Gå til innhold

Diablo II: LoD Hvor finner jeg bra stuff?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan da hende at jeg har misforstått, men jeg har alltid trodd at set-items er det beste man kan få om man har hele settet. Det beste jeg kan komme på for Amazonen din, efikkan, er M'avina's Battle Hymn, Mara's Kaleidoscope, Stone of Jordan og/eller Bul-Kathos' Wedding Band og noen bra charms som f.ek + to skill tab og Gheed's Fortune...

Endret av Havcard
Lenke til kommentar
Det kan da hende at jeg har misforstått, men jeg har alltid trodd at set-items er det beste man kan få om man har hele settet.

Det er nok feil :)

Men du som spiller uten battle net, hvis du får tak i hele mavina settet så for all del bruk det. Er ikke lett å finne ting i single player

Lenke til kommentar
Det kan da hende at jeg har misforstått, men jeg har alltid trodd at set-items er det beste man kan få om man har hele settet.

Det er nok feil :)

Men du som spiller uten battle net, hvis du får tak i hele mavina settet så for all del bruk det. Er ikke lett å finne ting i single player

Hvilken ting mener du at jeg bør ha??

Lenke til kommentar

B.net eller ikke, Så burde du finne noe etter en stund. Når jeg sier at du burde finne noe, så mener jeg at du kanskje finner noe på en... tja... 100 meph runs? tar du 100 (på hell) så er du garantert å finne noen bra mid-high uniques. Er han sterk nok kan du ta baal også/istedet.

 

Finner du mavs settet på SP så bruk det ja. Men det finnes Uniques som tilsammen gir MYE mer dmg og + stats enn hva mavina gjør. (for å nevne noe: Shako, Arkains, Maras, WF, nosferatus/verdungos/arachnid.)

Lenke til kommentar

Regner med at du ikke har en flust av hr og denslags

 

Buer i synkende rekkefølge:

Windforce

Eaglehorn

Buriza

 

Armor:

Gladiators Bane

Shaftstop

Skullder's Ire (MF)

Duriel's Shell

 

Hansker:

Dracul's Grasp

Soul Drainer

Lava Gout

Laying of hands

 

Belte:

Nosferatu's Coil

 

Dette er ganske rimelige saker som ikke burde være alt for vanskelig å få tak i (mesteparten av det)

Lenke til kommentar
Regner med at du ikke har en flust av hr og denslags

 

Buer i synkende rekkefølge:

Windforce

Eaglehorn

Buriza

 

Armor:

Gladiators Bane

Shaftstop

Skullder's Ire (MF)

Duriel's Shell

 

Hansker:

Dracul's Grasp

Soul Drainer

Lava Gout

Laying of hands

 

Belte:

Nosferatu's Coil

 

Dette er ganske rimelige saker som ikke burde være alt for vanskelig å få tak i (mesteparten av det)

Vil legge til Lionheart (RW, HelLumFal) under armor, faktiskt bedre en alle de du listet der, og billig å lage.

Jeg vil også legge til at bowazons er veldig avhengige av IAS, og halvparten av de hanskene der har ikke det. Må legge til goldwrap og razortail under belter.

 

- D.J.

Lenke til kommentar

Bare lurer på en sak.

 

Jeg tror jeg sett en oppskrift (harodric cube) som gir en unik gull item (shako for eksempel) en socket.

 

Men hvor jeg har sett denne henn vet jeg ikke. Jeg husker til og med at jeg har brukt den selv til å lage en socket i min egen skako. Jeg stappet den i harodric cube... oppskriften var dyr, men verdt det.

 

Jeg har glemt hvordan man gjorde det.. er det noen som vet?

 

PS: Det kan også være at jeg har drømt dette, og at hele oppskriften er en oppfinnelse av min livlige fantasi.. Men eeh, jeg trenger dog svar. :w00t:

Lenke til kommentar
Det stemmer det. Men jeg har mistanke om at Blizzard ikke har oppgitt informasjon om absolutt alle oppskriftene. Men disse er som sagt mulig å finne ut med å pakke ut filer fra spillet.

Hvordan da?

Jeg har veldig lyst å ha mye bedre skjold og equip til Desert Mercenery'en min :p

Men det at "infoen på diabloii.net når det gjelder d2 er ikke særlig oppdatert" er helt korrekt. F.ek. på M'avina's Caster står det " 10% Chance of casting Slvl 3 Nova When Struck", men på Arreat Summit står the "-On Striking" :no:

Endret av Havcard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...