Gå til innhold

Diablo II: LoD Hvor finner jeg bra stuff?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

heihei, jeg har en Druid, på patch 1.10, som er level 87 og har 412MF, har han ej sjanse til å finne bra items, f.ek. M'avina- og Tal Tasha-settene?

 

Jeg lurer også på hvor jeg kan finne bra charmer, og hvor bra ringer og amuletter som finnes i spillet :yes: ...

Lenke til kommentar
Joda, han druiden din kan finne det meste som er han. hører masse godord om "the pit" i tamoe highlands i act 1 er bra.

 

søk på d2data på goodle, da kommer den nok opp.

Jeg fant det. Men jeg får meldingen "The application failed to initialize properly (0xc0000135)." Kan dette ha noe med å gjøre at jeg kjører spillet i bakgrunnen? Hva kan dette programmet egentlig gjøre?

Lenke til kommentar

Effikan: Den fila du lasta ned er met sannsynlig enten korrupt, eller har feil filstørrelse (med andre ord feil fil). Se om du finner en annen, eller reinstaller spillet.

 

Havcard: Du har bra med MF, så det er ikke noe problem. Hvis han er sterk nok, ta: Andariel, Mephisto, Baal på Hell, og jeg garanterer at du vil finne en del bra. Andariel dropper en del unique ringer/amu. Mephisto dropper en del mid-lvl uniques som er nyttige, men lite verdt. Baal dropper alt, og dropper en del ting som er noe verdt...

 

Andre steder: The Pit i Tamoe Highlands (stedet etter Black March i act1)(monstrene her kan droppe alt i spillet, bortsett fra annihilius) er enkelt å pløye igjennom og det er ofte en del gode drops her (hvis man har mye MF).

 

The Countess i Forgotten Tower i Black March act1, hun kan droppe en del gode runer.

Lenke til kommentar
Havcard: Du har bra med MF, så det er ikke noe problem. Hvis han er sterk nok, ta: Andariel, Mephisto, Baal på Hell, og jeg garanterer at du vil finne en del bra. Andariel dropper en del unique ringer/amu. Mephisto dropper en del mid-lvl uniques som er nyttige, men lite verdt. Baal dropper alt, og dropper en del ting som er noe verdt...

 

Andre steder: The Pit i Tamoe Highlands (stedet etter Black March i act1)(monstrene her kan droppe alt i spillet, bortsett fra annihilius) er enkelt å pløye igjennom og det er ofte en del gode drops her (hvis man har mye MF).

 

The Countess i Forgotten Tower i Black March act1, hun kan droppe en del gode runer.

Takk, takk! :thumbup: Jeg setter pris på hjelpen din! :D

 

Er det noen forsjell på experience, ting som man får, og vanskliggraden på monsterene på en Harcore-charakter, en ladder-charkter en non-ladder-charkter, og en SinglePlayer-charkter?

Lenke til kommentar
Effikan: Den fila du lasta ned er met sannsynlig enten korrupt, eller har feil filstørrelse (med andre ord feil fil). Se om du finner en annen, eller reinstaller spillet.

Det er ingenting å laste ned i d2data, det er rett og slett en side der man kan finne ut sannsynligheten for diverse drops.

Lenke til kommentar

Det er ingen metode for å finne ut om et spesielt item har noen større sjanse for å droppe ett sted eller et annet.

 

Ang. mavina settet, så er det 2 ting å si: 1. det finner du som regel i hele hell acten, uansett hvor (bortsett fra hjelmen, men den er ganske lett å finne hvis du leter). 2. Mavina settet suger tiss, så hvorfor finne det?

Lenke til kommentar
Det er ingen metode for å finne ut om et spesielt item har noen større sjanse for å droppe ett sted eller et annet.

 

Ang. mavina settet, så er det 2 ting å si: 1. det finner du som regel i hele hell acten, uansett hvor (bortsett fra hjelmen, men den er ganske lett å finne hvis du leter). 2. Mavina settet suger tiss, så hvorfor finne det?

Jeg vil ha avina-settet på amazonen min. Hva mener du er så mye bedre da??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...