Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ehs5s fantastiske, perfekte og feilfrie vurdering av Metal Gear Ac!d, med forbehold om skrivefeil. ( :D )

 

Ok, tidligere i dag hadde jeg tenkt på en haug av ting jeg ville skrive om dette spillet, men nå har jeg vel glemt stort sett alt. Jeg har ingen peiling på hvorfor jeg gjorde dette til en mini-review, heller. Jaja, jeg prøver.

 

 

Metal Gear Ac!d er kort ( :p ) fortalt strålende. Liker du Metal Gear-serien og litt strategi er dette et must. Kort-systemet funker veldig fint, og heldigvis er det ikke VELDIG fremtredende i spillet, som noen kanskje har fryktet. Riktignok bruker du de hele tiden, men du tenker ikke over det, det kunne vært hvilket som helst annet spillsystem. For å si det på en annen måte; Du prøver ikke iherdig å finne den gamle Pokemon-permen din og reiser til den gamle barneskolen og føler deg tøff fordi du eier alle barna med Charizard, etter å ha spilt litt MGA. ... Nok om det. :ermm:

 

Grafikken er fin, og lyden er strålende. En ting jeg savner er vel den røffe stemmen til Snake. All snakking foregår nemlig i tekst-form. Det er vel kanskje ikke mulig med dagens PSP-teknologi, men dette er noe jeg håper å se i fremtidige MGS-spill til PSP. (Vi får be til oven, eventuelt Konami om at vi vil få se det.)

 

 

Konklusjon: Nei, spillet er ikke som MGS 1, 2 og 3. Nei, spillet er ikke like bra som de nevnte, men allikevel er dette spillet verdt hver øre.

 

9/10

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Noen som har hørt noe om UMD filmen som alle skulle få gratis,med europa psp etter å ha registrert?

Har nå gått 2 uker imorra??

Er kun de første 750.000 som registrerer seg som får den.

Tror nok jeg var en de 750 000 første (hvis den har solgt så mye i Europa),siden jeg kjøpte den 1 september :D

Endret av adilr17
Lenke til kommentar

Legge inn wallpapers:

 

Removable Disk (?:)\PSP\PHOTO (ikke case sensitive)

 

Man kan leg under mapper i photo folderen, men ikke undermapper i undermapper.

 

Trykk på trekant og velg "set as wallpaper"

 

Bildekvaliteten på PSP er faktisk helt utrolig sylskarp! Må nesten si at bildene vises bedre på PSP enn på min 17" LCD (den er gammel though).

 

Er ikke noe pes egentlig. på den siden som ble nevnt tidligere i tråden, er det bare å trykke på download, browse til PSP\Photo mappa og legge rett inn.¨

 

Men det programmet lars86, kan du da høyreklikke på bilder på pcen og ta sen to -> PSP?

Lenke til kommentar

Jeg må nok en gang innpå mine synk-problemer når jeg skal konvertere filmer fra pc`n til psp`n. Jeg har brukt rapiz psp video converter, men uansett hvilke innstillinger jeg prøver henger ikke bilde og lyd sammen i det hele tatt... 3Gp converter er prøvd, men skjønte vel ikke stort der... Har hørt nyss om pspvideo9 og psp max media manager, men har ikke funnet linker som funker vedr. nedlasting. Noen som har gode erfaringer med noen av de som også kunne kommet med en god gjennomgang ang. innstillinger og metode? Jeg har firmware 2.0 om det skulle ha noe å si...

Lenke til kommentar
Jeg må nok en gang innpå mine synk-problemer når jeg skal konvertere filmer fra pc`n til psp`n. Jeg har brukt rapiz psp video converter, men uansett hvilke innstillinger jeg prøver henger ikke bilde og lyd sammen i det hele tatt... 3Gp converter er prøvd, men skjønte vel ikke stort der... Har hørt nyss om pspvideo9 og psp max media manager, men har ikke funnet linker som funker vedr. nedlasting. Noen som har gode erfaringer med noen av de som også kunne kommet med en god gjennomgang ang. innstillinger og metode? Jeg har firmware 2.0 om det skulle ha noe å si...

Har hatt samma prob med pspvideo 9 også.

Prøv Xilisoft PSP Video Converter, mye bedre

Endret av adilr17
Lenke til kommentar
Har noen hørt noe mer om den berømte "downgrader" fra 1.52 til 150?

Om eller når den kommer?

8/14/05: Downgrader Project Canceled! Soap Opera Ends!

PSP-Dev has posted the below message on their website, stating that the downgrader project has been canceled without success. PSP-Dev seems to imply that a degrading relationship between PSP-Dev and Wab was responsible for the cancelation. No word from Wab yet on if they are canceling the project on their end or not. Here is what PSP-Dev had to say:

 

We want to announce that the colaboration between the two groups has been completly finished without success. We also want to announce that WAB has been disolved. The relatioship between the two groups were vanishing days ago (some of our members were banned from their server) and there is no progress with the colaboration.

 

In addition, the downgrader project (never finished) is immediatelly cancelled (it is not an excuse, we can't explain our reasons, but are enough to do this).

 

Time for meditation...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...