Gå til innhold

Diablo II: LoD Hvor finner jeg bra stuff?


Anbefalte innlegg

Velkommen til dette forumet!

 

Jeg lurer på hvor man kan finne bra Items, som Set Items, charms og Unique Items.

I hvilken Act, og hvor mye MF(% Better Chance Of Getting Magic Items) bør vi ha?

 

Jeg har erfart at man kan gamble Unique, Rare og Magical Items. Men kan man gamble Set Items??? På noen internett-sider står det at å gamble Unique og Set Items er umulig, men på andre sider står det at det er mulig... :hmm:

 

Kjør debatt.... :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slik som jeg kan huske når jeg spillte det så var det mest i siste act og første act man virkelig fikk godsakene. Dette gjelder da seff bare på den vanskeligste graden. Prøv å gå steder som ikke er nødvendig for å fullføre spillet og utforsk alle kart grundig, det var for meg ofte mot monster som ikke vanligvis skulle ha noen spesiell våpen som hadde bra ting.

 

Et annet tips er i act 3 rett før du går ned til mephisto, når du slåss mot de småfolka som beskytter inngangen.....

 

hehe, begynner å få lyst til å spille det når jeg tenker tilbake... Noen som vet noe om noe diablo 3?

Lenke til kommentar

oki for det første drit i baal han suger diablo suger også.. dem er for noobs..

 

mepphy dropper ik deler i hell noe som er fint for barbs... den dropper også buriza-do kyanon ballista som er en av de beste våpnene for bow/crossbow amazoner.

 

Vist du virkelig har lyst på unique items, som stones of jordan, vex rune, doombringer blade, zod rune og alle disse ekstrem itemsene vil jeg anbefale, pindleskin (act 5 på vei ned til Nithalac) best på hell selvsagt... og Nithalak selv... Nithalak har høy slvl noe som gjør at han dropper enormt bra loot, fra tid til annen. tror nithalak har 97 mens pindleskin har slvl 95... lykke til... vær gjerne flere venner... da blir det lettere for dem er utrolig harde å ta alene, med mindre du er rik og har alt det bra eq... som barb med botd (våpen) Stormshield (shield)

enigma (armor) arreat face (helmet) ven~ (belte) soj, soj, maras og sko og hansker.... Da kan du laste ned en pindle bot og la den stå på om natten (en pindle bot er en som dreper pindle for deg autamatisk så du slepp å gå frem og tilbake og alt det der...) Lykke til da!!

Lenke til kommentar

Du trenger ikkke en gang og ha mye mf for og finne bra hos pindel (eneste haken er at du må ta han sjukt mange ganger for og finne bra)

 

Mefisto er og bra plass, der trenger du mf, men finner nesten bare i hell hos mefisto(pindel og egentlig)

 

Og det går og gamble uniqe, fått mange uniqe ringer (ikke soj/bulk, kun nagel osv)

Men jeg har aldrig opplevd og gambla set item, last ned hack til singel for mye penger og prøv :p

Endret av MeSa
Lenke til kommentar
oki for det første drit i baal han suger diablo suger også.. dem er for noobs..

 

mepphy dropper ik deler i hell noe som er fint for  barbs... den dropper også buriza-do kyanon ballista som er en av de beste våpnene for bow/crossbow amazoner.

 

Vist du virkelig har lyst på unique items, som stones of jordan, vex rune, doombringer blade, zod rune og alle disse ekstrem itemsene vil jeg anbefale, pindleskin (act 5 på vei ned til Nithalac) best på hell selvsagt... og Nithalak selv... Nithalak har høy slvl noe som gjør at han dropper enormt bra loot, fra tid til annen. tror nithalak har 97 mens pindleskin har slvl 95... lykke til... vær gjerne flere venner... da blir det lettere for dem er utrolig harde å ta alene, med mindre du er rik og har alt det bra eq... som barb med botd (våpen) Stormshield (shield)

enigma (armor) arreat face (helmet) ven~ (belte) soj, soj, maras og sko og hansker.... Da kan du laste ned en pindle bot og la den stå på om natten (en pindle bot er en som dreper pindle for deg autamatisk så du slepp å gå frem og tilbake og alt det der...) Lykke til da!!

