Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Som dere sikkert vet så er psp'n ganske utsatt for riper på skjermen, selv har jeg ikke noen enda heldigvis. Men jeg lurte på om det går an å kjøpe en billig skjermbeskytter, hvor kan jeg få tak i det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
tror digiworks.no har det. hos liksang.com får du det for en par tre dollar.

De har det hvertfall til 89,- på digiworks.no. Men kommer f.eks elkjøp og slikt til å selge det etter 1. september?

Lenke til kommentar
tror digiworks.no har det. hos liksang.com får du det for en par tre dollar.

De har det hvertfall til 89,- på digiworks.no. Men kommer f.eks elkjøp og slikt til å selge det etter 1. september?

Vil da tror at elkjøp osv vil selge det da det er en meget fin ting å ha.. Ikke koslig å ha riper på skjermen

Lenke til kommentar
*Glede seg til lanseringen i kveld* (ja jeg skal dit, blir vel et helsikkes fylleslag!)

 

Edit: Kom på at jeg er under taushetsplikt på visse ting...  :blush:

arg! synd at du ikke kunne delta på min lanseringsfest hjemme hos meg i Mars. Jaja, kos deg da..

Hehe, sikkert kjipt det men var nå festen jeg gledet meg til... PSP har jeg hatt i evigheter(litt før den kom i Japan...). Planen er å gi den bort nå(er jo på japansk), siden jeg fikk en Europeisk i går.

Lenke til kommentar
(litt før den kom i Japan...)

Før? du mener etter? :roll:

Jobber sikkert for Sony eller de som har med Playstation i Norge?!?!

Mener faktisk før...(2 dager) Men var et testeksemplar med masse bugs... De fleste er fikset i SW nå...

Altså nesten et år siden? :ohmy:

cool, men hvordan fikk du den?

 

Ville aldri gitt fra meg en "beta" utgave av en så kul ting som PSP jeg da, men det får være ditt valg :p

Lenke til kommentar
Fikk nettopp Elkjøp avisen i posten

Pris på PSP hos dem blir

 

2395,-

 

Skuffende må jeg si,drømte om pris på rundt 2000 kr.

For se hva Lefdal sin blir nå.

I og med at elkjøp og lefdal har samme eier så tror jeg ikke du skal sitte opp lenge og spent for å si det slik. Blir nok samme pris der. Slik at prisgarantiene deres ikke krasjer. Viss du legger merke til det så har de alltid samme pris. :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...