Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om det går an å gjøre en japansk PSP sonefri? Da jeg spurte på Spaceworld om UMD-platene hadde samme sone i Norge og i Japan fikk jeg vite at de ikke hadde samme sone...

japan og norge har akkurat samme sone, det vil si sone 2... amerika kjører sone 1 så bestiller du filmer derfra får du ikek brukt dem på pspene din.. men innfor spill er PSP sonefri uannsett

Lenke til kommentar
Her er mange bra bakgrunner til PSP.

 

PSP Wallpapers

Må da være mulig å lage dine egne bakgrunner?

Selvfølgelig.

 

Bare å finne deg et bildebehandingsprogram og begynn å lage det. ;)

Tenkte jeg skulle prøve å lage noen selv snart. Må bare gidde å sette meg ned foran pc'n. PSP'n tar opp mesteparten av dagen enda. ;)

 

Er greit med wallpaper sider for dem som ikke klarer eller gidder å lage selv. Er en del fine og "proffe" bilder der.

Lenke til kommentar

Burnout Legends.....Førsteintrykk

 

 

Woho...burnout....grafikkmessig så var det en bitte liten skuffelse. Kan ha noe med at jeg nettopp kom fra burnout Takedown på PS2en..Men gameplayet var godt og gammelt. Det vi kjenner som burout. Grafikken ble jeg vandt til og det var en gledelig og fornøyelig opplevelse.

 

Crash....Den kjente å kjære moden fra 2ern og 3ern....den var tilstede med alle elementene man kan ønske seg. Desverre var den gode gamle opptellingen ikke tilstede. Noe som jeg savnet så sårt. :cry: Det var jo den som gjorde det hele så gøy. Å se tallene stige mens man så over ødeleggelsen. Det er det værste som er tatt ned i denne versjonen.

 

Så fikk jeg gjensyn med Pursuit...En mode som burde vert død og begraved. Det var ikke like enkelt med en takedown her nei. Men det skulle det ikke være heller.

 

De vanlige Race modene er så gode som man kan ha dem. Grafikken er bra. Boosten er tilfredstillene og det kan jeg også si om Takedowns...Det er fint lite i denne verden som er så gøy som å krasje motstanderen sønders og sammen og få poeng for det. Det er nærmest magisk.

 

Selv med all denne kvasse kritikken så må jeg si at det ikke skuffer. Det er og blir et burnout spill med de elementer man forbinner med det....Løp og kjøp :cool:

Lenke til kommentar

Halla.

Er det noen her som har fått facemapping greiene på thug2 remix til å funke?

Mener jeg har gjort det rett, men når jeg slenger trynet mitt på character'n min så blir han bare ansiktsløs, bare et stort hull.

Noe må jeg jo gjøre feil.

 

Noen som har prøvd dette med hell?

 

rgla

Lenke til kommentar

Jeg elsker PSP. <3

 

Dog, jeg får ikke til trådløst nettverk. Når jeg tester tilkoblingen får jeg feilmeldingen: "A connection error has occurred. The attempt to obtain the IP adress timed out"

 

Jeg har versjon 2.0, og Telenor ADSL, noen som kan hjelpe?

 

----

 

Mine tanker om MGA kommer senere i kveld. Jeg kan si at jeg er veldig imponert hittil. ;)

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Jeg elsker PSP. <3

 

Dog, jeg får ikke til trådløst nettverk. Når jeg tester tilkoblingen får jeg feilmeldingen: "A connection error has occurred. The attempt to obtain the IP adress timed out"

 

Jeg har versjon 2.0, og Telenor ADSL, noen som kan hjelpe?

 

----

 

Mine tanker om MGA kommer senere i kveld. Jeg kan si at jeg er veldig imponert hittil. ;)

Du har vel skrevet inn wep kode og slikt om du har kryptering på nettet ditt?

hvis ikke, prøv å restart ruteren og test connection igjen. det gjorde susen for meg.

 

rgla

Lenke til kommentar
Jeg elsker PSP. <3

 

Dog, jeg får ikke til trådløst nettverk. Når jeg tester tilkoblingen får jeg feilmeldingen: "A connection error has occurred. The attempt to obtain the IP adress timed out"

 

Jeg har versjon 2.0, og Telenor ADSL, noen som kan hjelpe?

 

----

 

Mine tanker om MGA kommer senere i kveld. Jeg kan si at jeg er veldig imponert hittil. ;)

Du har vel skrevet inn wep kode og slikt om du har kryptering på nettet ditt?

hvis ikke, prøv å restart ruteren og test connection igjen. det gjorde susen for meg.

 

rgla

Jupp, har skrivd WEP-koden.

 

Edit: Jeg bruker 128bit ASCII. Det burde vel gå bra? Er jo litt rart, siden jeg har skrivd inn 4 forskjellige koder, men på PSP trenger man bare èn?

 

 

Edit 2: Funket ikke med å skru av og på ruteren...

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Jeg legger til lista med instillinger, så kan dere se om jeg har gjort noe feil:

 

"Connection Name: Telenor ADSL

SSID: 3Com

Security: WEP

WEP Key: *************

PPPoE User Name: ******@online.no

PPPoe Password: *******

Primary DNS: Automatic

Secondary DNS: Automatic

Proxy server: Do not use

Internet Browser: Do not start"

 

 

Ville det hjelpe å fylle nn DNS-adressene? Hva vet vel jeg?

Lenke til kommentar

Hvis du ikke kjører WEP på pcen, trenger du heller ikke WEP på psp.

 

Sånn her har jeg:

Connection name: hjemme

SSID: default (samme som nettverket)

Security: None

IP: Auto

Subnet: Auto

Default router: auto

Primary DNS: auto

Secondary DNS: auto

Proxy: Do not use

Internet Browser: Do not start.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...