Soj? Ekstrem item???

 

Soj finner man hos andy i nm. Er søren ikke vansklig og finne.

Ik settet suger,Buriza ? ingen vil ha det da...

 

Og btw. du kan finne tals amu sjukt mange plasser, i norm og, den er verdt litt trur jeg.

(fant den i act5 første tp til de taper folka (dunno hva de heter))

Endret av MeSa
Lenke til kommentar
oki for det første drit i baal han suger diablo suger også.. dem er for noobs..

 

mepphy dropper ik deler i hell noe som er fint for  barbs... den dropper også buriza-do kyanon ballista som er en av de beste våpnene for bow/crossbow amazoner.

 

Vist du virkelig har lyst på unique items, som stones of jordan, vex rune, doombringer blade, zod rune og alle disse ekstrem itemsene vil jeg anbefale, pindleskin (act 5 på vei ned til Nithalac) best på hell selvsagt... og Nithalak selv... Nithalak har høy slvl noe som gjør at han dropper enormt bra loot, fra tid til annen. tror nithalak har 97 mens pindleskin har slvl 95... lykke til... vær gjerne flere venner... da blir det lettere for dem er utrolig harde å ta alene, med mindre du er rik og har alt det bra eq... som barb med botd (våpen) Stormshield (shield)

enigma (armor) arreat face (helmet) ven~ (belte) soj, soj, maras og sko og hansker.... Da kan du laste ned en pindle bot og la den stå på om natten (en pindle bot er en som dreper pindle for deg autamatisk så du slepp å gå frem og tilbake og alt det der...) Lykke til da!!

"dem er for noobs"? Det er vel fordi du ikke har noen bot til de :roll:

 

Skjønner ikke hvorfor du skal prøve å ta fra folk sjarmen ved spillet, ved å anbefalle de boter?! Det ødelegger jo hele spillet!

Lenke til kommentar

Botter er bare teit, ødelegger spillet og du kan få sletta account og banna cd-key.

 

Hvis du ikke har temmelig gode saker fra før av foreslår jeg å lage en mf sorc og ta mephisto, han dropper en god del bra saker, men ikke de aller aller beste. Har selv tatt meph sikkert mangfoldige tusen ganger og har bla fått vex av ham.

 

Pindle er det satt ned dropp på, så ham får man ikke så mye bra av lenger, du kan fint drepe ham flere hundre ganger uten at han dropper noe av verdi.

 

Morsomste er egentlig å bare løpe rundt å drepe i hell med fullt party, finner mye bra på det og det blir ikke så monotont.

 

Spiller du ladder eller non-ladder?

 

*Edit:

På mf sorcen synes jeg frozen Orb er det beste. Man må presse inn endel mf, men allikevel passe på at man ikke gjør henne svak.

Endret av Den Polse
Lenke til kommentar

Når var sist gang dere spillte? :roll:

 

I 1.10 patchen har følgende skjedd:

-Pindleskin har mindre sjanse for å droppe über items

-Mephisto har også midre sjanse, bortsett fra første gangen man tar han...

 

The Pit i Tamoe Highlands (området mellom Black March og Monastery i Act1) er et veldig bra sted å begynne. Her er sjansen stor for å finne items, og monstrene er relativt lette å ta knekken på.

 

Jeg tok tilsammen 7 Pitruns istad, med min lvl 85 Javazon (ladder) og fant følgende: Harlequin, Windhammer, Marrowwalk, Silkskin, Griswolds våpen (set), M'avinas Diadem og Bue.

 

Ikke værst med tanke på at det tok ca. 30 min...

