Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vurderer å kjøpe meg PSP til jul nå, pga at jeg simpelten elsker slike konsoller, har hatt alle så og si. Men har ikke kjøpt noen av de nye, da jeg ville vente å se på PSP. Men jeg lurer på om den er så bra som alle skal ha det til? Er Burnout på den bra? også en ting til, blir det fort striper på skjermen?

Lenke til kommentar
Jeg vurderer å kjøpe meg PSP til jul nå, pga at jeg simpelten elsker slike konsoller, har hatt alle så og si. Men har ikke kjøpt noen av de nye, da jeg ville vente å se på PSP. Men jeg lurer på om den er så bra som alle skal ha det til? Er Burnout på den bra? også en ting til, blir det fort striper på skjermen?

Burnout er konge! Det beste urealistiske bilspillet jeg noen gang har spillt! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Men da er det gjort da.. Pappa er i byen, har ringt han og sagt at han må kjøpe 1 stykk PSP, et stykk øreplugger, og Burnout spillet PÅ PSP. Har bedt han kjøpe med spill før, da har det endt opp med riktig spill til feil konsoll... :roll:

Du må passe på så han ikke kommer hjem med Burnout Revenge ja :!:

Lenke til kommentar
Er Burnout på den bra? også en ting til, blir det fort striper på skjermen?

Selv synes jeg ikke burnout var så veldig bra, jeg likte f.eks ridge racer og underground rivals bedre, men hver sin smak :) Har aldri hatt særlig sansen for burnout spillene generelt.

 

Det blir, merkelig nok ikke så veldig fort riper i den hvis man behandler den pent min har ikke ligget å slengt rundt uten etuiet, det tror jeg er den størte grunnen til at skjermen min er så godt som ripefri. Har aldri pusset den med noe annet enn den pussekluten som fulgte med (av erfaring fra andre skjermer lønner det seg aldri å tørke med papir eller klær, det lager tynne små riper som er vanskelige å se, men når de hoper seg opp...) og legger den i den lille "lomma" som følger med etter jeg bruker den. Er som ny enda :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Et lite spørsmål til, de UMD diskene, snurrer de rundt i PSP'en ved bruk? Så de lager lyd, og vibrering når du holder den.. :hmm:

Tror de snurrer rundt ja. Men de lager ikke noe særlig lyd, ikke noe vibrasjoner heller. Har ikke lagt merke til noe hvertfall, men hvis det er helt stille og du legger øret inntil så hører du umd'n snurre.

Lenke til kommentar
Okay, var skikkelig redd for at det skulle bli sånn "zumm zumm" lyd... :blush:

Overhodet ikke. Man kan ikke høre den hvis man har lyd på. Selv på laveste volum skal man høre nøye etter for å høre den. Mulig du hører den akkurat i det den starter, men under spilling merker du absolutt ingen vibrasjoner...

Lenke til kommentar
Okay, var skikkelig redd for at det skulle bli sånn "zumm zumm" lyd... :blush:

Overhodet ikke. Man kan ikke høre den hvis man har lyd på. Selv på laveste volum skal man høre nøye etter for å høre den. Mulig du hører den akkurat i det den starter, men under spilling merker du absolutt ingen vibrasjoner...

Du hører det om du trykker på en av triggerene når du spiller av umd film (altså hoppe i filmen) :)

Lenke til kommentar
Okay, var skikkelig redd for at det skulle bli sånn "zumm zumm" lyd... :blush:

Overhodet ikke. Man kan ikke høre den hvis man har lyd på. Selv på laveste volum skal man høre nøye etter for å høre den. Mulig du hører den akkurat i det den starter, men under spilling merker du absolutt ingen vibrasjoner...

Du hører det om du trykker på en av triggerene når du spiller av umd film (altså hoppe i filmen) :)

Det er mulig, men har aldri spillt av en UMD-film uten lyd :p

Lenke til kommentar
AARGHH som jeg gleder meg nå! Bor på hybel 6 mil unda "fedrehjemmet" så får den ikke før om 1 uke liksom.. :cry:

hehe, den er kjip.. hadde reist de 6 millene for å hente den jeg da =P men jeg har min så, hihi.. får be han lade den før du henter den så slipper du å vente på det også ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...