Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nå kommer 4Gb harddisk tyil psp :D innebygd i den dobble batteri pakken til Datel:

 

Sjekk det her å juble: http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1307308

Å, dette har jeg ventet på! Ca. 1800 for et batteri som varer dobbelt så lenge og harddisk på 4 gb synes jeg er en veldig fin pris :roll:

Håper bare butikkene får den inn til Norge så vi slipper frakt å sånn..

 

Dette vil gjøre psp'en min helt fantastisk :love:

Lenke til kommentar
nå kommer 4Gb harddisk tyil psp :D innebygd i den dobble batteri pakken til Datel:

 

Sjekk det her å juble: http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1307308

Å, dette har jeg ventet på! Ca. 1800 for et batteri som varer dobbelt så lenge og harddisk på 4 gb synes jeg er en veldig fin pris :roll:

Håper bare butikkene får den inn til Norge så vi slipper frakt å sånn..

 

Dette vil gjøre psp'en min helt fantastisk :love:

min å.. tror jeg dropper å kjøpe 1Gb minnebrikke nå som man får 4Gb innebygd i batteriet

Lenke til kommentar
nå kommer 4Gb harddisk tyil psp :D innebygd i den dobble batteri pakken til Datel:

 

Sjekk det her å juble: http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1307308

Å, dette har jeg ventet på! Ca. 1800 for et batteri som varer dobbelt så lenge og harddisk på 4 gb synes jeg er en veldig fin pris :roll:

Håper bare butikkene får den inn til Norge så vi slipper frakt å sånn..

 

Dette vil gjøre psp'en min helt fantastisk :love:

min å.. tror jeg dropper å kjøpe 1Gb minnebrikke nå som man får 4Gb innebygd i batteriet

Ja, nå ser jeg ingen grunn til å kjøpe gb-brikke :!:

Må si jeg er glad for at jeg ventet med å kjøpe dette! Hadde vært surt å sett denne fantastiske tingen bare noen uker etter å ha brukt 800-900 kr. på 1gb-brikke ;)

Lenke til kommentar

Da var 4GB bestillt.

og jeg som var rett ved å bestille meg meg 2GB kort på fre EBgames i usa!

*PUH* det var jammen bra. Har allerede 1GB kort. Men syntes det blir for lite.

Da var det bare å vente da.

Håper det er en seriøs butikk da. (siden jeg har forhåndsbestillt og betalt)

Lenke til kommentar
Hei.

 

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg en PSP så jeg har et par spørsmål ( gidder ikke å lese gjennom 148 sidene).

 

 

Hvor Stor plass er det på PSP?

Hva koster 1gb minnekort?

Hva er Homebrew?

Er det noe ekstra utstyr til psp som er bra å kjøpe?

 

 

Takk på forhånd :)

Følger med minnekort på 32 MB.

 

1 GB minnekort koster fra 800 (uten frakt) på de billigste nettbutikkene, se triks på leftdag i første post. Jeg kjøpte mitt for 990,- på spaceworld

 

Homebrew=Tredjeparts programvare til PSP (altså hjemmelagde programmer.) Masse forskjellig uten at jeg gidder å nevne hva. Titt på pspavisen.com der står det mye nyttig info om PSP, bla litt i nyhetene så finner du en guide til både downgrading og homebrew. Dessuten har spørsmålet blitt besvart hundrevis av ganger før. Jeg anbefaler også å lese sidene fra ~100 og utover. MYE nyttig har blitt besvart der.

 

Jeg har ikke kjøpt noe annet ekstrautstyr til min enn et 1 Gb minnekort. Jeg føler ikke at jeg trenger noe mer enn det. Følger med en liten "sokk" eller hva man skal kalle det som man trer PSPen inn i, den funker utmerket. Skal kanskje kjøpe en sånn dings med høyttalere på.

Lenke til kommentar
Da var 4GB bestillt.

og jeg som var rett ved å bestille meg meg 2GB kort på fre EBgames i usa!

*PUH* det var jammen bra. Har allerede 1GB kort. Men syntes det blir for lite.

Da var det bare å vente da.

Håper det er en seriøs butikk da. (siden jeg har forhåndsbestillt og betalt)

du får si fra når du får den hvordan den var ;) så kanskje jeg kjøper den å.. hehe

Lenke til kommentar

GODT mulig dette har blitt tatt opp før, men å bla gjennom 148 sider er lite aktuelt ..

Sitter med en kompis og prøver og få til det game-sharing greiene ..

Begge har samme PSP med samme versjon firmware.

 

Hvordan funker det egentlig ? Vi har prøvd med Whipeout ..

Kan noen lage en søt liten guide ? :innocent:

Lenke til kommentar
I den PSP Value Packen følger det med usp ledning så jeg kan koble meg til dataen å laste ned ting til psp en eller må jeg kjøpe det uten om, i såfall hva koster det (sikkert et dumt spørsmål). Hvor stor er en umd film for eksempel "i robot".

 

 

det følger ikke med USB ledning i valuepack nei.

og den koster den nette sum av 34,- på biltema.

 

på el-kjøp koster den 200,-!

 

hvor stor en umd film er aner jeg ikke.

Men om jeg skal gjøre an kalkulert gjetting, så vil jeg tippe opp imot 1,8GB (siden dette er størrelsen på en UMD)

 

rart atfolk finner igjen tråden etter den ble flyttet.....

 

men men, IT LIVES!! :!:

Endret av draum
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
GODT mulig dette har blitt tatt opp før, men å bla gjennom 148 sider er lite aktuelt ..

Sitter med en kompis og prøver og få til det game-sharing greiene ..

Begge har samme PSP med samme versjon firmware.

 

Hvordan funker det egentlig ? Vi har prøvd med Whipeout ..

Kan noen lage en søt liten guide ?  :innocent:

Hvis du fikk det til med Wipeout så er det vel bare å gjøre det samme på de andre spillene? Men hvis du ikke har orginal versjonen av spillet, men en nedlastet ISO så kan det godt hende at Gamesharing funksjonen er rippet bort for å få spillet mindre.

 

 

HitmanN^: Filmen på UMD'n er jeg sikker på. Men du kan jo bare legge inn egne filmer du har på pc'n. En 2 timers film blir da ca. 300 MB.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...