Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikke fått elkjøp avisa enda men hos den lokale elkjøp butikken sa de den kommer til å koste ca 2900,- Det er jo skandale.

Ser ikke noe på hjemmesida til elkjøp.

Men visst det står 2395,- i elkjøp avisa så må vel alle butikkene selge til den prisen?

Ta med deg reklameavisen så for du for den prisen.

Nettbutikk pris for psp har ikke kommet på side dems enda, men d pleier vanligvis å være billigere en butikkpris.

Lenke til kommentar
Jeg kan sikkert vente 1 uke og så få Wep koden men det gidder jeg ikke. Jeg forsto det slik at man kan finne WEP koden inne på dataen? Hvordan gjør jeg det?

Det er 3 ting jeg kan gå inn på når jeg er inne på Routeren det er: Generelt . Trådløse nettverk og avansert. Hva skal jeg gjøre? :blush:

Prøv å gå inn på "trådløse nettverk"(inne på routern) og se deg litt rundt etter "kryptering", "sikkerhet" osv. Da burde du se WEP-keyen et eller annet sted, er hvertfall sånn hos meg. Så bare skriver du ned den, og skriver dden inn på PSP`en :)

Lenke til kommentar
Har ikke fått elkjøp avisa enda men hos den lokale elkjøp butikken sa de den kommer til å koste ca 2900,- Det er jo skandale.

Ser ikke noe på hjemmesida til elkjøp.

Men visst det står 2395,- i elkjøp avisa så må vel alle butikkene selge til den prisen?

Nei, hver enkelt butikk kan selge den billigere enn annonsert, men ikke dyrere.

 

Expert følger ikke denne regelen. *Glad for at de gikk konkurs her*

Hva mener du?

Lenke til kommentar
Har ikke fått elkjøp avisa enda men hos den lokale elkjøp butikken sa de den kommer til å koste ca 2900,- Det er jo skandale.

Ser ikke noe på hjemmesida til elkjøp.

Men visst det står 2395,- i elkjøp avisa så må vel alle butikkene selge til den prisen?

Nei, hver enkelt butikk kan selge den billigere enn annonsert, men ikke dyrere.

 

Expert følger ikke denne regelen. *Glad for at de gikk konkurs her*

Hva mener du?

Skulle kjøpe Xbox for en stund tilbake. Så prisen i katalogen og skulle kjøpe den der. Men der oppererte de med en annen pris. I vinter eller noe sånt la de ned her hvor jeg bor (Alta). Vet ikke om de gikk konkurs, husker ikke det, men de la ned. PGA dårlig salg.

Lenke til kommentar
Har ikke fått elkjøp avisa enda men hos den lokale elkjøp butikken sa de den kommer til å koste ca 2900,- Det er jo skandale.

Ser ikke noe på hjemmesida til elkjøp.

Men visst det står 2395,- i elkjøp avisa så må vel alle butikkene selge til den prisen?

Nei, hver enkelt butikk kan selge den billigere enn annonsert, men ikke dyrere.

 

Expert følger ikke denne regelen. *Glad for at de gikk konkurs her*

Hva mener du?

Skulle kjøpe Xbox for en stund tilbake. Så prisen i katalogen og skulle kjøpe den der. Men der oppererte de med en annen pris. I vinter eller noe sånt la de ned her hvor jeg bor (Alta). Vet ikke om de gikk konkurs, husker ikke det, men de la ned. PGA dårlig salg.

Vel, hvis det var innenfor DM-tiden og det ikke var en annen utgave hadde du krav på å kjøpe den til den prisen, du skulle stått på ditt!

Lenke til kommentar

Jeg ble sittende og lete etter et eget nettsted for psp forum og nyheter i morges og fant ikke noenting som var opperativt, så jeg bestemte meg for å starte et selv. Norsk PSP forum, ble navnet, kansje jeg skifter om noen har noen ideer. Har hatt min PSP i mange måneder nå så jeg ser meg som kvalifisert, men trenger hjelp til å holde siden gående. Har du lyst til å hjelpe ta kontakt!

 

Norsk PSP forum

(jobber med domene)

Lenke til kommentar
Vil US spill kunne spille mot EURO spill?

Dette vil nok variere fra spill til spill. MP finnes finnes blant annet ikke i noen Japanske spill der US utgaven har MP mulighet.

Kan for eksempel Ridge Racers spilles multiplayer.....Kan jeg eigen noen nybegynnere. (ser på meg som litt viderekommende etter å ha runda alt 2 ganger :whistle: )

Lenke til kommentar
Har ikke fått elkjøp avisa enda men hos den lokale elkjøp butikken sa de den kommer til å koste ca 2900,- Det er jo skandale.

Ser ikke noe på hjemmesida til elkjøp.

Men visst det står 2395,- i elkjøp avisa så må vel alle butikkene selge til den prisen?

Ta med deg reklameavisen så for du for den prisen.

Nettbutikk pris for psp har ikke kommet på side dems enda, men d pleier vanligvis å være billigere en butikkpris.

Elkjøp har lokal prising, samme DM blir ikke sendt til hele landet. Står på baksiden hvilke butikker prisene gjelder. (Du kan heller ikke peke på prisgaranti siden elkjøp ikke lenger annonserer med dette)

Lenke til kommentar
Bare jeg som lurer på om det er verdt å investere i en PSP? Jeg har ikke klart å bestemme meg enda =)
PSP RULER!!! ABSOLUTT ET BRA KJØP!!! HAR HATT DEN I MANGE MÅNEDER OG VÆRT GLAD HELE TIDEN!!! :dribble::dribble::dribble:

 

(beklager om dette ble litt voldsomt...jeg ble litt revet med :p )

Lenke til kommentar
Jeg kan sikkert vente 1 uke og så få Wep koden men det gidder jeg ikke. Jeg forsto det slik at man kan finne WEP koden inne på dataen? Hvordan gjør jeg det?

Det er 3 ting jeg kan gå inn på når jeg er inne på Routeren det er:  Generelt . Trådløse nettverk og avansert. Hva skal jeg gjøre? :blush:

Prøv å gå inn på "trådløse nettverk"(inne på routern) og se deg litt rundt etter "kryptering", "sikkerhet" osv. Da burde du se WEP-keyen et eller annet sted, er hvertfall sånn hos meg. Så bare skriver du ned den, og skriver dden inn på PSP`en :)

Ja det står Datakryptering og nedenfor så står nettverksnøkkelen men når jeg prøver å kopiere det som står det elelr hvis jeg bare trykker på nøkkelen så forsvinner det.

 

SÅ jeg kan ikke kopiere WEP koden. Noe annet jeg kan gjøre for å finne WEP key?

Lenke til kommentar
Mulig, er skole på torsdag, kl 8 til 15.00 så er vel ikke på elkjøp før mellom 4-5 :/ er redd for at det skal bli utsolgt, men får vel krysse fingrene å håpe på at den ikke er det.

Hvis det er så uhyre viktig å ha den samme dag den kommer ut, kan du jo alltids ringe dem og spørre om de kan holde av en til deg...? ;)

 

-P

Lenke til kommentar
Ja det står Datakryptering og nedenfor så står nettverksnøkkelen men når jeg prøver å kopiere det som står det elelr hvis jeg bare trykker på nøkkelen så forsvinner det.

 

SÅ jeg kan ikke kopiere WEP koden. Noe annet jeg kan gjøre for å finne WEP key?

Har du prøvd å kopiere med papir og blyant? :lol:

 

-P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...