Gå til innhold

NextGenTel øker ned-hastigheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men ikke all verdens økning da. 10% mer er vel knapt merkbart, også er opphastighet den samme. Men absolutt bedre enn ingenting...

 

Husker jeg hadde Telenor AVIDI en gang i tiden og de doblet faktisk linjenen en gang til samme pris...

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Det er gjort alt. Sjekk routern din, og restart den hvis endringene ikke er registrert

har akkurat restartet routeren min, men har fremdeles 2112/512 (charlie 1700)...

restartet jeg også, har fortsatt det samme som før 2112/512. Så virker ikke som de

har økt her enda. (Trondheim)

Lenke til kommentar
Noen er heldige.

Tenkte å bestille adsl hos de, men får bare surf linjene. Og det var ikke noen forandringer på de linjene. :(  Kjedelige greier. Ønska meg andre hastigheter enn de som går under surf hos de....  Har tenkt på Nextgentel eller bluecom.

Jeg kunne egentlig bare få surf linje og. Eller, det var det nummersøk siden deres sa. Men når jeg ringte til de sa de noe annet. Nå sitter jeg på Delta 2400 (2600 nå) til 398,- Kjekt med student tilbud :D

 

Btw, "merkelig" hvordan salgs avdelingen deres alltid tar telefonen med en gang omtrent mens man må vente en time i kø om man ringer support. :p

Lenke til kommentar
Det er gjort alt. Sjekk routern din, og restart den hvis endringene ikke er registrert

har akkurat restartet routeren min, men har fremdeles 2112/512 (charlie 1700)...

Hvis den sentralen du sitter på er en sentral med leid utstyr av Telenor vil ikke denne økningen gjelde deg ser det ut til. Kun de kunder som er påkoblet NGT sine egne sentraler.

Lenke til kommentar
Ikke så veldig stor økning fra 1750 til 1850, men greit nok i mitt tilfelle siden jeg kun betaler 398,- for den linja :D

Jasså, BI student du også? :)

 

Hastgihetene til NGT er greie, men de er ikke greie å ha med å gjøre. Til han som sa man ikke trenger kundesrvice: det nytter ikke å være nevenyttig når NGT har ti tusen tommeltotter som skal holde styr på fakturaene sine...de roter, jeg tør rett og slett ikke sette på autogiro når jeg har med sånne arrogante surrehuer å gjøre. Eneste jeg fikk ut av rotet deres var en gratis pizza for en person jeg IKKE(!) vervet...et lite ostebekledt plaster på såret..verre med han som måtte betale for routeren han aldri fikk..

Lenke til kommentar
Ikke så veldig stor økning fra 1750 til 1850, men greit nok i mitt tilfelle siden jeg kun betaler 398,- for den linja :D

Jasså, BI student du også? :)

 

Hastgihetene til NGT er greie, men de er ikke greie å ha med å gjøre. Til han som sa man ikke trenger kundesrvice: det nytter ikke å være nevenyttig når NGT har ti tusen tommeltotter som skal holde styr på fakturaene sine...de roter, jeg tør rett og slett ikke sette på autogiro når jeg har med sånne arrogante surrehuer å gjøre. Eneste jeg fikk ut av rotet deres var en gratis pizza for en person jeg IKKE(!) vervet...et lite ostebekledt plaster på såret..verre med han som måtte betale for routeren han aldri fikk..

Nei, ikke det, men har fått kompensasjon for tort og svie så lenge jeg er kunde hos nextgentel (1 hastighet høyere).

Lenke til kommentar
Det er gjort alt. Sjekk routern din, og restart den hvis endringene ikke er registrert

har akkurat restartet routeren min, men har fremdeles 2112/512 (charlie 1700)...

Hvis den sentralen du sitter på er en sentral med leid utstyr av Telenor vil ikke denne økningen gjelde deg ser det ut til. Kun de kunder som er påkoblet NGT sine egne sentraler.

Han er tilkoblet til en sentral med ngt utstyr, telenor tilbyr ikke de hastighetene.

Lenke til kommentar

Skulle likt å sett andre leverandører følge NGTs linje på dette området...

 

Da jeg hadde Tiscali i 2 år, satt jeg på sidelinjen og så at NGT øket hastigheten (men beholdt prisene), og håpet Tiscali skulle gjøre det samme... Ikke gjorde!

 

Nå har jeg Catch, som jeg er veldig glad i :love: , men jeg håper de følger prisutviklingen og setter opp farten, helst både opp og ned!

Lenke til kommentar
Det er gjort alt. Sjekk routern din, og restart den hvis endringene ikke er registrert

har akkurat restartet routeren min, men har fremdeles 2112/512 (charlie 1700)...

restartet jeg også, har fortsatt det samme som før 2112/512. Så virker ikke som de

har økt her enda. (Trondheim)

Samma her,har Charlie linjen

 

show interface wan0

wan0 ADSL Physical Port

Line Trained

Data rate 2112 Kbps down; 512 Kbps up

Line capacity 4448 Kbps down; 896 Kbps up

SNR Margin 16 dB; previous 16 dB

Attenuation 34.0 dB; previous 34.0 dB

 

Prøvd å restarte men er like mye som før.

 

Itavisen sin speedometer test.

Nedlastingshastighet: 1785 kbit/s.

Endret av adilr17
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...