Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Har hatt min PSP siden i går nå :)

 

- Har fiksa Manga (japansk tegneserie) på PSPen.

- Sjekka forskjellige FTPer. Funker glimrende.

- Lasta ned PSPhoto, så jeg har gjort om tekst filer til eBooks, som jeg kan lese på PSPen.

- Lasta ned en del video reviews og andre godbiter.

- Lasta ned en hau med PSP magazines. Film, spill, osv.

- Spilt Metal Gear Ac!d rimelig mye :love: - Historien og gameplayet er helt konge. Neste på lista er Lumines og Wipeout Pure.

- Så på film igår (UMD format). Helt klart DVD kvalitet.

- Er veldig overrasket over hvor godt batteriet er, etter alt det negative jeg har hørt.

 

Det jeg digger mest nå er seff metal gear ac!d, men muligheten for eBooks, manga, FTP og magazines er sinnsykt fett det også.

 

Så etter å ha lekt meg med PSP i rundt 24 timer er terninkast 6 helt soleklar :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
å? kan man ha ebooks? hvordan? overfører man til bilde mappen? hvor kan jeg finne en for å prøve? hihi

Du kan legge over ebooks convertert til bilder med ulike programmer(søk i google), eller du kan legge over ferdige blader laget for PSP. For et eksempel sjekk:

http://psp.1989studio.com/modules.php?name...order=0&thold=0

 

Er det noen her som har fått Spiderman 2 UMD'n, og vet dere hvor lang tid det tar før den kommer ? :o

Ville ikke tro at de har sendt noen pakker før helgen, kansje de sender i starten av neste uke. Og det er neppe a-post så det er bare å lene seg tilbake og vente. Ventet i nesten et halvt år på start-pakken til ps2.

Lenke til kommentar
å? kan man ha ebooks? hvordan? overfører man til bilde mappen? hvor kan jeg finne en for å prøve? hihi

Du kan legge over ebooks convertert til bilder med ulike programmer(søk i google), eller du kan legge over ferdige blader laget for PSP. For et eksempel sjekk:

http://psp.1989studio.com/modules.php?name...order=0&thold=0

åja, så det er bare enkelt bilder... jaja, funker vel fett det

har foresten simpsons inne på min... hver episode tar 50mb... dårligste kval man kan sette med psp video 9 men det er faktisk nesten ingen forskjel

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
eBook guide: http://psp.1up.com/do/feature?cId=3139112

 

Øyvind: Ja, bruker browsern. Bare taste inn HTTP://IP HER

 

Har selv satt opp en FTP server som jeg har tilgang til hele tiden. Stikker jeg til en kompis, kan jeg likavel hente stasj ned som jeg vil ha (har ikke plass til alle filmene, musikken osv jeg vil ha, så jeg swapper mye).

Ok, kult. Men jeg har fw 1.50 på psp'n min så tror nok ikke det går da.

 

Har testet Techni no mon browseren litt, men den var ikke noe særlig. Mange sider som ikke funket og den lastet ikke opp alle bildene på de fleste sidene jeg gikk innpå.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Eg har hatt Simpson med lavere filstørrelse, ned til 30mb tror eg, men da må man også leve med kvalitetstapet. Blir perfekt med en filstørrelse på ca 70mb. Eg har også kodet Pirates of the Carribean med perfekt kvalitet. Da tar den over 800mb...kan sikkert få det lavere men nå er kvaliteten helt lik dvden.

Lenke til kommentar

Litt god nyheter, ifølge folk som jobber sammen med Yoshihiro på mirc, så holder han på å kode ne public versjon av downgradern sin.

De har ingen release tid/dato men den vil komme snart, følge en op som vist skal være en venn/med i teamet til Yoshi på irc her.

Så jeg krysser fingrene for at den kommer ut om ikke så alt for lenge ^^

Lenke til kommentar

Dere som har konvertert og laget mpg4-filmer til pspn: Jeg har prøvd psp video converter, men lyden går fortere enn bildet? Flere med den erfaringen? Og evt hva gjøres for å fikse det?

 

Mulig svaret står på em tidligere side, men med over 100 sider må man regne med litt repetisjon! :)

Lenke til kommentar

Var til min halvbror og prøvde hans PSP, gjett om jeg ble hektet med en gang. Satt tre timer i strekk og spilte Ridge Racer og så på det som fulgte med demo cd. Sinnsykt bra bildekvalitet når jeg så Spider-man 2. Bra grafikk på Ridge racer spillet pluss god musikk og et gameplay som gjorde meg hekta med en gang jeg begynte å spille det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...