Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

GODT mulig dette har blitt tatt opp før, men å bla gjennom 148 sider er lite aktuelt ..

Sitter med en kompis og prøver og få til det game-sharing greiene ..

Begge har samme PSP med samme versjon firmware.

 

Hvordan funker det egentlig ? Vi har prøvd med Whipeout ..

Kan noen lage en søt liten guide ?  :innocent:

Hvis du fikk det til med Wipeout så er det vel bare å gjøre det samme på de andre spillene? Men hvis du ikke har orginal versjonen av spillet, men en nedlastet ISO så kan det godt hende at Gamesharing funksjonen er rippet bort for å få spillet mindre.

Neinei, vi PRØVDE med Whipeout og feilet .. :hrm:

Vi har en original kopi av spillet ..

Har prøvd lenge og mange ganger, får det lissom ikke til ! :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
AARGHH som jeg gleder meg nå! Bor på hybel 6 mil unda "fedrehjemmet" så får den ikke før om 1 uke liksom.. :cry:

hehe, den er kjip.. hadde reist de 6 millene for å hente den jeg da =P men jeg har min så, hihi.. får be han lade den før du henter den så slipper du å vente på det også ;)

Jo det skulle jeg gjerne gjort, men jobber hele tiden nå.. fra 07.00 til 12.00 og 15.00 til 20.30.. Å da vil jeg sove.. :p

Endret av satyr-wongraven
Lenke til kommentar
AARGHH som jeg gleder meg nå! Bor på hybel 6 mil unda "fedrehjemmet" så får den ikke før om 1 uke liksom.. :cry:

hehe, den er kjip.. hadde reist de 6 millene for å hente den jeg da =P men jeg har min så, hihi.. får be han lade den før du henter den så slipper du å vente på det også ;)

Jo det skulle jeg gjerne gjort, men jobber hele tiden nå.. fra 07.00 til 12.00 og 15.00 til 20.30.. Å da vil jeg sove.. :p

hehe, da skjønner jeg at du ikke kan det.. men jobber du så mye trengr du jo den ikke den enda alikevel.. hehe

Lenke til kommentar

Hvis du fikk det til med Wipeout så er det vel bare å gjøre det samme på de andre spillene? Men hvis du ikke har orginal versjonen av spillet, men en nedlastet ISO så kan det godt hende at Gamesharing funksjonen er rippet bort for å få spillet mindre.

Neinei, vi PRØVDE med Whipeout og feilet .. :hrm:

Vi har en original kopi av spillet ..

Har prøvd lenge og mange ganger, får det lissom ikke til ! :hmm:

4992681[/snapback]

 

Wikipedia skriver at det kan være problemmer med å spille mellom JAP, US og EU versjonene av PSP, altså hardwaren.

Lenke til kommentar
Hehehe... :p

Nå spør jeg en gang for alle, kan jeg bestille et slikt minnekort til PSP'en, hvis ikke, kan noen av dere gi en link til hva slags minnekort jeg må bruke? Skjønner ikke et døyt av det minnekort opplegget... :dontgetit:

5004093[/snapback]

 

Nei det der kan du ikke bruke. Det finnes kun ETT type kort til PSP og det er:

 

Memory Stick Pro

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Okay, takker for svar. Bestiller det kortet du anbefalte Øyvind.

Så bruker jeg bare PSP'en som mp3 spiller.  :)

5004535[/snapback]

 

Hehe, ok. Bruker psp'n min som mp3 spiller også. Funker bra det.

 

Men pass på at du kjøper Sandisk sitt kort, og ikke Sony. Eller det har egentlig ikke så mye å si, men har lest en del tester der Sandisk og Sony 1 GB er testet mot hverandre på PSP. Sandisk er en god del raskere. :)

Lenke til kommentar
Hehehe... :p

Nå spør jeg en gang for alle, kan jeg bestille et slikt minnekort til PSP'en, hvis ikke, kan noen av dere gi en link til hva slags minnekort jeg må bruke? Skjønner ikke et døyt av det minnekort opplegget... :dontgetit:

5004093[/snapback]

 

Nei det der kan du ikke bruke. Det finnes kun ETT type kort til PSP og det er:

 

Memory Stick Pro

5004126[/snapback]

 

Man kan ikke bruke Memory Stick Pro! Memoery Stick Duo Pro derimot, det virker

Lenke til kommentar

Hei

 

Kjøpte av PSP med 512MB minnekort, Tony Hawk, 2 UMD filmer, USB-kabel, lader til bil og litt annet for 2000kr i går :D Eneste jeg finner minuset er at spillet var Tony Hawk, ikke akkurat min type spill og at skjermen er litt ripete. Men når jeg formaterte minnekortet så er det kun 465MB som er ledig av 512MB skal det være slikt?

 

Kjøpte meg forresten Ridge Racer i dag. Gleder meg til GTA:LCS kommer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...