Gå til innhold

Diablo II: LoD Hvor finner jeg bra stuff?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En ting som har plaget meg litt i det siste: Jeg har en mf orb sorc som tar meph og pindle og denslags, men jeg kunne tenkt meg en skikkelig mf char for pits. Men jeg har liksom ikke kommet frem til noe bra build som jeg kan effektivt dra igjennom pits i hell med. Masse cold immunes der nede ihvertfall.

Prøv en Bowazon, bruker en selv der.

Utstyr:

Skulders (sock ED/mf jewel)

WT

WF (sock ED/mf jewel)

Crafted blood gloves med 20% IAS, 3%LL, 24% mf

Upped (exceptional) Goldwrap.

Ammy 30 res all/ mf

Ring 1: Ravenfrost (denne for 20 dex, ar, og CBF)

Ring 2: rare ring w/ 15 dex, fire res, 8% LL

Steelskull (sock res all/fire dmg jewel)

Weap switch WWS m/2x Shael runes (bruker denne når jeg treffer på PI monsters)

Charms:

Gheeds og Anni seff.

ellers prøver jeg å fylle med 3max/ar/7%mf og 5%res all/7%mf charms, det er ikke lett, må som oftest betale mer en det de er verdt (men noe av morroa er å langsomt men sikkert forsterke charen).

 

Og jeg har funnet 4 Ohm runes når jeg har hjulpet meg selv (hvis du lurte på hva jeg mente). Det var et svar på "jeg fant gul rune" og "jeg fant ist rune". Blir bare litt irritert når man skal starte å skryte, det er alltid noen som er større og sterkere (og heldigere). Forøvrig så hjelper ikke MF på hva slags runer som dropper.

 

Dette virker for idiotiskt, blande Engelske uttrykk og Norsk språk, men det vill virke enda mer idiotiskt hvis jeg hadde brukt Norske uttrykk her.

 

- D.J.

Lenke til kommentar

siden alle her virkelig poengterer sine chars, noen som har noe å gi til en HC barb, ja en maul barb, maxxe ut BO og skal spille i party med 4 stk, men trenger items :-P

 

så hvis noen har noe, gjerne msg meg :-)

 

lvl 40 nå (startet en ny i går kveld da den andre ble drept på lvl 73 pga inet lagg), og skal rekke lvl 60 i dag (++++)

Lenke til kommentar

Tror jeg skal lage men en PitStrafer Amazon ja... har det meste av items/kan skaffe, av det som trengs, og hun skal visstnok være veldig rask? Min meteorb sorc gjør det også ganske fort (merc med shaft/gaze reapers toll for fire+cold immunes)... men pga lavt lvl må jeg bruke tals set, og da har jeg bare tilsammen 310% mf... Mens amazonen din, DJ, har ca. 200-300 ?... men du bruker Strafe ikkesant? eller Multi?

Lenke til kommentar
Det var et svar på "jeg fant gul rune" og "jeg fant ist rune". Blir bare litt irritert når man skal starte å skryte, det er alltid noen som er større og sterkere (og heldigere). Forøvrig så hjelper ikke MF på hva slags runer som dropper.

åååå det var da ikke skryting at jeg fant en gul rune. skjerp deg. Nødvendig å bli irritert for at jeg nevnte det da.

Synes det var bare så jævlig unormalt til å være meg.

Lenke til kommentar

Takk for svar, bare å sette i gang å lage en pitrunner da :)

 

Og jeg har funnet 4 Ohm runes når jeg har hjulpet meg selv

4 ohm var da nice, har ikke funnet hr siden 1.09, da fant jeg en vex hos meph (drepte meph flere tusen ganger da)

Lyst til å fortelle hvor du fant de? Var du alene i gamet?

 

Finner litt lite hr :p

Lenke til kommentar

Det jeg egentlig er på jakt etter er et sted med gode drops der en sorc uten wh kan raskt komme til og effektivt ta monstrene med godt utbytte. Er litt frustrert for tiden, meph kan ikke droppe de aller sweeteste sakene, og de fleste andre steder er det blanda med masse forskjellige immunes slik at man ikke får tatt hele gjengen.

 

Lurer litt på om en hammerdin kan bli bra å putte litt mf på og sende avsted, men da må jeg ordne en enigma på ham først :hrm:

Lenke til kommentar

Finner vanligvis et par bra saker når jeg lager nye chars. De baalrunsa i hell som trengs for å komme opp i lvl 80 finner jeg alltid en eller annen elite uniqe i.

 

Er så mange builds jeg har lyst til å lage for tiden.

Lyst til å lage enda en Hammerdin (har ingen i ladder)

Bowazon for pits

Werewolf med et skikkelig polearm

Singer Barb

Pvp barb

Firedruid

Werebear med fireclaws

Fireball sorc

Poisen necro

 

Har ikke helt tid til å lage alle, men det blir ihverfall en god del hellforge runer :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...