Gå til innhold

Diablo II: LoD Hvor finner jeg bra stuff?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant 3 soj's i gamle dager når det var enkelt å gamble de, aldri funnet ved drop. Sluttet å spille i sommer da jeg ble uten internet en periode, da hadde jeg holdt på siden beta'en med små avbrekk. Fikk ikke logget på kontoen så alt ble borte, etter det har jeg ikke giddet :]

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor du skal prøve å ta fra folk sjarmen ved spillet, ved å anbefalle de boter?! Det ødelegger jo hele spillet!

Helt enig.

Spiller selv D2 aktivt på nett, uten boter selvsagt =)

Absolutt enig..

 

Mye av det fine i spillet er akkurat det og hunte ned det du er på jakt etter selv...

 

bare n00bs bruker bots

Lenke til kommentar

Jeg brukte bots før, i 1.09, men har ikke brukt det på lenge, lenge nå...

 

Det som skjer ved boting:

1. Man finner mye items "yehey"...

2. Man blir rik

3. Man må bote mer for å bli enda rikere

4. Man boter på skolen, når man sover, når det er middag, nårsmohelst

5. Man spiller ikke mer... bare venter på at boten skal finne noe, mens man titter på hw.no forum f.eks

6. Du føler du har nok, du er godly, alt det beste etc.

7. Hva nå? har 20 cookie-cutter chars som har det beste av alt

8. Accounten din blir stengt av b.net folka, du mista alt du hadde...

9. Du gidder ikke spille mer...

 

Jeg begynnte ikke med d2 før 1.10 kom (etter å ha spillt 1.08/9 i 2 år, for så å miste alle accene og 8 mnd pause), nå som det er ladder seasons er det moro å spille, siden istarten starter jo alle likt, har man flaks, finner man noe fett...

 

Dessuten er det så ufattelig enkelt å finne bra items i 1.10 at det er ikke vits i å bote... jeg er like rik nå, etter 1 uke, enn jeg var med 2 uker med boting... Og fy feite så moro det er når man finner noe :D i dag har jeg funnet: Shako, titans, masse fete charms, en Bul-Katho 4% og mange jewels med greie stats...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tamoe Highlands ja...

 

Har drevet en del med Meph/Andariel på hell i det siste, menne det er sjeldent de dropper noe bra... har funnet kanskje 5-10 unique ringer og amuletter, men det har bare vært dritt alt sammen... Beste jeg har funnet der hittil er en Ethereal Arioc's Needle og noen mid-uniques...

Lenke til kommentar

Min historie bak Diablo 2 er at jeg spilte det i 2 år i strekk. Å da var det amazon det gikk på.

 

Men den konstante klikkingen på musa >> amazon skyter jo en del piler,

gjorde at jeg holdte på å ødelegge ledda i fingeren min.

 

 

Nå er jeg tilbake til Diablo 2 1.10 og synes at forbedringene som 1.10 førte med seg var til det bedre. Jeg oppdaget Necromancer,

som ikke krever så mye klikking >> kan jo se på at armeen gjør hele jobben om man velger summoner necro ( som jeg gjorde. ) Har 28 skjelett nå, som jeg er meget rornøyd med. så nå er jeg tilbake til det trofaste diablo 2..

 

Å det at jeg faktisk kan spille det igjen i 2005, 6 år etter at det ble lansert sier sitt.

 

http://www.diabloii.net ( alle vet om denne, men slenger den opp likevel )

Lenke til kommentar
Min historie bak Diablo 2 er at jeg spilte det i 2 år i strekk. Å da var det amazon det gikk på.

 

Men den konstante klikkingen på musa >> amazon skyter jo en del piler,

gjorde at jeg holdte på å ødelegge ledda i fingeren min.

Et hett tips

Endel klikking blir det selfølgelig, men en trenger ikke konstant å klikke, men kan til tider holde inne. Hvis en f.eks skyter\slår noen, er det bare å klikke en gang på denne, for å så holde inne. Uansett om fienden flytter på seg, så vil du fortsette å angripe inntil du slipper ;)

Kan godt være at du visste om den lille detaljen, men brukes teknikken flittig nok, (kan også brukes for å springe) burde ikke klikkingen være et stort problem for alle under 40 ;)

Now, go out, and click no more!

