Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Jeg fikk 2 1 gb kort. de kostet 1295 også så trakk de fra den garantien. Tusen takk Gandalf !

1295 ja, de har visst sunket prisen litt da, men regner med at det enda var en god del billigere, ble vel ca. 650,- for et kort eller noe?

Ja ca 650 bra pris det og ca halvparten så billig, selv om damen i kassen begynte å mase om at jeg måtte vist utskriften før jeg spurte etter den, men fikk heldigvis fikk jeg grint meg ned til den rette prisen! :p

Hvis den koster 1295 kr i butikken og jeg viser den utskriften fra pcutstyr,vil jeg da få kortet for pcutstyr pris eller for jeg den 50% av mellomlegget også?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gandalfs lille 1BG minnekort til 500kr guide :thumbup:

 

6. De vil slå av 150% av mellomlegget som vil si:

1495,-

-862,-

=633

 

633/2=316,50,-

 

862 - 316,50=545,50

 

7. Betal 545kr og 50øre. å kom deg hjem å fyll opp det nye kortet ditt.

 

Dette sto på side 85 .... Godt du tar deg tid til å lese litt før du poster :tease:

Lenke til kommentar
nei da du vil få det billigere enn på pcutstyr. du må ca betale 650 kr, men hvis utskriften etter hun har slått den inn på dataen sin. jeg gjore det før og da måtte hun spøre sjefen og masse rart! :roll:

Hmm

Så du mener jeg skal kjøpe den til 1295,i det hun slår den i dataen sier jeg at jeg vet om en butikk som selger den billigere for så å vise utskriften?

Lenke til kommentar
nei da du vil få det billigere enn på pcutstyr.  du må ca betale 650 kr, men hvis utskriften etter hun har slått den inn på dataen sin. jeg gjore det før og da måtte hun spøre sjefen og masse rart! :roll:

Hmm

Så du mener jeg skal kjøpe den til 1295,i det hun slår den i dataen sier jeg at jeg vet om en butikk som selger den billigere for så å vise utskriften?

På lefdal ja, les første side :hrm:

Lenke til kommentar
Expert her i bygda starta salget av psp i dag. Herved raportert til Nordisk Film :). (Håper de mister "bevilgninga" til å distrubitere psp ;))

DU ER EN SYK SYK MANN :realmad:

 

Slike nintendo fanboys så må gå til slike middel for å hindre PSP dominas er bare trist :(

Hvor kjipt er det ikke når du oppdager at butikken som ellers er utdatert på spill at du ikke forventer at de har PSP på lanseringsdatoen, plutselig begynner å selge spill en dag før, og du for din først dagen etter - om du er heldig - i posten. Sånn var det da jeg skulle ha LOTR - The return of the king.

Lenke til kommentar
Expert her i bygda starta salget av psp i dag. Herved raportert til Nordisk Film :). (Håper de mister "bevilgninga" til å distrubitere psp ;))

DU ER EN SYK SYK MANN :realmad:

 

Slike nintendo fanboys så må gå til slike middel for å hindre PSP dominas er bare trist :(

Hmm... det er 2 andre butikker som fører sony ps i bygda, no big loss...

 

Btw har jeg hatt psp sia mai :p

Lenke til kommentar

Takker igjen for tipset om Lefdal Gandalf the Grey. Sitter nå og ser på overføring av film til mine nye 1gb minnekort. Gikk helt smurt i butikken, eneste var at la til frakt, noe som gjorde at det ble en del dyrere enn jeg trodde, men fortsatt absolutt billigste i denne delen av verden. Takk! :thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar
Man kan vel ta med seg denne også, det skal jeg nå.forbrukerombudet.no

 

Den tar jo bare for seg markedsføring med 150% prisgaranti. Markedsføring av prisgarantien har de jo sluttet med, men de har fortsatt prisgaranti.

Ja, men den tar også for seg hele garantiteksten, og hvis man da leser der sier den ingeting om at den ikke kan brukes mot nettbutikker.

Lenke til kommentar
Glad jeg slipper alt lanseringstullet :p

Ja er jeg også, trenger ikke stresse rundt for å finne seg et eksemplar :D

 

På lørdag har jeg hatt den i et halvt år :fun:

 

Edit: Hvordan går det med sida Isak?

Jobbes på spreng med siden, men selvfølgelig så valgte koderen å ta seg en liten streik :thumbdown:

 

kjøpte meg et Logic 3 protection kit på free record shop idag. Funket kjempe bra det, meget mye bra for pengene(149,-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...