latest system for the latest system software update. It is only necessary to insert the disc once.”

 

Betyr det at hvis jeg sette i demo discen så vi lden automatisk oppdatere firmwaren til 2.0? Eller kan jeg bruke demo discen uten å måtte oppgradere den.

 

btw angående nettverkspilling så fant jeg dette:

 

Also, you have a network access code in the box for the UK PSP. This means, that even if you have bought UK games, you will need an access code to play them, So this might not work on USA and JAP PSPs. Without a hack that is. Consumers are

directed to the website http://yourgamename.com to register their access code

and get a gamer tag. Yikes!!! (Website not yet live)

Tror nok det er best å holde seg unna demo discen ja :ermm:

Kan ikke noen som ikke vil ha 1.52 prøve å sett i demo discen og fortelle om man kan slippe unna oppdateringen,eller om den automatisk gjør d?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...