Lenke til kommentar

Hehe... jeg klikker som bare f... menne jeg får aldri vondt i leddet eller noe som helst andre plager fordet... Det eneste som har skjedd, er at jeg har måttet bytte mus 2 ganger i de årene jeg har spillt :D (pga venstre musetast har blitt ødelagt :p)

 

Synes necro var kul i 1.09, har ikke giddet å prøve han i 1.10...

 

Det som plager meg med 1.10 er at det er ikke noe å gjøre... det er liksom bare å bygge opp en char, til lvl 85-90, og hva så? Da er det liksom ikke mer... prøvde med mf en stund, men det er dritt kjedelig... så med boosting gratis, men det blir også kjedelig... så baalruns og det var samme historien. Når jeg har bygd opp en char er det liksom ikke noe som driver fremover lengre...

 

I 1.09 hadde vi jo alltid cowruns... det var moro, og man kunne gå solo om man ville. Selv i et 8 player game... og utfordringen lå i å drepe flest kuer, på minst mulig tid, og dermed få mer xp pr. time... Da var det faktisk moro å bare xpe! det var ikke bare moro, det var DRIT FETT iforhold til nå... også fant man også mye bra items og runer... (til 1.09 å være).

 

Nå er det bare hell baalruns som gir noe særlig xp over lvl 85, og der er det bare uber godly lvl 90+hammerdins som dreper alle monstrene, mens resten er statister iforhold... Noen som har noen tips, om hva som er fett?

Lenke til kommentar

Argh...

 

Til alle som tror de kan noe om spillet, men har ikke spillt siden 1.09, vennligst ikke kom med utdaterte påstander. Er man ikke sikker i sin sak så bør man holde kjeft.

Man skal heller ikke komme med anbefalinger om bruk av cheats som MH, boots og lignende.

 

MF er en liten vitenskap i 1.10, men som en tommelfingerregel kan man si att ikke bruk ha så mye att kill speed vil bli affisert. Selfølgelig er mer bedre, men aldri så mye att du ikke kan drepe det første monstret du treffer på. Det er også slik att jo mer MF vil garantere høyere sjangse for unique, set, rare, og magical items, men vil ikke garantere elite uniques.

Først bestemmer spillet base item, så vil det bestemme om det skal være unique (hvis ikke det eksisterer, rare med trippel durability, så set (hvis ikke det eksisterer, rare med dobbel durability) så rare, så magical, osv. Totalt vil jeg si att 300+ med decent killspeed og repetetive runs vil gi ganske så bra utslag over tid

 

I jakten på SoJ vil jeg si att NM Andariel er your best bet, men normal Diablo og Baal kan også droppe SoJ.

 

En liten liste over steder som har den høyeste TC (mao. steder som kan droppe alt, selfølgelig med visse unntak som Cow King set og i noen tillfeller Annihilus charm).

(leses: Act, lvl norm, nm, hell, hvor)

A1 3 37 85 Mausoleum (Burial Grounds)

A1 7 39 85 Pit Level 1 (Tamoe highland)

A1 7 40 85 Pit Level 2

A2 17 46 85 Maggot Lair Level 3 (Far Oasis)

A2 17 46 85 Ancient Tunnels (Lost City)

A3 24 54 85 Forgotten Temple (In Upper Kurast)

A3 24 54 85 Ruined Fane (In Kurast Causeway)

A3 24 54 85 Disused Reliquary (In Kurast Causeway)

A4 27 57 85 River of Flame

A4 28 58 85 Chaos Sanctury

A5 39 65 85 The Worldstone Keep Level 1

A5 40 65 85 The Worldstone Keep Level 2

A5 42 66 85 The Worldstone Keep Level 3

A5 43 66 85 Throne of Destruction

A5 43 66 85 The Worldstone Chamber

 

- D.J.

Endret av DjSlayer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...