Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

under spill og musikk synes jeg det er akkurat tilfredsstillende lydvolum på max, i omgivelser med lite støy. På buss etc. er den ubrukelig med de medfølgende proppene hvertfall. Funket ok med in-ear plugger.

 

På film derimot synes jeg det er ufattelig lavt. Selv i 100% støyfrie omgivelser synes jeg det var alt for lavt volum, stilt på max (umd volume: +2 og maks volum).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Hei..

 

Lurte på hva dere synest om lyden?...

Synest selv at den er altfor lav, volumet er høyere når jeg ikke har på headsettet og. Å volum er stilt på max.

 

Normalt??

Du mener at det er lavt når du bruker headsetet? Det kan stemme ja, jeg syns ikke det er så veldig høyt, men høyt nok på maks for meg.

Lenke til kommentar
Hei..

 

Lurte på hva dere synest om lyden?...

Synest selv at den er altfor lav, volumet er høyere når jeg ikke har på headsettet og. Å volum er stilt på max.

 

Normalt??

Du mener at det er lavt når du bruker headsetet? Det kan stemme ja, jeg syns ikke det er så veldig høyt, men høyt nok på maks for meg.

Ja akkurat, når jeg bruker headsettet.. Er det bare det som er jalla eller?? Funker det bedre med et skikkelig headsett?

Lenke til kommentar

Kan verjson 2 av psp spille alle slags umd filmer? Kjøpte nettopp psp (amerikansk) av en fyr og han påsto at den siste versjon av psp skal klare å spille norske umd filmer... Stemmer det?

 

Edit: Jeg fant ut at det var versjon 1.51 på system software. Men har oppgradert til versjon 2.00 nå.

Endret av samye83
Lenke til kommentar
Kan verjson 2 av psp spille alle slags umd filmer? Kjøpte nettopp psp (amerikansk) av en fyr og han påsto at den siste versjon av psp skal klare å spille norske umd filmer... Stemmer det?

 

Edit: Jeg fant ut at det var versjon 1.51 på system software. Men har oppgradert til versjon 2.00 nå.

er den amerikansk (sone1) kan du ikke spille av filmer kjøpt i europa eller asia

Lenke til kommentar

Han sa at man skal kunne spille sone 2 film på den. Hmmm, men ikke så farlig, får vel bestille film fra Usa, det er billig uansett. Fikk helt nytt psp value pack til 1800 kr.

 

Edit: Leste at det går an å bruke ekstern harddisk på psp. Men da må man overføre filer til minnebrikken først. Men kan man benytte seg av en iriver h320 som ekstern harddisk?

 

Edit: Fikk kobla de 2 enhetene sammen, men får ikke overført fil fra iriver til psp. Finner ikke denne funksjonen. Det var synd, for ellers hadde jeg spart meg for ganske mye penger.

Endret av samye83
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...