 

Baal og Diablo er greie nok i hell, men det tar så lang tid (spesielt hvis du har dårlig char/utstyr).

Lenke til kommentar
Soj? Ekstrem item???

 

Soj finner man hos andy i nm. Er søren ikke vansklig og finne.

Ik settet suger,Buriza ? ingen vil ha det da...

 

Og btw. du kan finne tals amu sjukt mange plasser, i norm og, den er verdt litt trur jeg.

(fant den i act5 første tp til de taper folka (dunno hva de heter))

 

Kødder du nå eller? Ik er det beste sete for barbar, det er noe iverfall jeg vil ha...

Hva mener du med at du finner Soj hos andy? Har du egentlig spilt spille? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Soj? Ekstrem item???

 

Soj finner man hos andy i nm. Er søren ikke vansklig og finne.

Ik settet suger,Buriza ? ingen vil ha det da...

 

Og btw. du kan finne tals amu sjukt mange plasser, i norm og, den er verdt litt trur jeg.

(fant den i act5 første tp til de taper folka (dunno hva de heter))

 

Kødder du nå eller? Ik er det beste sete for barbar, det er noe iverfall jeg vil ha...

Hva mener du med at du finner Soj hos andy? Har du egentlig spilt spille? :dontgetit:

Andy i nightmare er den som med størst sansynlighet dropper soj i spillet. Er en stund siden jeg har spilt nå, men om jeg husker riktig så var det kun IK-armoren som var verdt noe da jeg sluttet, grunnen er at alt det andre dropper så ofte.

 

Jo mer sjeldent ting dropper, jo mer er det verdt.

Lenke til kommentar

Soj - var ekstremt i begynnelsen av 1.09, siden har det bare vært just another ring...

 

Buriza - hvis noen vil ha, kan dere få gratis av meg (ladder)

 

tal's amu - kan være verdt noe, mid-lvl trading item vil jeg si (ladder)...

 

Godt tips til alle: få en char til hell, og join "free items" games, da får man MASSE (noe som faktisk er bra også, fikk en oculus istad :p)... anbefales!

Lenke til kommentar
Soj? Ekstrem item???

 

Soj finner man hos andy i nm. Er søren ikke vansklig og finne.

Ik settet suger,Buriza ? ingen vil ha det da...

 

Og btw. du kan finne tals amu sjukt mange plasser, i norm og, den er verdt litt trur jeg.

(fant den i act5 første tp til de taper folka (dunno hva de heter))

 

Kødder du nå eller? Ik er det beste sete for barbar, det er noe iverfall jeg vil ha...

Hva mener du med at du finner Soj hos andy? Har du egentlig spilt spille? :dontgetit:

Andy i nightmare er den som med størst sansynlighet dropper soj i spillet. Er en stund siden jeg har spilt nå, men om jeg husker riktig så var det kun IK-armoren som var verdt noe da jeg sluttet, grunnen er at alt det andre dropper så ofte.

 

Jo mer sjeldent ting dropper, jo mer er det verdt.

Stemmer. :yes:

 

Buriza er den beste buen på spillet i 1.10 fordi den kan oppgraderes fra exceptional til elire, men buer generelat i 1.10 er verdt lite siden bowazon har blitt mye dårlige enn javazon.

Med en middels god sorc spilte jeg mot en med en perfekt Buriza@ELITE (250 % ED) Vant alle duellene uten problem ;)

Endret av Deuz
Lenke til kommentar

her ser det ut til at en god del folk ikke er helt med ja..

 

jeg har/hadde bot, men sluttet å spille for jeg ble så døds rik at det ble kjedelig! altså er det sannt at det er kjedelig og domt med bot. Andy er og den som har størst kjangs å droppe soj, så ikke nekt på det. og btw: IK set, og nesten alle andre set (kanskje ikke tal set) er ikke verdt noe serlig!! når jeg fannt IK osv så kastet jeg dem bare, fordi nesten ingen trenger dem fordi de er så dårlige!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...