Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Etter å ha testet litt finner jeg ut at det er "stikka" som scroller for meg -_-, finnes det noen måte å disable den på ?

 

Må sikkert kjøpe ny stikke, men ikke penger til sånt enda så håpet på en midlertidlig løsning

Endret av djrabbit88
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter å ha testet litt finner jeg ut at det er "stikka" som scroller for meg -_-, finnes det noen måte å disable den på ?

 

Må sikkert kjøpe ny stikke, men ikke penger til sånt enda så håpet på en midlertidlig løsning

8438173[/snapback]

 

 

Du får enten spandere på deg ny spak til den nette sum av 99 kr.

Analog stick

 

Eller så får du prøve en update til nyeste FW 3.40 OE-A

Endret av darkz
Lenke til kommentar
hvorfor ligger ikke denne tråden under diskuter spill og konsoller

??

8448446[/snapback]

Den gjorde det før, men det ble fort til en chattetråd, så den ble flyttet

.

8505527[/snapback]

og da døde den.

8506090[/snapback]

Ah... Det var gode tider.... :innocent:

Husker godt diskusjon om hvordan hindre moms fra Liksang, psp.moo.no :love: og ikke minst Goberg og gutta som hadde psp før alle andre....

Det var gode tider det, men forandrig fryder, eller?....

Endret av Baba2
Lenke til kommentar

Heisan! Jeg bestillte meg i går en PSP, og venter nå i spenning. I mellomtiden tenkte jeg å finne ut hvilken funksjoner som kan kjøres på denne fantastiske maskinen. Jeg har fått med meg at de fleste degraderer firmwaren til 1.5 versjonen, fordi versjoner over ikke lar deg kjøre programmer fra minnekortet? stemmer det? Jeg har også lest at man kan kjøre PS1 spill på psp'en via en emulator, (gjøre dem om til .ISO filer eller no slikt) det har seg sånn at jeg har liggende en stooor bonke med gammle ps1 spill, og det hadde vært flott om noen kunne fortelle meg hvordan muligheter man har, og hvordan det kan gjøres, særlig dette med ps1 spill.. På forhånd takk!

Lenke til kommentar

Du kan ikke emulere PS1 spill på en PSP med 1.5 firmware. Å FYI, nå er det Costume firmware som gjelder. du kan lese om hvordan det virker i en av topptrådene her. Med det så går det meste veldig greit. Det er litt knotete å få det installert osv. Men når man har fått det opp å gå så savner man ikke 1.5 og devhook for å si det sånn.

 

Så les litt om Costume firmware og fix til noe der. Da skal det nok gå veldig greit med alt du måtte ville med en PSP.

Lenke til kommentar
Så det er ikke noen mulighet for psx emulator uten å legge inn custom firmware?

8565386[/snapback]

nei, pga du trenger 3.01 + eller noe slikt for å gjøre det. Å det kan du ikke emulere med 1.5. Var selv litt skeptisk i starten. Men det er ingen grunn whatsoever for å ikke installere custome firmware. Det er flere ganger bedre og mer brukervenlig en det å ha 1.5 installert.

Lenke til kommentar

Men hvordan er det med bugs osv? går ut ifra at en custom firmware må da inneholde endel bugs?

EDIT: Ser også at 3.02 OE gir en kombinert 1.5 og 3.02 kjerne, vil dette også skje med en av de senere 3.xx utgavene?

Endret av TiduZ
Lenke til kommentar
Men hvordan er det med bugs osv? går ut ifra at en custom firmware må da inneholde endel bugs?

EDIT: Ser også at 3.02 OE gir en kombinert 1.5 og 3.02 kjerne, vil dette også skje med en av de senere 3.xx utgavene?

8566936[/snapback]

Nei, det er ikke mer bugs.

Det er korrekt at 3.02OE (og 3.03OE) gir en kombinert utgave, da den er ganske så genial, men den er fremdeles bare en rein rip-off fra Sony sin egen firmware, da uten sperrer.. Så den er like god som en orginal en..

 

3.10OE har også kommet, så alternativene er mange de. Selv kjører jeg 3.03OE, har ingen nytte av på oppgradere til 3.10OE selv så..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...