Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Hei

 

Kjøpte av PSP med 512MB minnekort, Tony Hawk, 2 UMD filmer, USB-kabel, lader til bil og litt annet for 2000kr i går :D Eneste jeg finner minuset er at spillet var Tony Hawk, ikke akkurat min type spill og at skjermen er litt ripete. Men når jeg formaterte minnekortet så er det kun 465MB som er ledig av 512MB skal det være slikt?

 

Kjøpte meg forresten Ridge Racer i dag. Gleder meg til GTA:LCS kommer.

5005858[/snapback]

 

Gratulerer! :thumbup:

 

Angående minnekortet så hørtes det litt lite ut, men tror det skal være slik. Mitt Sandisk 1 GB er bare på 949 MB i windows.

 

Gleder meg til GTA jeg også :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

Kjøpte av PSP med 512MB minnekort, Tony Hawk, 2 UMD filmer, USB-kabel, lader til bil og litt annet for 2000kr i går :D Eneste jeg finner minuset er at spillet var Tony Hawk, ikke akkurat min type spill og at skjermen er litt ripete. Men når jeg formaterte minnekortet så er det kun 465MB som er ledig av 512MB skal det være slikt?

 

Kjøpte meg forresten Ridge Racer i dag. Gleder meg til GTA:LCS kommer.

5005858[/snapback]

Ikke MGA? :cry:

Lenke til kommentar
Ikke MGA?

 

Ble nok ikke MGA denne gangen. Har ikke prøvd det så jeg har ikke så veldig lyst til å gjøre et bom kjøp, så jeg kjøpte heller et spill jeg har prøvd før og likte godt.

 

 

Hvor kjøpte du det Zemeckis?

 

 

Tenker du på minnekortet? Det ble kjøpt hos Spaceworld. Minnekortet som fulgte med PSP`n visser kun 30MB. Har formattert den også. Bruker 2.0 firmwaren.

Lenke til kommentar
Ikke MGA?

 

Ble nok ikke MGA denne gangen. Har ikke prøvd det så jeg har ikke så veldig lyst til å gjøre et bom kjøp, så jeg kjøpte heller et spill jeg har prøvd før og likte godt.

 

 

Hvor kjøpte du det Zemeckis?

 

 

Tenker du på minnekortet? Det ble kjøpt hos Spaceworld. Minnekortet som fulgte med PSP`n visser kun 30MB. Har formattert den også. Bruker 2.0 firmwaren.

5007497[/snapback]

 

Du må jo nedgradere til 1.50 og oppleve homebrew'ets goder :yes:

Lenke til kommentar
Jeg var å kjøpte Kill Bill UMD idag, men får den ikke til å fungere, kommer opp "Disc cannot be played" det er nok regions koden som trer i kraft, men lurte på om noen her inne har greid å spille av Euro Kill bill med JAP PSP?

5009621[/snapback]

 

Det skulle jo ikke være noe problem. Vi ligger i samme sone ...

Jeg tror forresten at den skal opplyse om at det er feil regionkode på UMD platen om det er det som er problemet.

Endret av hanscats
Lenke til kommentar
Jeg var å kjøpte Kill Bill UMD idag, men får den ikke til å fungere, kommer opp "Disc cannot be played" det er nok regions koden som trer i kraft, men lurte på om noen her inne har greid å spille av Euro Kill bill med JAP PSP?

5009621[/snapback]

 

Det skulle jo ikke være noe problem. Vi ligger i samme sone ...

Jeg tror forresten at den skal opplyse om at det er feil regionkode på UMD platen om det er det som er problemet.

5009951[/snapback]

kanskje siden dere har 1.50 (hvis dere har det da)

Lenke til kommentar
Jeg var å kjøpte Kill Bill UMD idag, men får den ikke til å fungere, kommer opp "Disc cannot be played" det er nok regions koden som trer i kraft, men lurte på om noen her inne har greid å spille av Euro Kill bill med JAP PSP?

5009621[/snapback]

 

Det skulle jo ikke være noe problem. Vi ligger i samme sone ...

Jeg tror forresten at den skal opplyse om at det er feil regionkode på UMD platen om det er det som er problemet.

5009951[/snapback]

kanskje siden dere har 1.50 (hvis dere har det da)

5010245[/snapback]

okey, kanskje det bare er med spill da.. trodde det kom på filmer også... men du kan jo prøve med 2.00 å se om det funker

Lenke til kommentar
Ja skal prøve snart, men er litt skummelt å oppdatere :/

5011731[/snapback]

hehe, eller så kan man vel prøve Wab version changer...

5011859[/snapback]

 

har nok prøvd det, og det funket ikke :no:

5011879[/snapback]

funket ikke for kameraten min heller, kom på det nå.. han fikk ikke spilt av en film han hadde kjøpt etter han hadde gått tilbake til 1.50... så jeg tror nok det er feien, å han prøvde Wab version changer uten at det hjalp

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...