Gå til innhold

NextGenTel øker ned-hastigheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men spill-pingen er fortsatt :(  :no:

Hvilket abonnement har du, hvilke servere får du kjip ping på og hvor holder disse til... Jeg spiller Mohaa og får 15-30 i ping på norske servere. Selv med 3000 linje som jeg har så får man kjip ping på utenlandske servere til tider. Kommer ann på hvor mange hopp som blir foretatt mellom deg og server...

Jeg har selv hatt jevnt 11 i ping mot en norsk battlefield 1942-server.

 

Synes dette er udelt positivt, jeg, også helt gratis! Dette ville en viss McDuck likt :p

Lenke til kommentar
Men spill-pingen er fortsatt :(:no:

Selv pleier jeg å sitte å spille RTCW (Marketgarden :thumbup: ).

Serveren har oftest 40 spillere, og ligger i England. Pleier å ligge på rundt 40-50 i ping, og er fornøyd med det.

Har aldri spillt på norske servere, så jeg vet ikke. Men 50 i ping til england, på kveldstid er jo ikke så dårlig.

 

Og jeg klarer å skyte folk med 50 i ping :p

Lenke til kommentar

Vel, jeg synes at mange leverandører har allerede begynt å dra ifra jeg.

 

Du må jo betale på nextgentel for å få normal kundeservice: NextGenTel Club. herregud, rimelig teit.

jeg betaler nå 498 pr måned 2 års binding charlie 1850/512 + 19kr fakturagebyr, hvis jeg også skulle hatt normal kundeservice ville det ha kostet 49kr pr måned mer, for ikke snakke om fast ip avgiften.. sukk

 

Når canal digital gir en 2mbit (eller litt mer) shdsl linje for 448kr pr måned med 5 faste iper... ja da ser ikke NGT ut så bra allikevel mener nå jeg, tenker at jeg bytter snart ut når min bindingstid løper ut ja...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...