Gå til innhold

Diablo II: LoD Hvor finner jeg bra stuff?


Anbefalte innlegg

Det er ikke vanlig, men det er mulig :) Jeg hørte stadig om folk som fant gode runer (opp til Zod) i baalruns i hell, men de droppa riktignok fra minions... Hvilke runer de andre monstrene i worldstone level 2 og 3 kan droppe er jeg ikke sikker på.

De kan droppe alle runer. Så om du har en sterk nok character så er det å anbefale å renske ut alle 3 levels + throne for what ever dropps. Forøvrig kan hvert eneste monster i act 5 droppe alle runer, den eneste forskjellen på worldstone og the pit er att props (kister, dead rouges, og lignende) kan også droppe alle runer noe de ikke kan i The pit (høyeste er vex), mens i worldstone (og andre områder i act 5) kan props droppe alle runer.

 

- D.J.

problemet mitt der er at det er mye store ansamlinger av creeps som da er immune mot forskjellige ting... som en SVÆR gruppe med doom knights og 4 oblivion knights. orben min tar ALLE untatt de sterkeste som står bak og caster onde spells på meg :wallbash: og fetisher HATER fetisher.. onde småjæ... yaya må nok levle litt til eller skaffe meg en hammadin.

 

trur vi går for å levle. hammerdins er overpovra :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du sorc kan du få fatt i de feteste mf-ratingene. Shako og Alibaba og greier...bare finn den It runen eller no og stapp inni...LEEEEnge sida jeg har spilt, men husker litt. Sorc kan få best og lettest tror jeg. Spesialiser på flamme og slå mephisto tette ganger...han dropper mest.

Lenke til kommentar
Er du sorc kan du få fatt i de feteste mf-ratingene. Shako og Alibaba og greier...bare finn den It runen eller no og stapp inni...LEEEEnge sida jeg har spilt, men husker litt. Sorc kan få best og lettest tror jeg. Spesialiser på flamme og slå mephisto tette ganger...han dropper mest.

er sorc ya... men jeg bruker tal. og mf-runa heter ist. fire-cold er jeg, men immunes er da et stort problem.. men jeg har ikke noe lyst på en ren mf char :p vet ikke hvorfor, har bare ikke lyst

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
noen som vil si hvor man finner bra necro saker?

 

er lvl 42

ja du har jo Baal på hell, Mephisto på Hell, The Pit og lignende steder. for det virkelige bra må du leite der, men ingen steder dropper mer class-spesific (correct me if im wrong)

 

hva slags necro er du? summoner? da er trang moro. med wizardspike (for res) eller arm of kung leoric (ikke så mye res, men skills, da må du ha res på shield hvis du vil max'e. fordelen med trang på en summoner er masse resist's og noen fire spells, så du får drept noen creeps til å lage corpses av.

 

er det noen andre våpen eller lignende så si fra noen (tror jeg har nevnt to bedre :hmm: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...