Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom du vil kjøre programvare som ikke er lisensert til PSP, så må du skifte firmware hvor de har fjærnet endel sikkerhetsfunksjoner.

 

Men dersom du skulle være uheldig og få PSP'en din blir ødelagt i etterkant, så får du ingenting igjen på garanti'en naturligvis.

Anbefaler at du kjøper PSP-spill, hvis du ønsker at flere slike spill skal bli lagd.

 

Dersom du har fulgt med på IGN sin artikkel, hvor de har spurt 10 forskjellige 3rd party spillutviklings-studio'er, og 6 forskjellige 1st and 2nd party studioer om fremtiden til PSP, så vil du se at litt av bekymringen er piratvirksomhet.

 

http://psp.ign.com/articles/775/775176p1.html

Lenke til kommentar

Jeg har overhode ikke til hennsikt å bruke piratkopierte spill på psp. Med min konsoll bestillte jeg 3 spill, og de evetuelle psx spillene jeg skal ha er fra min egen private punke på godt over 40 spill. Grunnen til bruk av custome firmware er fordi jeg som så utrolig mange andre ikke liker måten Sony driver sine forettninger : måten de skal ha kontroll på alt, deres løsninger som ikke er kompitable med andre en egene produkter osv. Kan også slenge på at jeg er en enorm tilhenger / bruker av open source programvare, og det er det som vil styre databransjen om noen år. Så min holdning til Sony er akkurat den somme som til Microsoft og andre produsenter som begrenser sine produkter.

Lenke til kommentar
Ok, så den fungerer? Har ikke fått testa det siden jeg ikke har slikt hk, men er jo så mye rart som er vist til på hvem som har laga ta82 hardware hack

8573401[/snapback]

har ikke fått den enda da.. mpx var så rottene at de skrev den var på lager på mandag, men kom ikke før idag, så den er sendt nå.. Tar desverre litt tid før den kommer helt hit til Bodø

Lenke til kommentar

Da var PSP'en min i hus :D Den var helt fantastisk! Det første jeg gjorde var å sjekke firmware versjon, som var 2.81. Er jeg ille ute med en slik versjon eller var jeg heldig? hadde vært fint om noen kunne guide meg igjennom fremgangsmåten for å downgrade til 1.5 slik at jeg kan legge inn 3.40OE.

Lenke til kommentar
Da var PSP'en min i hus :D Den var helt fantastisk! Det første jeg gjorde var å sjekke firmware versjon, som var 2.81. Er jeg ille ute med en slik versjon eller var jeg heldig? hadde vært fint om noen kunne guide meg igjennom fremgangsmåten for å downgrade til 1.5 slik at jeg kan legge inn 3.40OE.

8594405[/snapback]

Du må oppgradere til 3.03 og så kan du nedgradere til 1.5.
Lenke til kommentar
Ser ut som at jeg var max uheldig her.. Det viser seg at PSP'en min har det fryktede TA-082 hovedkortet, og det faktum at det er firmware 2.81 gjør ikke saken bedre :( Ser ut til at jeg er kraftig eid her...

8595408[/snapback]

Synd, for hvis du hadde hatt 2.80 så hadde det gått.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...