Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Søren at det ikke er noen Lefdal i nærheten :( Nærmeste er i Oslo eller ca 130-140 km herfra jeg sitter :thumbdown:

 

Eneste mulighet for meg er da å bestille gjennom min fars bedrift, får igjen momsen! Blir hvertfall litt billigere :thumbup:

sikkert noen her som bor nærmere lefdal som gidder å kjøpe for deg vettu, hvis du gir dem litt for det :thumbup:

Lenke til kommentar
Søren at det ikke er noen Lefdal i nærheten :( Nærmeste er i Oslo eller ca 130-140 km herfra jeg sitter :thumbdown:

 

Eneste mulighet for meg er da å bestille gjennom min fars bedrift, får igjen momsen! Blir hvertfall litt billigere :thumbup:

sikkert noen her som bor nærmere lefdal som gidder å kjøpe for deg vettu, hvis du gir dem litt for det :thumbup:

JA, er jo en mulgihet, men vet ikke helt om jeg stoler nok på folk her på formuet:P Men det er sikkert ikke noe problem :)

Lenke til kommentar
Noen som vet om The Legend of Heroes kommer til europa?

Du trenger da ikke Europa versjonen :) Bare å bestille fra USA. Akkurat samme spillet, litt tidligere, og hvis du er heldig, litt billigere.

 

Spillet ser forresten rå lekkert ut. Får vente på omtalene og se om det blir et must-have.

 

Edit: Slått med ett minutt av min navnebror =Øyvind= :nei:

Endret av Agres
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Edit: Slått med ett minutt av min navnebror =Øyvind= :nei:

:green:

 

Er det mange her som skal kjøpe PSP på torsdag da? Jeg kjøpte min for en god stund siden. (japan ed.)

Lenke til kommentar
Edit: Slått med ett minutt av min navnebror =Øyvind=  :nei:

:green:

 

Er det mange her som skal kjøpe PSP på torsdag da? Jeg kjøpte min for en god stund siden. (japan ed.)

Ja psp er ganske sweet. Har hatt min siden april/mai......Ser frem til lanseringen. Nye spill. Men må nok få gang på litt stipend før jeg går nuts :D

Lenke til kommentar
Kjapt spørsmål! Kan PSP browse og vise filmer over trådløst nettverk, som ligger på pcen min (i riktig, konvertert psp-format)?

Tror nok ikke det... Eneste PSPen kan gjøre med sitt trådløse internett er vel å surfe på nettet med nettbrowsern, ikke noe annet som å koble seg opp mot pcen(e) sine og surfe igjennom det som ligger der...

Men nå er jeg ikke 100% sikker da, dette er bare hva jeg tror.

Lenke til kommentar
The attempt to obtain the ip address timed out

Dette skjer høyst sannsynlig fordi det er noe gale på access-punktet. Sjekk alle instillinger igjen. :)

 

Kjapt spørsmål! Kan PSP browse og vise filmer over trådløst nettverk, som ligger på pcen min (i riktig, konvertert psp-format)?

 

Ikke i sin nåværende form, men det kan alltids komme oppdateringer. Homebrew scenen har også klart å porte VNC til PSP. Det er drit kult å styre maskinparken fra PSPen, men film går nok ikke her.

Lenke til kommentar

Jeg skal snart til spania, og har der tenkt å kjøpe meg den nye psp-en. :thumbup: det jeg lurer på er at hvis jeg kjøper den der, kan jeg da kjøpe spill i norge. det er jo noen steder det ikke funker med utenlanske spill p.g.a noen koder og tull :hmm: hadde vært fint om noen kunne svart meg raskest mulig på mitt spørsmål :thumbup::thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...